Băutura carbogazoasă Pepsi Max devine Pepsi Zero Zahăr, anunţă compania.
„Ne-am ascultat consumatorii şi am înţeles că aceştia doresc o comunicare mai directă şi mai transparentă cu privire la produsele pe care le consumă.
Prin această schimbare, ne concentrăm pe esenţa produsului - zero zahăr- şi începând de acum, veţi găsi aceeaşi băutură delicioasă, cu acelaşi gust intens, sub noul nume de Pepsi Zero Zahăr. Mai mult de atât, această schimbare face parte şi din procesul strategic de unificare a celor 2 branduri sub aceeaşi umbrela”, a declarat Mihaela Hristea Senior Marketing Manager Beverages.
Pentru a marca lansarea noului nume, Pepsi va derula o campanie de comunicare dedicată Generaţia Z şi relevantă, în egală măsură, pentru publicul extins.
„Tonul ironic arată că brandul îşi asumă "complicăciunea" creată, un cuvânt cheie în campaniei, şi că de acum înainte se va concentra pe ceea ce este important, transmiterea mesajului "acelaşi gust Max, Zero Zahăr", anunţă compania.
Campania va avea loc în perioada 15 februarie – 15 aprilie şi va include o serie de materiale video, care îl vor avea în prim plan pe comedianul Bogdan Dracea, precum şi o comunicare în digital, outdoor, vizibilitate şi activităţi în eCommerce, comerţul tradiţional şi modern.
Brandul Pepsi Max a fost lansat în anul 1993, în pieţele din Europa şi Asia, iar în SUA a ajuns abia în 2007. De altfel, brandul şi-a schimbat numele în Pepsi Zero Sugar încă din 2016 în SUA.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro