Skip to main content

Ce înseamnă noua poziţionare a agenţiei Universal McCann, Full Color Media? Mihai Trandafir, director UM, LIVE în studioul Paginademedia cu detalii

 
Mihai Trandafir
Mihai Trandafir

INTERVIU VIDEO. Şeful Universal McCann România, Mihai Trandafir, vine în Studioul Paginademedia într-o ediţie LIVE, despre publicitate şi media. De ce?

Publicitate

La nivel global - ca urmare şi în România - Universal McCann s-a repoziţionat sub umbrela Full Color Media, o abordare susţinută de un studiu despre "modurile de creştere a mărcilor în era AI." Un studiu bazat pe date din peste 10.000 de branduri şi 5 milioane de date.

Ce a rezultat? Teoria de marketing "Brand Patterns", cu impact asupra abordărilor şi planurilor media, adaptată noilor obiceiuri de consum ale utilizatorilor.

VIDEO. Mihai Trandafir, în Studioul Paginademedia

Prin noul model strategic fundamentat pe studiul Brand Patterns, UM, spun cei din agenţia media,  "construieste o intelegere mai clara a modelelor de comportament ale marcilor, generand insight-uri noi si imbunatateste eficacitatea marketingului, prin eficientizarea modelului de invatare activa a tehnologiei AI."

Studiul este adaptat perioadei în care Inteligenţa Artificială câştigă din ce în ce mai mult teren.

“Inainte sa apelam la AI, trebuie sa intelegem exact ce diferentiaza o marca pentru a antrena acel AI sa lucreze eficient pentru noi si sa ne diferentieze de banalitate si uniformizare, asigurandu-ne ca strategia noastra de comunicare produce un efect remarcabil si pozitiv in piata”, spun cei de la McCann.

Cercetarea a arătat că mărcile nu urmează un model simplu şi liniar, ci reflectă modele complexe şi diferite. Fiecare marcă are un model unic, diferentiat, situându-se la intersecţia sinergiilor şi interdependenţei celor trei componente esenţiale ale modelului de analiză, cei 3-Vs

•  Visibility: include indicatori de vizibilitate, "Attention" si "Ad Awareness", contribuind la diferentiere; este indicatorul principal pentru cresterea marcilor

Vibrancy: include indicatori de interactiune si conexiune culturala cu audienta: "Social Engagement", "Buzz" si "Word-of-Mouth"; totodata, este un important accelerator de crestere

Variability: include indicatori de apreciere a legaturii consumatorilor cu marcile,"Positive impressions" si "Quality" si este un indicator cheie pentru a asigura o crestere incrementala si diferentiere, pentru ca generareaza valoare intrinseca pentru consumator.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus