Skip to main content

VIDEO. Snoop Dogg face din nou Bogata vedetă pe Instagram. La mijloc: o companie fondată de doi români

 
VIDEO. Snoop Dogg face din nou Bogata vedetă pe Instagram. La mijloc: o companie fondată de doi români

Snoop Dogg aduce din nou Bogata (din judeţul Mureş) în prim-plan. După ce în 2016 şi-a dat, din greşeală check in în micul sat din Mureş, (când el era de fapt în Bogota - Columbia), de data aceasta rapperul american a postat un clip chiar din adevărata Bogata.

Publicitate

În imagini se poate vedea un camion led care promovează nou-lansatul album al lui Snoop Dogg, „Algorithm”. Camionul ajuns în sat se opreşte în şosea pentru a lăsa să treacă un cârd de raţe. 

Campania de promovare pentru noul album al lui Snoop Dogg este realizată prin compania fondată de doi români, Matei Psatta şi Bogdan Savonea. 

Este vorba despre TPS Engage, un start-up de tehnologie outdoor, ce permite clienţilor să lanseze campanii publicitare pe ecrane digitale oudoor (şi le pot schimba conţinutul în timp real), indiferent de oraşul sau ţara în care sunt instalate.

Astfel, Snoop Dogg îşi poate lansa albumul în Bogata de Mureş, dar şi în marile oraşe americane sunt New York, Los Angeles, Las Vegas, Atlanta, Chicago, Dallas, Houston, Arkansas, Philadelphia, Miami. 

Matei Psatta, unul dintre partenerii TPS Engage, pentru Paginademedia.ro:

„Decizia de a-l "aduce" pe Snoop Dogg in Romania a fost destul de simpla - cand lucram la planul de promovare pentru Algorithm, noul lui album, un coleg a intrebat in gluma daca nu avem ecrane si in Bogata.

De acolo a pornit ideea, am gasit rapid o solutie cu cei de la Mediavan, apoi am prezentat-o echipei lui Snoop, care a spus da pe loc. Cred ca a fost cel mai simplu si eficient pitch pe care l-am avut vreodata. Ne ajuta si faptul ca echipa lui e extraodinar de proactiva si lucreaza foarte rapid.” 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by snoopdogg (@snoopdogg)

Foto. Snoop Dogg, în Bogata

 
 
TPS este un start up de tehnologie pentru publicitate outdoor, lansat de Matei Psatta şi Bogdan Savonea. Mai exact, este vorba despre o platformă prin intermediul căreia utilizatorii pot demara campanii publicitare pe ecrane digitale oudoor (şi le pot schimba conţinutul în timp real), indiferent de oraşul sau ţara în care sunt instalate.
 
Compania a mai lucrat cu Snoop, la lansarea albumului lui din aprilie si a mai facut şi o campanie în Times Square de ziua lui acum câteva săptămâni, când a împlinit 50 de ani.
 
TPS Engage s-a mai ocupat şi de campania outdoor de lansare a albumului lui Kanye West, Donda Deluxe.  

România în Times Square

Un exemplu de campanie cumpărată „la distanţă” de Aqua Carpatica, de Ziua României, în Times Square.
Pe 1 decembrie, pe panourile digitale uriaşe din Times Square a fost afişat steagul României, alături de mesajul: „La mulţi ani, România”.
 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus