Snoop Dogg aduce din nou Bogata (din judeţul Mureş) în prim-plan. După ce în 2016 şi-a dat, din greşeală check in în micul sat din Mureş, (când el era de fapt în Bogota - Columbia), de data aceasta rapperul american a postat un clip chiar din adevărata Bogata.
În imagini se poate vedea un camion led care promovează nou-lansatul album al lui Snoop Dogg, „Algorithm”. Camionul ajuns în sat se opreşte în şosea pentru a lăsa să treacă un cârd de raţe.
Campania de promovare pentru noul album al lui Snoop Dogg este realizată prin compania fondată de doi români, Matei Psatta şi Bogdan Savonea.
Este vorba despre TPS Engage, un start-up de tehnologie outdoor, ce permite clienţilor să lanseze campanii publicitare pe ecrane digitale oudoor (şi le pot schimba conţinutul în timp real), indiferent de oraşul sau ţara în care sunt instalate.
Astfel, Snoop Dogg îşi poate lansa albumul în Bogata de Mureş, dar şi în marile oraşe americane sunt New York, Los Angeles, Las Vegas, Atlanta, Chicago, Dallas, Houston, Arkansas, Philadelphia, Miami.
Matei Psatta, unul dintre partenerii TPS Engage, pentru Paginademedia.ro:
„Decizia de a-l "aduce" pe Snoop Dogg in Romania a fost destul de simpla - cand lucram la planul de promovare pentru Algorithm, noul lui album, un coleg a intrebat in gluma daca nu avem ecrane si in Bogata.
De acolo a pornit ideea, am gasit rapid o solutie cu cei de la Mediavan, apoi am prezentat-o echipei lui Snoop, care a spus da pe loc. Cred ca a fost cel mai simplu si eficient pitch pe care l-am avut vreodata. Ne ajuta si faptul ca echipa lui e extraodinar de proactiva si lucreaza foarte rapid.”
Foto. Snoop Dogg, în Bogata
România în Times Square
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu