
Agenţia de publicitate GMP&U se va ocupa de o parte din comunicarea Sphera Franchise Group, companie care operează în România, printre altele, reţelele KFC, Taco Bell şi Pizza Hut. Ce anume va face GMP? Cine se ocupă de celelalte activităţi - PR, media, creaţie? Toate detaliile, în continuare.
GMP a preluat, în urma unei licitaţii (pitch, în termenii industriei de publicitate), contul de CSR (Corporate Social Responsability) şi de ESG (adică Environmental, Social, and Governance).
În această colaborare, spun cei din agenţie, "GMP&U se va concentra pe dezvoltarea şi implementarea strategiei anuale de CSR şi va aduce noi concepte cu sens pentru evenimentele şi campaniile grupului, printr-o combinaţie unică de creativitate şi strategie."
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, este pentru prima dată când activităţile de CSR ale Sphera sunt separate de PR. Până acum, activităţile de CSR erau integrate în contul de PR, de care se ocupa agenţia Golin.
Licitaţia/Pitchul a început în partea a doua a anului trecut. Contul de CSR a fost câştigat de GMP, iar cel de PR de agenţia Golin (care îl avea şi înainte).
La licitaţie au participat, conform informaţiilor Paginademedia.ro, agenţiile Golin, GMP, Oxygen şi GRF (fosta Graffiti PR).
Înainte de GMP, contul de CSR al Sphera Franchise a fost la agenţia Golin. Golin se ocupă în continuare de tot ce înseamnă PR extern pentru Sphera.
Cum e împărţit contul Sphera?
- creaţie: McCann Erickson
- PR: Golin
- social media: Leo Burnett
- CSR: GMP
- media: UM România
Ioana Mănoiu, General Manager, GMP&U:
„Noul parteneriat ne permite să conturăm campanii de responsabilitate socială, unde ideile fac diferenţa. Sphera ne inspiră prin dorinţa lor de a acţiona prompt şi de a privi cu interes spre viitor.
Dincolo de a informa, ne dorim să lăsăm o amprentă în comunităţile pe care le servesc brandurile grupului. Prin fiecare proiect la care vom contribui, ne propunem să transformăm ideile în acţiuni, iar rezultatele, în schimbări durabile pentru oameni”.
Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group:
"ESG este un pilon important al modelului nostru de business, iar responsabilitatea socială este partea cu cel mai vizibil impact în comunitate. De aceea, noua colaborare cu o echipă creativă şi cu o înţelegere solidă a impactului social în comunicare vine ca un pas firesc."
Foto: Dreamstime.com
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro