Skip to main content

The Group lansează o nouă agenţie de comunicare digitală. Cine o va conduce

 
The Group lansează o nouă agenţie de comunicare digitală. Cine o va conduce

Grupul de agenţii de comunicare The Group, condus de Zoltan Szigeti (foto), lansează o nouă agenţie de marketing digital, specializată în configurarea campaniilor de comunicare şi vânzări, anunţă compania. 

Publicitate

Este vorba despre Digital Data Capital, o agenţie care „utilizează instrumente digitale inovatoare, realizează segmentări detaliate ale bazei de potenţiali cumpărători, selectează cu precizie profilul dezirabil pentru fiecare mesaj de publicitate sau vânzări, pentru a concepe şi livra mesaje personalizate către fiecare consumator”.

Digital Data Capital are capabilitatea de a procesa un volum potenţial infinit de date pentru a furniza soluţii de comunicare personalizate, astfel încât mesajele brandurilor să beneficieze de relevanţă şi autenticitate în dialogul cu fiecare tip de consumator, spun reprezentanţii agenţiei într-un comunicat. 

Noua agenţie este condusă de Iulian Vergheş, în calitate de Managing Partner, cu o lungă experienţă pe zona de marketing şi comunicare, în companii precum Cel.ro, Fashion Days, Vivre sau Lensa. El este şi lector universitar doctor la Univeristatea din Bucureşti. 

„Oferim clienţilor una din cele mai experimentate echipe de marketing digital din România. Seniorii echipei au peste 15 ani de experienţă în gestionarea proiectelor de promovare online.

Pe lângă expertiză, oferim o abordare solidă care porneşte de la nevoia de business a clienţilor noştri şi care e consolidată prin ancorarea puternică în date. Exact din acest motiv, departamentele de Data analytics şi Data science reprezintă inima fiecărui demers”, spune Iulian Vegheş (foto dreapta), Managing Partner al Digital Data Capital.

Compania propune un model personalizat de creştere a vânzărilor, bazat pe identificarea şi targetarea cu precizie a mesajului publicitar pentru profilul potrivit de consumator, respectiv pentru consumatorul predispus la a fi transformat în client pe termen lung. 

Digital Data Capital va acoperi aria competitivă a publicităţii online, prin integrarea pe criterii de eficienţă a celor mai bune tactici provenite din SEO (optimizare pentru motoarele de căutare), e-mail marketing, CRM şi automatizări de comunicare, va oferi servicii de optimizare a achiziţiei de clienţi noi şi de consolidare a loialităţii cumpărătorilor existenţi pentru brandurile aflate în portofoliul său.

Serviciile agenţiei beneficiază de expertiza, resursele şi instrumentele exclusive ale departamentelor de Data Analytics şi Data Science. 

Zoltan Szigeti, Preşedinte The Group

„The Group evoluează constant pentru a putea oferi clienţilor săi cele mai profesioniste şi inovatoare soluţii de comunicare. Lansarea Digital Data Capital este un demers prin care propunem profesionalizarea accentuată, integrată a componentelor publicităţii online şi saltul către soluţii inteligente de care brandurile au nevoie.

Experienţa consolidată a echipei Digital Data Capital, corelată cu resursele avansate de analiză a unor volume enorme de date şi cu excelenţa profesională a serviciilor The Group, permit ca noi să putem realiza cu adevărat, de acum, acest lucru: personalizarea mesajelor la scară largă, foarte rapid, în cel mai rentabil mod cu putinţă pentru fiecare brand”

The Group a fost fondat în 2005 de Zoltan Szigeti, Bogdan Nicola şi Mihaela Nicola, este partener al grupului american de comunicare Omnicom Group în România, deţine companiile specializate Media Investment, DDB, OMD, Tribal Worldwide, PHD Media, Porter Novelli, House of Media, Prometheus.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus