
ANIVERSARE. Campanie inedită derulată de The Grooup, care marchează 20 de ani pe piaţa românească de publicitate.
Timp de o lună şi jumătate, mai multe mesaje despre ce înseamnă publicitatea au rulat pe sute de panorui din Bucureşti, dar campania implică şi alte componente.
Zoltan Szigeti, preşedinte The Group/Omnicom Media Group România:
"O primă componentă a campaniei s-a desfăşurat pe suporturi OOH. Timp de o lună şi jumătate am amplasat mesaje diferite, complementare, ce evocă rolul şi valorile publicităţii pe aproximativ 300 de panouri şi ecrane, cele mai multe în Bucureşti.
Am inaugurat o expoziţie cu lucrări ale Maeştrilor Sorin Ilfoveanu, Mihai Sârbulescu şi Dorin Coltofeanu, deschisă la galeria thegroup din sediul agenţiei, am oferit lucrări realizate în ediţie limitată, dedicate partenerilor noştri, urmează să lansăm un volum de gânduri şi interpretări vizuale, curatoriat de fondatorii agenţiei, dedicat tot Clienţilor şi partenerilor care ne-au însoţit activitatea de-a lungul celor două decenii."
GALERIE FOTO. Campania 20 de ani The Group în imagini:
De ce această campanie?
Zoltan Szigeti:
„Am ales sa celebram doua decenii de activitate printr-o campanie care nu vorbeşte despre noi, despre premii, performanţe, cifre sau realizări ale agenţiei, ci evocă valorile industriei, împărtăşeşte atribute ale activităţii publicitarilor.
Am ales să vorbim despre rolul educativ al publicităţii, despre faptul că breasla noastră are un rol important în a inspira obiceiuri, atitudini şi comportamente.
Celebrăm creativitatea pusă în slujba brandurilor, precum şi truda creativă în general, cea pusă în slujba unui bine social, oricât de puţin însemnat ar părea acesta."
"Pentru noi, tot anul 2025 este aniversar şi îl vom marca printr-o campanie cu felurite mesaje şi întâmplări care celebrează creaţia şi creativitatea”, a mai spus fondatorul The Group.
“Este un bun prilej de a reaminti faptul că profesia noastră are inclusiv rolul de a educa preferinţe pentru produse, servicii şi branduri, de a contribui la inspirarea unor obiceiuri, comportamente şi decizii informate”, a precizat Mihaela Nicola, CEO The Group.
Agenţia The Group are în portofoliu peste 300 de branduri, o echipă de peste 350 de oameni şi include companii specializate în toate disciplinele comunicării, printre care DDB, Digital Data Capital, House of Media, Media Investment, OMD, Phd Media, Porter Novelli Public Relations, Tribal Worldwide.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro