MSL The Practice, parte a Publicis Groupe România, a devenit agenţia de comunicare al Metropolitan Life, companie de asigurări de viaţă. Decizia a fost luată în urma unui pitch derulat în prima parte a anului, anunţă agenţia.
Prin noul parteneriat, MSL The Practice se va ocupa de dezvoltarea strategiei de comunicare Metropolitan Life, campanii locale de comunicare, relaţii cu media şi comunităţi relevante, parteneriate sau event management.
Alexandra Sava, Marketing & Communication Head Metropolitan Life
„Ne bucurăm să demarăm noul parteneriat cu agenţia MSL The Practice şi am încrederea că împreună vom continua să dezvoltăm cu succes strategia de comunicare ce reconfirmă angajamentul nostru de a fi mereu alături de clienţi pentru a construi împreună un viitor mai încrezător, prin protecţia financiară relevantă şi sprijinul comunităţilor din care facem parte ”
Oana Bulexa, Managing Partner MSL The Practice
„Suntem mândri să fim partenerii unui brand cu o istorie atât de bogată, cu rezultate remarcabile şi care, prin produsele sale, influenţează pozitiv milioane de oameni în întreaga lume.
Ne-a adus în acelaşi loc un pitch, dar ne-au convins să pornim împreună la drum viziunea comună, valorile pe care le împărtăşim, aprecierea pentru ideile creative eficiente şi deschiderea către dialog. Suntem nerăbdători să construim proiecte memorabile alături de noul nostru partener, Metropolitan Life, şi avem convingerea că urmează să realizăm împreună campanii extraordinare”
Metropolitan Life este prezentă pe piaţa asigurărilor de viaţă din România de peste 24 de ani, având peste 3 milioane de clienţi beneficiază de asigurări de viaţă şi pensii private obligatorii.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro