Schimbare la vânzările de publicitate pentru televiziuni precum Cartoon Network, Boomerang sau Warner TV, în România, după fuziunea dintre Warner Media şi Discovery. Vânzările de reclame ale televiziunilor din portofoliul ambelor companii se vor derula sub aceeaşi umbrelă.
Astfel, echipa locală din România va coordona vânzarea de publicitate pentru toate televiziunile din portofoliul Warner Bros. Discovery, compania nou-înfiinţată, ca urmare a fuziunii dintre cele două.
De când? Începând cu 1 ianuarie 2023.
Este vorba despre televiziunile Boomerang, Cartoon Network, Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, HGTV, TLC, Travel Channel şi Warner TV.
Publicitatea pentru Cartoon Network, Boomerang şi Warner TV era vândută de regia Thematic Channel, din 2015.
Andrei Grigorescu, VP Advertising Sales CEE & MENAT la Warner Bros. Discovery.
„Odată cu fuziunea dintre cele două companii, suntem într-un proces prin care unim echipe, branduri şi modele de business.
În România avem o echipă locală de vânzări care face o treabă minunată, iar pasul de a aduce toate televiziunile cu ad-sales din portofoliul Warner Bros. Discovery sub aceeaşi umbrelă a fost unul firesc. Le mulţumim partenerilor de la Thematic Channels pentru tot sprijinul şi rezultatele livrate de-a lungul ultimilor ani!”
Amintim că grupul Discovery şi Warner Media au încheiat în luna aprilie a acestui an procesul de fuziune care a durat aproximativ un an, de la momentul anunţului. Potrivit mass-media din Statele Unite, fuziunea este estimată la 43 de miliarde de dolari.
Warner Bros Discovery are nouă divizii de business, ce acoperă zona de TV, sporturi, Universul DC, HBO, CNN Global sau producţie de film.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
E un nume mai mult pentru un canal de sport dedicat sporturilor de apă: polo, înot, sărituri în apă, etc
Când va lansa Adult Swim (desene pentru adulți) În România
Când va lansa Tooncast (desene clasice) În România
Când va lansa Toonami (desene de acțiune si anime-uri) În România