Skip to main content

Nou branding şi nouă campanie pentru marca proprie a Kaufland "Vreau din România"

 
Nou branding şi nouă campanie pentru marca proprie a Kaufland "Vreau din România"

Schimbarea la faţă. Gama Vreau din România a magazinelor Kaufland, ce înglobează peste 150 de produse de la producători şi furnizori autohtoni, trece printr-un amplu proces de schimbare a identităţii vizuale. 

Publicitate

Noua transformare va fi comunicate şi printre companie de promovare desfăşurată pe toate canalele de comunicare. 

Astfel, Kaufland renunţă la designul dominat de culoarea roşie, cu motive tradiţionale, şi merge pe un design mai colorat, mai dinamic, toate adunate sub motivul „Floarea vieţii”. Designul este creat în parteneriat cu pictoriţia Monica Ghiţescu. 

FOTO. Designul „Vreau din România”, înainte şi după transformare

 

Reprezentanţii Kaufland despre noua identitate vizuală

„Noua identitate pune accent pe întregul limbaj vizual, având drept inspiraţie tradiţia şi gustul autentic românesc, de acasă, emoţia copilăriei şi reconectarea cu originile. Toate aceste elemente au fost cuprinse de pictoriţa Monica Ghiţescu în motivul Floarea vieţii – o metaforă a energiei, vitalităţii şi a nemuririi, pe un fundal din acuarele, care surprinde complexitatea culturii autohtone.”

Design nou, campanie nouă

O nouă campanie integrată vine să susţină noua identitate a brandului, anunţă Kaufland. 

Campania, care va rula începând cu luna ianuarie, explorează această discuţie prin spoturi TV, expunere în emisiuni cu specific culinar, spot radio, conţinut video digital, pe platformele proprii de pe reţelele sociale, precum şi prin componenta out-of-home şi în magazinele Kaufland din toată ţara. Conceptul rebrandingului s-a realizat în parteneriat cu agenţia Pumpkin Studio.

Alina Golopenţa, Director de Marketing Kaufland România şi Republica Moldova

„Kaufland face demersuri continue pentru a rămâne partenerul de încredere al producătorilor români. Încă de la lansare, gama Vreau din România a fost primită foarte bine de clienţii Kaufland, care au avut astfel acces la produse locale, autentice, de cea mai bună calitate. Noua identitate de brand integrează cu succes unicitatea şi autenticitatea tradiţiilor, amintirilor şi valorilor care ne leagă pe fiecare dintre noi de România.”

Lansată iniţial în 2017, „Vreau din România” are o varietate de produse, de la alimente de bază, precum făină, mălai, arpacaş, până la lactate şi brânzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspătă şi mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificaţie şi răcoritoare (apă, sucuri şi siropuri de fructe).

Sortimentul numără în prezent un total de aproximativ 150 de produse.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus