Tolontan: De ce o fabrică de salam poate funcţiona în insolvenţă, iar o televiziune îşi pierde licenţa şi om mai vedea noi ?! Fault dur la adresa televiziunilor şi radiourilor
PENTRU CE? Corina Dănilă, trimisă la Las Vegas. Vedetele TVR, prin toată Europa doar pentru o lansare de grilă, la bătaie cu Vocea României
CAMPANIE. Cum a început Enoiu: cheliosul de la Pepsi, meciul SUA de la Braşov şi un ambasador cu rău de elicopter. Despre startul publicităţii, cu Petre Barbu şi “pionierii” domeniului.
INTERVIU. Sorin Freciu, despre intenţia angajaţilor Money TV de a-i face plângere penală: „Nici eu nu ştiu cum s-a ajuns aici”
La ce se uită copiii în afară de desene animate? La ţară, puştii stau cu ochii pe telenovelele de pe Acasă. Copiii, în faţa televizoarelor şi la ore târzii
CAMPANIE INEDITĂ (VIDEO). Poezie la metrou, cu Julius Meinl şi Emil Brumaru. Versuri pentru toată lumea
Steaua – Chelsea, aproape două milioane de români pe TVR 1. Categoria Alţii a bătut TVR la oraşe.Câţi români s-au uitat şi pe Dolce Sport
EXCLUSIV. Cine a cumpărat Euromedia? Un fost finanţator Money.ro şi un deputat Forţa Civică şi Iniţiativa România Liberală, în spatele tranzacţiei.
Gazeta Sporturilor, un interviu cu declaraţii „off the record”. Tolontan: A fost o glumă. Cititorii înţeleg
AUDIENŢE. Columbiana a cântat mai bine ca X Factor. Filmul de pe Pro TV a bătut show-ul Antenei şi anul trecut
Cine se uită la emisiunile tabloid? Cum sunt telespectatorii Acces Direct, Măruţă, Teo, Capatos şi WowBiz.
PRESA DE AZI. Sebastian Ghiţă în EVZ: “Voiculescu, Vîntu, Patriciu şi-au trăit traiul, şi-au mâncat mălaiul”
Vocea României, debut cu peste două milioane de români pe minut, dublu faţă de locul doi. Audienţele emisiunii