Voiculescu: "Nu ştim ce să facem, să ieşim din must carry, ca Pro TV, sau să nu ieşim". "N-am niciun rol în trust"
Evenimentul zilei, Capital şi Caţavencii au acelaşi director de vânzări. Titlurile se vând însă separat
1 August. Filmele indiene şi coreene de pe Naţional TV atrag bugetele de publicitate de la multinaţionale
SpotON. Bucătarul Petrişor o ispiteşte pe Andra cu o doradă. Săptămâna financiară, din nou la chioşcuri. Pe Codul Civil.
Daily Mirror a lansat o campanie agresivă pentru a-i atrage pe cititorii The Sun, ziar care recent a intodus plata pentru conţinutul online
Orange, peste 22.000 de reclame în şase luni. Cele mai multe pe Antena 1. Cosmote, cele mai multe reclame pe Pro TV
Realitatea TV către RTV: “Vă somăm să nu mai utilizaţi numele România TV şi RTV”. Ghiţă: “Eu nu mă uit decât la RTV”
VIDEO. Andreea Esca, poveşti despre începuturi la PaginademediaTV: Sârbu povestea lucruri parcă de pe alta planetă
Teddy Dumitrescu, despre fuziunea Publicis-Omnicom: "e cea mai mare tranzacţie din istoria publicităţii"