AUDIENŢE. Antena 1 a scos cifre record, joi seara. Finalul de sezon din Adela a strâns telespectatorii în faţa micilor ecrane, iar postul Intact s-a clasat la distanţă mare de principalele rivale Pro TV şi Kanal D.
Recordul a fost înregistrat la nivelul cotei de piaţă atât în ţară, cât şi în mediul urban şi pe segmentul tânăr.
Fără Masked Singer, dar cu filme (Nouă vieţi şi Maleficent), Pro TV şi-a adjudecat locul secund. De asemenea, fără Doctorul Minune, dar cu Prizoniera destinului, Kanal D a fost al treilea cel mai urmărit post TV joi seara.
A fost o săptămână bună pentru Antena 1, fiind lider detaşat trei seri la rând. Pe de altă parte, Pro TV a resimţit lipsa show-urilor de forţă, mai ales lipsa serialului Las Fierbinţi (care de multe ori ridica media întreaga seară).
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Adela (20:30-23:05):
Naţional. Antena 1 a fost lider detaşat de audienţe, joi seara. Peste 1,5 milioane de români au urmărit, în fiecare minut, finalul sezonului doi din Adela.
Pe interval, Pro TV se clasa la o diferenţă considerabilă: cu 976.000 de telespectatori pe minut, ocupa locul doi.
Podiumul era completat de Kanal D, de asemenea cu cifre mult mai mici faţă de lider. Postul Dogan număra 938.000 de persoane.
Urban. Adela s-a văzut foarte bine şi la oraşe. Antena 1 ocupa primul loc, cu o medie de 720.000 de persoane în fiecare minut.
Pro TV era pe doi, cu 556.000 de persoane, în timp ce Kanal D ocupa a treia treaptă a podiumului cu 450.000 de oameni.
Comercial. Tinerii s-au uitat, de asemenea, în număr mare la deznodământul din Adela. Peste 300.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani se uitau în fiecare minut la serial.
De asemenea, aproximativ 600.000 de oameni între 21 şi 54 de ani urmăreau producţia Ruxandrei Ion.
Când vorbim de tineri, pe acelaşi interval, Pro TV ocupa locul doi cu 250.000 de persoane, respectiv jumătate de milion.
Audienta posturilor TV joi, 16 decembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.566.000 | 8.9 | 20.6 |
2 | Pro TV | 976.000 | 5.5 | 12.9 |
3 | Kanal D | 938.000 | 5.3 | 12.4 |
4 | Romania TV | 499.000 | 2.8 | 6.6 |
5 | DigiSport 1 | 456.000 | 2.6 | 6.0 |
6 | Antena 3 | 305.000 | 1.7 | 4.0 |
7 | Prima TV | 168.000 | 1.0 | 2.2 |
8 | Antena Stars | 163.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Realitatea Plus | 161.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Happy Channel | 148.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 16 decembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 722.000 | 7.5 | 18.6 |
2 | Pro TV | 556.000 | 5.8 | 14.3 |
3 | Kanal D | 452.000 | 4.7 | 11.6 |
4 | Romania TV | 309.000 | 3.2 | 7.9 |
5 | DigiSport 1 | 259.000 | 2.7 | 6.7 |
6 | Antena 3 | 185.000 | 1.9 | 4.8 |
7 | Antena Stars | 93.000 | 1.0 | 2.4 |
8 | Prima TV | 80.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Happy Channel | 78.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Realitatea Plus | 74.000 | 0.8 | 1.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV joi, 16 decembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 313.000 | 7.5 | 24.9 |
2 | Pro TV | 253.000 | 6.1 | 20.1 |
3 | Kanal D | 108.000 | 2.6 | 8.6 |
4 | DigiSport 1 | 93.000 | 2.2 | 7.4 |
5 | Romania TV | 38.000 | 0.9 | 3.0 |
6 | Antena Stars | 37.000 | 0.9 | 2.9 |
7 | Digi 24 | 35.000 | 0.8 | 2.8 |
8 | Pro Cinema | 27.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Antena 3 | 24.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV joi, 16 decembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:05), pe segmentul COMERCIAL (21-54 national ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 584.000 | 8.3 | 22.6 |
2 | Pro TV | 507.000 | 7.2 | 19.7 |
3 | Kanal D | 253.000 | 3.6 | 9.8 |
4 | DigiSport 1 | 168.000 | 2.4 | 6.5 |
5 | Pro Cinema | 83.000 | 1.2 | 3.2 |
6 | Romania TV | 71.000 | 1.0 | 2.8 |
7 | Antena 3 | 62.000 | 0.9 | 2.4 |
8 | Digi 24 | 53.000 | 0.7 | 2.0 |
9 | Antena Stars | 43.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Film Cafe | 43.000 | 0.6 | 1.7 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Ca saptamana trecuta, Masked a sters pe jos cu Adelinara Zero.
https://www.paginademedia.ro/stiri-media/audiente-finala-masked-singer-andreea-marin-20500945