AUDIENŢE. Nici roast-urile nu mai ridică Antena 1. Cu Iulia Albu, George Buhnici sau Zanni (câştigătorul Survivor), iUmor s-a clasat abia pe trei în ţara.
A stat mai bine la oraşe şi pe segmentul comercial, unde a depăşit Kanal D, însă rămas mult în urma Pro TV.
Pro TV a pus la bătaie, aseară, două filme: Anna şi Fatman. De asemenea, Kanal D a programat Roata Norocului şi 40 de întrebări cu Denise Rifai.
Surpriza serii a venit de la TVR 1, care bifat locul patru în ţară şi locul cinci pe noul comercial. Pe intervalul iUmor, postul Public a avut Telejurnalul, zece minute de Loteria Vaccinării şi o parte din emisiunea Vedeta Populară.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul iUmor (20:00-22:50):
Naţional. Încă o duminică pe trei, pentru Antena 1 şi iUmor. La fel ca şi săptămâna trecută, postul Intact a fost sub Pro TV şi Kanal D la nivel naţional. Aproape 1,2 milioane de privitori s-au uitat, în fiecare minut, la roast-urile cu Buhnici, Iulia Albu sau „supravieţuitorul” Zanni.
Liderul pe interval era Pro TV, cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori pe minut.
Şi Kanal D a stat foarte bine în ţară. În medie, peste 1,3 milioane de oameni se uitau la programele postului Dogan, în fiecare minut.
TVR 1 a produs surpriza duminică seara. S-a clasat pe locul patru la nivelul întregii ţări, pe intervalul iUmor, cu o medie de aproape 470.000 de telespectatori.
Urban. iUmor s-a văzut mai bine la oraşe. Antena 1 a trecut peste Kanal D, iar de pe locul doi adunat o medie de 680.000 de persoane pe minut.
Lider era Pro TV, cu 870.000, iar Kanal D număra 527.000 (de pe trei).
Comercial. Tinerii s-au uitat la roast-urile Antenei, dar nu în număr suficient cât să pună postul pe primul loc. De pe doi, staţia Intact a numărat o medie de 285.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. De asemenea, a înregistrat jumătate de milion de persoane cu vârste între 21 şi 54 de ani.
Pro TV era lider, cu 374.000 de persoare între 18 şi 49 de ani, respectiv 710.000 de privitori cu vârste între 21 şi 54 de ani.
De notat că pe noul comercial TVR a completat top cinci, cu 100.000 de persoane, pe intervalul iUmor.
VIDEO. George Buhnici - Roast la iUmor
VIDEO. Iulia Albu - Roast la iUmor
VIDEO. Zanni - Roast la iUmor
Audienta posturilor TV duminică, 12 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.532.000 | 8.7 | 18.7 |
2 | Kanal D | 1.361.000 | 7.7 | 16.6 |
3 | Antena 1 | 1.184.000 | 6.7 | 14.5 |
4 | TVR 1 | 468.000 | 2.7 | 5.7 |
5 | Romania TV | 403.000 | 2.3 | 4.9 |
6 | Antena 3 | 283.000 | 1.6 | 3.5 |
7 | Prima TV | 281.000 | 1.6 | 3.4 |
8 | DigiSport 1 | 237.000 | 1.3 | 2.9 |
9 | Realitatea Plus | 120.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | National TV | 115.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 12 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 868.000 | 9.1 | 19.9 |
2 | Antena 1 | 679.000 | 7.1 | 15.5 |
3 | Kanal D | 527.000 | 5.5 | 12.1 |
4 | Romania TV | 232.000 | 2.4 | 5.3 |
5 | Antena 3 | 193.000 | 2.0 | 4.4 |
6 | TVR 1 | 180.000 | 1.9 | 4.1 |
7 | DigiSport 1 | 165.000 | 1.7 | 3.8 |
8 | Prima TV | 131.000 | 1.4 | 3.0 |
9 | Diva | 76.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | Realitatea Plus | 72.000 | 0.8 | 1.6 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV duminică, 12 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:50), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 374.000 | 9.0 | 26.3 |
2 | Antena 1 | 285.000 | 6.9 | 20.0 |
3 | Kanal D | 146.000 | 3.5 | 10.2 |
4 | Prima TV | 60.000 | 1.4 | 4.2 |
5 | DigiSport 1 | 50.000 | 1.2 | 3.5 |
6 | Antena 3 | 35.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Diva | 34.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | TVR 1 | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Romania TV | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV duminică, 12 decembrie, pe intervalul iUmor (20:00-22:50), pe segmentul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 710.000 | 10.1 | 25.5 |
2 | Antena 1 | 519.000 | 7.4 | 18.6 |
3 | Kanal D | 287.000 | 4.1 | 10.3 |
4 | Prima TV | 101.000 | 1.4 | 3.6 |
5 | TVR 1 | 100.000 | 1.4 | 3.6 |
6 | DigiSport 1 | 97.000 | 1.4 | 3.5 |
7 | Antena 3 | 63.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Romania TV | 57.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Diva | 56.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Pro Cinema | 43.000 | 0.6 | 1.5 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Ca tine postac, ce te bagi in seama. Filme antice bine pe comercial. Antenuta cu Umor Sec bine pe pensionareala. Nu zici asta postac ?
Postacule, vezi ca Talentosii au sters pe jos cu Asiaticii si Bucatarii Zero anul asta. Cu mult peste Antenuta pe comercial.
"Iar despre Digi24 s-a săturat lumea de propaganda lor non-stop cu injecții, *** și moderatori care susțin idei că școala trebuie să îi îndepărteze pe copii de învățăturile și gândirea învechită a părinților și să se redescopere pe sine la 3 ani (apropo, n-am văzut să se taxeze asta până acum de către CNA, reclamațiile se pare că vin doar în contul Nașul TV)."
Pai Cristi, ce pretentii sa ai de la "sfanta treime" de la varful Digi24 (Prelipceanu, cel care a dezmembrat de la bun inceput tv-unea asta...Pandaru, metrosexualul si Negrutiu insipidul...toti trei sunt moartea pasiunii, televiziunii, audientelor, calitatii, etc)?
Apoi vine si continutul, cel pomenit de tine...care scarbeste si ultima picatura de telespectatori.
Cat priveste partea cu EtnoTv, se doreste o resuscitare a unui "cadavru" mediatic care e in cadere libera de o perioada lunga (cu audiente de cascadorii rasului). Si toate astea TOT datorita unei conduceri defectuase (care strica tot acolo...) si incep sa se vada "rezultatele" din ce in ce mai acut.
Scuze pentru greșeală!