Skip to main content

AUDIENŢE. Fără surprize, marţi: Las Fierbinţi, programul serii. Deşi a pierdut cu fierbinţenii, Asia a recuperat până la miezul nopţii

 
AUDIENŢE. Fără surprize, marţi: Las Fierbinţi, programul serii. Deşi a pierdut cu fierbinţenii, Asia a recuperat până la miezul nopţii

AUDIENŢE. Las Fierbinţi a fost show-ul serii de marţi, cu peste 2,2 milioane de români care s-au uitat la aventurile lui Bobiţă, Firicel şi Celentano. Cu toate acestea, nu a fost suficient pentru Pro TV. Postul a fost „părăsit” de audienţă la finalul serialului de comedie, iar Asia Express a trecut pe primul loc. 

Publicitate

Antena 1 a fost sub Pro TV timp de oră, cât s-au intersectat Las Fierbinţi şi Asia Express, dar a recuperat până la finalul serii, mai ales când Asia Express s-a intersectat cu show-ul Căsătoriţi pe nevăzute de la Pro TV. 

Asia Express s-a întins până la miezul nopţii, timp suficient să echilibreze media postului raportată la întreaga producţie. 

De notat că serialul turcesc Doctorul Minune de la Kanal D nu a stat rău. S-a clasat pe locul doi în ţăra şi pe trei în mediul urban şi la tineri. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul show-ului Asia Express (21:25-00:00):

Naţional. Antena 1 şi Pro TV şi-au disputat aproape fiecare telespectator, aseară, raportat la media celor aproape patru ore de Asia Express. 

Postul Intact a avut un mic avantaj, ceea ce i-a permis să ocupe prima poziţie, cu 1,18 milioane de telespectatori în medie pe minut.

Pro TV a urmat în clasament, foarte aproape, cu o medie de 1,15 milioane de oameni pe minut. 

Kanal D a ocupat locul trei, pe intervalul Asia Express, cu puţin peste un milion de telespectatori pe minut. 

Urban. Postul Intact s-a desprins mai mult de Pro TV la oraşe, unde a înregistrat o medie de aproape 730.000 de persoane în fiecare minut. 

Locul secund a fost adjudecat de postul din Pache, care a strâns o medie de jumătate de milion de orăşeni pe intervalul Asia Express. 

În acelaşi timp, pe trei s-a clasat Kanal D: cu aproape jumătate de milion de telespectatori pe minut. 

Comercial 18-49. Tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-au uitat în număr mai mare la Asia Express. Show-ul prezentat de Irina Fodor a numărat aproximativ 350.000 de privitori pe minut. 

De pe doi, Pro TV a înregistrat aproape 220.000, iar Kanal D aduna aproape 150.000 de tineri. 

Audienta posturilor TV marţi, 9 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.189.000 6.7 16.9
2 Pro TV 1.158.000 6.6 16.5
3 Kanal D 1.018.000 5.8 14.5
4 Romania TV 530.000 3.0 7.5
5 Antena 3 431.000 2.4 6.1
6 National TV 160.000 0.9 2.3
7 Happy Channel 159.000 0.9 2.3
8 Realitatea Plus 155.000 0.9 2.2
9 Pro Cinema 153.000 0.9 2.2
10 Antena Stars 131.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 728.000 7.6 19.3
2 Pro TV 510.000 5.3 13.5
3 Kanal D 495.000 5.2 13.1
4 Romania TV 261.000 2.7 6.9
5 Antena 3 259.000 2.7 6.9
6 Realitatea Plus 89.000 0.9 2.4
7 Happy Channel 83.000 0.9 2.2
8 National TV 75.000 0.8 2.0
9 DigiSport 2 73.000 0.8 1.9
10 Prima TV 70.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 352.000 8.5 28.8
2 Pro TV 219.000 5.3 17.9
3 Kanal D 144.000 3.5 11.8
4 Romania TV 33.000 0.8 2.7
5 Digi 24 31.000 0.8 2.6
6 Pro Cinema 29.000 0.7 2.4
7 Antena 3 28.000 0.7 2.3
8 National TV 24.000 0.6 1.9
9 Antena Stars 23.000 0.6 1.9
10 Comedy Central 17.000 0.4 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Las Fierbinţi a fost programul serii: 2,2 milioane de români s-au uitat

Audienta posturilor TV marţi, 9 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.204.000 12.5 25.1
2 Kanal D 1.247.000 7.1 14.2
3 Antena 1 1.151.000 6.5 13.1
4 Romania TV 606.000 3.4 6.9
5 Antena 3 382.000 2.2 4.3
6 Happy Channel 263.000 1.5 3.0
7 Realitatea Plus 184.000 1.0 2.1
8 Antena Stars 183.000 1.0 2.1
9 DigiSport 2 162.000 0.9 1.8
10 Pro Cinema 156.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 998.000 10.4 22.2
2 Antena 1 711.000 7.4 15.8
3 Kanal D 589.000 6.2 13.1
4 Romania TV 278.000 2.9 6.2
5 Antena 3 198.000 2.1 4.4
6 DigiSport 2 133.000 1.4 3.0
7 Happy Channel 133.000 1.4 3.0
8 Realitatea Plus 101.000 1.1 2.2
9 Diva 90.000 0.9 2.0
10 Antena Stars 87.000 0.9 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 noiembrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 396.000 9.5 27.9
2 Antena 1 350.000 8.4 24.7
3 Kanal D 167.000 4.0 11.8
4 Digi 24 39.000 0.9 2.8
5 Romania TV 33.000 0.8 2.3
6 Antena Stars 30.000 0.7 2.1
7 Pro Cinema 30.000 0.7 2.1
8 National TV 25.000 0.6 1.7
9 Happy Channel 22.000 0.5 1.6
10 Comedy Central 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Răzvan Răzvan
    Si pe cele de ieri de ce nu le-ați dat?
  • Ana Ana
    Degeaba difuzeaza Pro2 seriale turcesti de succes, care normal trebuiau date pe Kanal D, ca aici nu se uita nimeni la ele
  • Mile Mile
    E mica diferența, numai la pensionari pesedisti e mare , postacii devastati , 5 rating pe seara sezon dezastruos
  • Andreas Andreas
    Când încep live -urile la Superstar? Vor fi doar vinerea? Stie cineva?

Trimite un comentariu

sus