Audienţe bune pentru noul serial turcesc de la Kanal D, Infidelul. Cifre chiar mai mari decât Aripi frânte, care a avut premiera luna trecută. Câţi români s-au uitat?
Producţia „Infidelul" (titlul original: Sadakatsiz) a debutat miercuri seară, 17 august, de la ora 20.00, pe Kanal D. Şi a fost urmărită, în medie, de mai bine de 1,1 milioane de fani ai serialelor turceşti din întreaga ţară.
Premiera Infidelul a atras cu aproape 200.000 de telespectatori mai mulţi faţă de debutul serialului Aripi frânte de luna trecută (4 iulie, 962.000)
Dar cum a stat staţia TV, în raport cu concurenţa?
Infidelul nu a trecut Las Fierbinţi şi nici de filmul de după cu The Rock, dar l-a depăşit lejer pe nea Mărin, chiar cu cifre duble în ţară şi la oraşe.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de miercuri, 17 august, pe intervalul noului serial de la Kanal D, Infidelul:
NAŢIONAL. Infidelul a debutat bine pe TV, cu audienţe chiar mai mari decât premiera serialului Aripi frânte din 4 iulie.
Kanal D şi-a asigurat locul doi pe linie pe toate targeturile de audienţă, după Pro TV, dar înaintea Antenei 1. Astfel, mai bine de 1,1 milioane de români s-au uitat la primul episod din Infidelul.
În medie, pe acest interval Pro TV a avut cu 150.000 de telespectatori în plus, adică 1.251.000.
De notat faptul că staţia a avut cifre mai mari pe Las Fierbinţi (1.439.000 privitori), însă şi-a menţinut poziţia de lider şi cu filmul de acţiune de după, Regele Scorpion cu Dwayne Johnson (The Rock).
În schimb, Nea Mărin a avut cifre la jumate faţă de Infidelul pe acest interval (567.000 de privitori) şi a trebuit să se mulţumească cu locul trei în clasament.
URBAN. Infidelul şi-a păstrat poziţia a doua şi în topul audienţelor de la oraşe, depăşind jumătate de milion de telespectatori (548.000, mai exact).
Pro TV a fost în continuare lider, având în plus 50.000 de privitori.
Iar Antena 1 a ocupat locul trei, cu cifre la jumate - 278.000 de români l-au ales pe Nea Mărin.
Comercial Urban 21-54 de ani. Clasamentul la nivel de vârf a rămas neschimbat şi pe publicul comercial: Pro TV, Kanal D şi Antena 1.
Astfel, aproape 300.000 de tineri orăşeni au stat pe Pro TV, cifre duble faţă de Kanal D care a avut 168.000 de privitori pe acest segment, dar şi faţă de Antena 1 (130.000).
Audienţa posturilor TV de miercuri, 17 august, pe intervalul premierei Infidelul (20:00-22:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.251.000 | 7.1 | 21.5 |
2 | Kanal D | 1.113.000 | 6.3 | 19.1 |
3 | Antena 1 | 567.000 | 3.2 | 9.7 |
4 | Romania TV | 358.000 | 2.0 | 6.1 |
5 | Happy Channel | 235.000 | 1.3 | 4.0 |
6 | Antena 3 | 218.000 | 1.2 | 3.7 |
7 | National TV | 125.000 | 0.7 | 2.1 |
8 | Pro Cinema | 124.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Digi 24 | 115.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | TVR 1 | 101.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 17 august, pe intervalul premierei Infidelul (20:00-22:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 608.000 | 6.4 | 19.8 |
2 | Kanal D | 548.000 | 5.8 | 17.8 |
3 | Antena 1 | 278.000 | 2.9 | 9.0 |
4 | Romania TV | 198.000 | 2.1 | 6.4 |
5 | Happy Channel | 141.000 | 1.5 | 4.6 |
6 | Antena 3 | 129.000 | 1.4 | 4.2 |
7 | Digi 24 | 102.000 | 1.1 | 3.3 |
8 | TVR 1 | 61.000 | 0.6 | 2.0 |
9 | National TV | 61.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | Realitatea Plus | 58.000 | 0.6 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 17 august, pe intervalul premierei Infidelul (20:00-22:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 298.000 | 6.3 | 26.2 |
2 | Kanal D | 168.000 | 3.6 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 130.000 | 2.7 | 11.5 |
4 | Digi 24 | 46.000 | 1.0 | 4.1 |
5 | Romania TV | 40.000 | 0.8 | 3.5 |
6 | Happy Channel | 33.000 | 0.7 | 2.9 |
7 | Antena 3 | 28.000 | 0.6 | 2.5 |
8 | DigiSport 1 | 23.000 | 0.5 | 2.0 |
9 | TVR 1 | 19.000 | 0.4 | 1.7 |
10 | Pro Cinema | 17.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.