1 iunie cu AUDIENŢE. Cine a câştigat aseară? Locurile în clasament au fost împărţite, însă cel mai bine a stat Antena 1 cu Chefi la cuţite.
Show-ul culinar a fost cel mai urmărit program pe segementul tânăr, înclusiv când Pro TV difuza Las Fierbinţi. Pe de altă, şi serialul de comedie s-a văzut bine la nivel naţional şi la oraşe, însă Pro TV a fost lider doar o oră cât a avut Las Fierbinţi.
Emisiunea Chefi la cuţite a recuperat foarte bine în ţară şi la oraşe, după ce s-a terminat serialul cu Bobiţă, Firicel şi Celentano. A fost lider detaşat până la miezul nopţii.
Kanal D, în schimb, a bifat doar locul trei, marţi seară, atât pe intervalul Las Fierbinţi, cât şi pe intervalul Chefi la cuţite.
1. Pro TV, depăşit la tineri de Antena 1. Las Fierbinţi, aproape două milioane de oameni
Naţional. Aproape două milioane de oameni a adus Las Fierbinţi pe Pro TV, aseară. Postul din Pache Protopopescu a fost lider la nivel naţional.
Locul doi a fost ocupat de Antena 1, cu Chefi la cuţite pe interval. Peste 1,44 milioane de români s-au uitat, în medie, la Chefi pe intervalul Las Fierbinţi.
Kanal D a completat podiumul, cu puţin peste 1,4 milioane de oameni, când la TV era serialul de comedie.
Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe. Las Fierbinţi a atras peste 900.000 de persoane din mediul urban, în fiecare minut.
Locul doi a fost adjudecat de Antena 1, cu 886.000 de persoane, iar pe trei s-a clasat Kanal D, care a numărat 618.000 de oameni pe acelaşi interval.
Comercial. Pro TV a pierdut tinerii, în favoarea Antenei 1, însă cele două posturi au avut cifre foarte apropiate. De pe locul doi, cu Las Fierbinţi, Pro TV a înregistrat aproximativ 354.000 de persoane.
Din poziţia de lider, Antena 1 numărat, pe acelaşi interval, o medie de 360.000 de persoane.
Audienta posturilor TV marţi, 1 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.936.000 | 11.0 | 23.3 |
2 | Antena 1 | 1.442.000 | 8.2 | 17.4 |
3 | Kanal D | 1.417.000 | 8.0 | 17.1 |
4 | Romania TV | 442.000 | 2.5 | 5.3 |
5 | Happy Channel | 350.000 | 2.0 | 4.2 |
6 | Antena 3 | 303.000 | 1.7 | 3.7 |
7 | Prima TV | 214.000 | 1.2 | 2.6 |
8 | National TV | 155.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Digi 24 | 114.000 | 0.6 | 1.4 |
10 | TVR 2 | 114.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 1 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 909.000 | 9.5 | 21.2 |
2 | Antena 1 | 886.000 | 9.3 | 20.7 |
3 | Kanal D | 618.000 | 6.5 | 14.4 |
4 | Romania TV | 210.000 | 2.2 | 4.9 |
5 | Happy Channel | 209.000 | 2.2 | 4.9 |
6 | Antena 3 | 188.000 | 2.0 | 4.4 |
7 | Digi 24 | 87.000 | 0.9 | 2.0 |
8 | Diva | 83.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | TVR 2 | 67.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Prima TV | 61.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 1 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 361.000 | 8.5 | 27.0 |
2 | Pro TV | 354.000 | 8.4 | 26.4 |
3 | Kanal D | 143.000 | 3.4 | 10.7 |
4 | Happy Channel | 42.000 | 1.0 | 3.1 |
5 | Digi 24 | 39.000 | 0.9 | 2.9 |
6 | Antena 3 | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
7 | National TV | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
8 | Romania TV | 19.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | Prima TV | 19.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | DigiSport 1 | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Antena 1, lider detaşat până la miezul nopţii
Naţional. Chefi la cuţite a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe. Postul TV a recuperat foarte bine mai ales după ce Las Fierbinţi a ajuns la final. Aproape 1,7 milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul culinar.
Locul doi, la diferenţă considerabilă pe interval, a fost ocupat de Pro TV, cu 1,2 milioane de persoane.
Pe trei, la distanţă şi mai mare de lider, dar foarte aproape aproape de locul doi, s-a clasat Kanal D. A avut o medie de 1,17 milioane de persoane pe minut.
Urban. Lider în mediul urban a fost tot Antena 1, care a atras aproape un milion de persoane în fiecare minut cu show-ul produs de Mona Segall.
Locul doi, cu 600.000 de telespectatori pe interval, a aparţinut Pro TV. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu jumătate de milion de oameni.
Comercial. Peste 420.000 de tineri s-au uitat, în fiecare minut, la Chefi la cuţite aseară. Locul doi, pe interval, a fost adjudecat de Pro TV, cu aproape 300.000 de persoane.
De pe trei, Kanal D a atras 130.000 de telespectatori pe acelaşi interval.
Audienta posturilor TV marţi, 1 iunie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.671.000 | 9.5 | 22.8 |
2 | Pro TV | 1.241.000 | 7.0 | 16.9 |
3 | Kanal D | 1.171.000 | 6.6 | 16.0 |
4 | Romania TV | 439.000 | 2.5 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 328.000 | 1.9 | 4.5 |
6 | Happy Channel | 216.000 | 1.2 | 2.9 |
7 | National TV | 214.000 | 1.2 | 2.9 |
8 | Prima TV | 196.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | TVR 1 | 164.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Pro 2 | 98.000 | 0.6 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 1 iunie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:55), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 994.000 | 10.4 | 25.5 |
2 | Pro TV | 606.000 | 6.3 | 15.6 |
3 | Kanal D | 523.000 | 5.5 | 13.4 |
4 | Romania TV | 219.000 | 2.3 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 217.000 | 2.3 | 5.6 |
6 | Happy Channel | 123.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | National TV | 83.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | TVR 1 | 78.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Prima TV | 70.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 60.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 1 iunie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:55), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 420.000 | 9.9 | 31.9 |
2 | Pro TV | 292.000 | 6.9 | 22.2 |
3 | Kanal D | 134.000 | 3.2 | 10.2 |
4 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.5 |
5 | National TV | 31.000 | 0.7 | 2.4 |
6 | Antena 3 | 30.000 | 0.7 | 2.3 |
7 | Happy Channel | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
8 | Digi 24 | 22.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | DigiSport 1 | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
10 | Prima TV | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Prost Pro TV ca nu difuzeaza 2 episoade pe zi, ca are de unde... Anul asta am avut sezonul 19 din serial. Putea sa bage 2 episoade de luni pana vineri, din sezoanele de acum 5-6 ani.