România are Roast, emisiunea cu stand-uperi de la Antena 1, joacă după cum îi cântă concurenţa. Ce cifre a avut pe interval cu Las Fierbinţi şi Jocul cuvintelor?
România are Roast a fost „luată la rost“, din nou, de concurenţă.
Într-o seară de miercuri în faţa televizorului, românii au ales Las Fierbinţi, ca de obicei, iar apoi emisiunea lui Dan Negru. Atât serialul de comedie de pe Pro TV, cât şi game show-ul de pe Kanal D au fost lideri de audienţă pe toate targeturile, fiecare pe propriul interval, bineînţeles.
Dar ce s-a întâmplat cu emisiunea cu stand-uperi de la Antena 1?
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de miercuri, 15 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi şi Jocul Cuvintelor:
Naţional. Aproape un milion şi jumătate de români au ales să se uite la Las Fierbinţi, ducând Pro TV pe primul loc în topul audienţelor.
Zuleyha a fost următoarea în clasament, serialul turcesc de la Kanal D fiind urmărit de peste 1,1 milioane de fani.
Cu cifre de trei-patru ori mai mici decât Las Fierbinţi, show-ul România are Roast de la Antena 1 a fost pe locul trei. Emisiunea de stand-up a fost urmărită de 380.000 de români din întreaga ţară, adică de trei ori mai puţini decât cei care s-au uitat la Zuleyha.
Urban. Las Fierbinţi a condus topul şi la oraşe, serialul de comedie având aproximativ 700.000 de privitori pe acest segment.
Zuleyha a stat aproape, la distanţă de 120.000 de telespectatori. Astfel, circa 580.000 de fani de la oraşe s-au uitat la serialul de la Kanal D.
Cu cifre de două-trei ori mai mici, show-ul România are Roast s-a poziţionat pe trei.
Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a fost câştigat tot de serialul Las Fierbinţi. Mai bine de 300.000 de tineri de la oraşe au ales comedia de pe Pro TV.
Zuleyha a ocupat tot locul doi, însă cu cifre de două-trei ori mai mici. Serialul turcesc a fost urmărit de 124.000 de orăşeni cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani.
Show-ul cu Micutzu de la Antena 1 şi-a păstrat locul trei, cu 118.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.433.000 | 8.1 | 23.4 |
2 | Kanal D | 1.113.000 | 6.3 | 18.2 |
3 | Antena 1 | 380.000 | 2.2 | 6.2 |
4 | Antena Stars | 293.000 | 1.7 | 4.8 |
5 | Antena 3 | 286.000 | 1.6 | 4.7 |
6 | Happy Channel | 275.000 | 1.6 | 4.5 |
7 | Romania TV | 247.000 | 1.4 | 4.0 |
8 | National TV | 151.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Diva | 119.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 108.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 699.000 | 7.3 | 20.9 |
2 | Kanal D | 579.000 | 6.1 | 17.3 |
3 | Antena 1 | 224.000 | 2.4 | 6.7 |
4 | Antena 3 | 184.000 | 1.9 | 5.5 |
5 | Romania TV | 180.000 | 1.9 | 5.4 |
6 | Happy Channel | 158.000 | 1.7 | 4.7 |
7 | Antena Stars | 149.000 | 1.6 | 4.4 |
8 | National TV | 84.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Diva | 82.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Digi 24 | 81.000 | 0.9 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 317.000 | 6.7 | 27.2 |
2 | Kanal D | 124.000 | 2.6 | 10.7 |
3 | Antena 1 | 118.000 | 2.5 | 10.1 |
4 | Antena 3 | 46.000 | 1.0 | 4.0 |
5 | Antena Stars | 45.000 | 0.9 | 3.8 |
6 | Digi 24 | 44.000 | 0.9 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 37.000 | 0.8 | 3.1 |
8 | Diva | 34.000 | 0.7 | 2.9 |
9 | Romania TV | 29.000 | 0.6 | 2.5 |
10 | DigiSport 1 | 29.000 | 0.6 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Jocul cuvintelor, lider de audienţă pe toate targeturile
Naţional. Când s-a terminat comedia de la Pro TV, postul a pierdut poziţia de lider la oraşe şi pe publicul naţional, câştigând doar publicul comercial cu filmul de acţiune La limita extremă.
Zuleyha a mai preluat o parte din public, iar când a început emisiunea lui Negru, Kanal D a devenit lider de audienţă. Jocul cuvintelor a fost pe primul loc pe toate segmentele de public.
Astfel, aproximativ 862.000 de români au ales să se uite la game show-ul prezentat de Dan Negru pe Kanal D.
Pro TV, care a difuzat un film de acţiune pe acest interval, s-a situat pe locul doi, la distanţă de peste 200.000 de telespectatori. Astfel, televiziunea a avut puţin peste 650.000 de privitori.
Show-ul România are Roast a mai câştigat ceva public în partea a doua a serii, dar s-a situat tot pe trei. Comedia de la Antena 1 a atras 528.000 de români în faţa televizoarelor.
Urban. Dan Negru a condus topul audienţelor şi la oraşe. Emisiunea lui de la Kanal D a fost pe primul loc, fiind urmărită de 522.000 de telespectatori, cifre aproape duble faţă de Pro TV şi Antena 1.
Pro TV şi-a asigurat poziţia secundă, cu 290.000 de orăşeni care s-au uitat la filmul de acţiune, iar Antena 1 a fost tot pe trei, cu 260.000 de privitori pe acest segment.
Comercial Urban 21-54 de ani. Clasamentul a rămas neschimbat şi pe acest segment. Dan Negru a câştigat şi publicul comercial, cu 202.000 de tineri de la oraşe care s-au uitat la Jocul cuvintelor de la Kanal D.
Pro TV a fost pe doi, destul de aproape, filmul având 188.000 de privitori, iar Antena 1 pe trei, cu 155.000.
Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 862.000 | 4.9 | 17.0 |
2 | Pro TV | 651.000 | 3.7 | 12.8 |
3 | Antena 1 | 528.000 | 3.0 | 10.4 |
4 | Romania TV | 354.000 | 2.0 | 7.0 |
5 | Antena 3 | 239.000 | 1.4 | 4.7 |
6 | Prima TV | 160.000 | 0.9 | 3.2 |
7 | National TV | 148.000 | 0.8 | 2.9 |
8 | Antena Stars | 126.000 | 0.7 | 2.5 |
9 | Digi 24 | 105.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Disney Junior | 100.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 522.000 | 5.5 | 19.0 |
2 | Pro TV | 290.000 | 3.1 | 10.5 |
3 | Antena 1 | 260.000 | 2.7 | 9.4 |
4 | Romania TV | 191.000 | 2.0 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 135.000 | 1.4 | 4.9 |
6 | National TV | 95.000 | 1.0 | 3.4 |
7 | Prima TV | 83.000 | 0.9 | 3.0 |
8 | Antena Stars | 82.000 | 0.9 | 3.0 |
9 | Digi 24 | 71.000 | 0.7 | 2.6 |
10 | DigiSport 1 | 69.000 | 0.7 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00),pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 202.000 | 4.3 | 17.5 |
2 | Pro TV | 188.000 | 4.0 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 155.000 | 3.3 | 13.4 |
4 | Romania TV | 43.000 | 0.9 | 3.7 |
5 | Digi 24 | 42.000 | 0.9 | 3.6 |
6 | DigiSport 1 | 41.000 | 0.9 | 3.5 |
7 | AMC | 31.000 | 0.6 | 2.7 |
8 | National TV | 30.000 | 0.6 | 2.6 |
9 | TVR 1 | 29.000 | 0.6 | 2.5 |
10 | Antena 3 | 26.000 | 0.6 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Cum tu si postacii antenisti ati crezut ca nu sunteti acasa toata vara.