Audienţe de vară pentru televiziuni. Las Fierbinţi rămâne totuşi campion, cu un milion şi jumătate de telespectatori. Ce cifre au avut celelalte posturi?
Românii preferă, în continuare, serialul de comedie Las Fierbinţi de la Pro TV, care este lider de audienţă pe toate targeturile, chiar dacă a trecut la cifre de vară.
Audienţe bune a avut şi filmul de acţiune, difuzat de Pro TV după aceea. Aproape 1,2 milioane de români s-au uitat la Hitman, din 2007.
Câţi români s-au uitat la Insula Iubirii? Şi ce a difuzat Happy Channel, care s-a clasat pe locul patru în topul naţional al audienţelor?
Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, în intervalul 20.30-24.00:
Naţional. Pro TV a fost liderul serii, cu Las Fierbinţi, dar şi cu filmul de după. Mai bine de un milion şi jumătate de români s-au uitat la serialul românesc de comedie, iar postul şi-a păstrat mare parte din public şi în partea a doua a serii. Astfel, filmul de acţiune Hitman a fost urmărit de 1.179.000 de români din întreaga ţară.
Pe locul doi, Kanal D a avut jumătate de milion de privitori în minus, pe intervalul Las Fierbinţi. Postul turcesc a difuzat serialul cu Zuleyha în intervalul 20.00-22.23, la care s-au uitat puţin peste un milion de români. Cifrele postului au mai scăzut în partea a doua serii, când a difuzat o ediţie în reluare a emisiunii Se strigă darul. Astfel, per total, Kanal D a fost urmărit de 772.000 de români.
Ce a făcut Insula iubirii? A „naufragiat“, din nou, pe locul trei. Reality-show-ul de la Antena 1 a fost urmărit de 567.000 de români, având cifre de două-trei ori mai mici faţă de Pro TV şi Kanal D.
De remarcat este audienţa postului Happy Channel, care s-a clasat pe locul patru, pe intervalul Las Fierbinţi. Postul a difuzat noi episoade din serialul turcesc Jurământul până la ora 22.00, la care s-au uitat aproximativ un sfert de milion de români din întreaga ţară.
Totuşi, în medie pe tot intervalul serii, România TV s-a poziţionat pe locul patru în linie, pe toate targeturile de audienţă. Televiziunea de ştiri a fost urmărită de 345.000 de români din întreaga ţară.
Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe, pe toata seara. Aproape 650.000 de români s-au uitat la Las Fierbinţi şi 540.000 la filmul de după.
Pe doi s-a poziţionat Kanal D, urmărit de aproape 360.000 de români, în medie, în intervalul 20.30-24.00.
Iar Insula iubirii s-a clasat tot pe trei, însă cu cifre apropiate de postul turcesc. Astfel, Antena 1 fiind urmărită de 347.000 de români.
COMERCIAL (Urban 21-54 de ani). Publicul comercial a fost câştigat tot de Pro TV la care s-au uitat, în medie, 282.000 de tineri de la oraşe pe intervalul întregii seri.
Antena 1 a urcat o poziţie şi şi-a asigurat locul doi, având în minus 70.000 de telespectatori pe acest segment.
Cu cifre de două-trei ori mai mici faţă de primele două posturi clasate, Kanal D s-a poziţionat pe trei, programele sale fiind urmărite de 84.000 de români din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Audienţa posturilor TV marţi, 21 iunie, pe intervalul 20:30-24:00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.200.000 | 6.8 | 21.6 |
2 | Kanal D | 772.000 | 4.4 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 567.000 | 3.2 | 10.2 |
4 | Romania TV | 345.000 | 2.0 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 306.000 | 1.7 | 5.5 |
6 | Happy Channel | 194.000 | 1.1 | 3.5 |
7 | Antena Stars | 162.000 | 0.9 | 2.9 |
8 | Prima TV | 149.000 | 0.8 | 2.7 |
9 | TVR 1 | 136.000 | 0.8 | 2.4 |
10 | Digi 24 | 110.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 21 iunie, pe intervalul 20:30-24:00, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 548.000 | 5.8 | 18.5 |
2 | Kanal D | 358.000 | 3.8 | 12.1 |
3 | Antena 1 | 347.000 | 3.6 | 11.7 |
4 | Romania TV | 198.000 | 2.1 | 6.7 |
5 | Antena 3 | 180.000 | 1.9 | 6.1 |
6 | Happy Channel | 119.000 | 1.3 | 4.0 |
7 | Prima TV | 88.000 | 0.9 | 3.0 |
8 | Antena Stars | 87.000 | 0.9 | 2.9 |
9 | TVR 1 | 77.000 | 0.8 | 2.6 |
10 | Digi 24 | 65.000 | 0.7 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV marţi, 21 iunie, pe intervalul 20:30-24:00, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 282.000 | 6.0 | 23.7 |
2 | Antena 1 | 211.000 | 4.5 | 17.8 |
3 | Kanal D | 84.000 | 1.8 | 7.1 |
4 | Romania TV | 41.000 | 0.9 | 3.4 |
5 | Antena 3 | 40.000 | 0.8 | 3.4 |
6 | Digi 24 | 34.000 | 0.7 | 2.9 |
7 | Prima TV | 34.000 | 0.7 | 2.8 |
8 | Happy Channel | 31.000 | 0.7 | 2.6 |
9 | DigiSport 1 | 31.000 | 0.6 | 2.6 |
10 | TVR 1 | 26.000 | 0.6 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii