Skip to main content

Audienţe de vară. Pro TV, primul loc cu Las Fierbinţi şi film. Câţi români s-au uitat la Insula Iubirii?

 
Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti
Sursa foto: Facebook/Las Fierbinti

Audienţe de vară pentru televiziuni. Las Fierbinţi rămâne totuşi campion, cu un milion şi jumătate de telespectatori. Ce cifre au avut celelalte posturi?

Publicitate

Românii preferă, în continuare, serialul de comedie Las Fierbinţi de la Pro TV, care este lider de audienţă pe toate targeturile, chiar dacă a trecut la cifre de vară.

Audienţe bune a avut şi filmul de acţiune, difuzat de Pro TV după aceea. Aproape 1,2 milioane de români s-au uitat la Hitman, din 2007.

Câţi români s-au uitat la Insula Iubirii? Şi ce a difuzat Happy Channel, care s-a clasat pe locul patru în topul naţional al audienţelor?

Paginademedia.ro prezintă audienţele serii de marţi, în intervalul 20.30-24.00:

Naţional. Pro TV a fost liderul serii, cu Las Fierbinţi, dar şi cu filmul de după. Mai bine de un milion şi jumătate de români s-au uitat la serialul românesc de comedie, iar postul şi-a păstrat mare parte din public şi în partea a doua a serii. Astfel, filmul de acţiune Hitman a fost urmărit de 1.179.000 de români din întreaga ţară.

Pe locul doi, Kanal D a avut jumătate de milion de privitori în minus, pe intervalul Las Fierbinţi. Postul turcesc a difuzat serialul cu Zuleyha în intervalul 20.00-22.23, la care s-au uitat puţin peste un milion de români. Cifrele postului au mai scăzut în partea a doua serii, când a difuzat o ediţie în reluare a emisiunii Se strigă darul. Astfel, per total, Kanal D a fost urmărit de 772.000 de români.

Ce a făcut Insula iubirii? A „naufragiat“, din nou, pe locul trei. Reality-show-ul de la Antena 1 a fost urmărit de 567.000 de români, având cifre de două-trei ori mai mici faţă de Pro TV şi Kanal D.

De remarcat este audienţa postului Happy Channel, care s-a clasat pe locul patru, pe intervalul Las Fierbinţi. Postul a difuzat noi episoade din serialul turcesc Jurământul până la ora 22.00, la care s-au uitat aproximativ un sfert de milion de români din întreaga ţară.

Totuşi, în medie pe tot intervalul serii, România TV s-a poziţionat pe locul patru în linie, pe toate targeturile de audienţă. Televiziunea de ştiri a fost urmărită de 345.000 de români din întreaga ţară.

Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe, pe toata seara. Aproape 650.000 de români s-au uitat la Las Fierbinţi şi 540.000 la filmul de după.

Pe doi s-a poziţionat Kanal D, urmărit de aproape 360.000 de români, în medie, în intervalul 20.30-24.00.

Iar Insula iubirii s-a clasat tot pe trei, însă cu cifre apropiate de postul turcesc. Astfel, Antena 1 fiind urmărită de 347.000 de români.

COMERCIAL (Urban 21-54 de ani). Publicul comercial a fost câştigat tot de Pro TV la care s-au uitat, în medie, 282.000 de tineri de la oraşe pe intervalul întregii seri.

Antena 1 a urcat o poziţie şi şi-a asigurat locul doi, având în minus 70.000 de telespectatori pe acest segment.

Cu cifre de două-trei ori mai mici faţă de primele două posturi clasate, Kanal D s-a poziţionat pe trei, programele sale fiind urmărite de 84.000 de români din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.

Audienţa posturilor TV marţi, 21 iunie, pe intervalul 20:30-24:00, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.200.000 6.8 21.6
2 Kanal D 772.000 4.4 13.9
3 Antena 1 567.000 3.2 10.2
4 Romania TV 345.000 2.0 6.2
5 Antena 3 306.000 1.7 5.5
6 Happy Channel 194.000 1.1 3.5
7 Antena Stars 162.000 0.9 2.9
8 Prima TV 149.000 0.8 2.7
9 TVR 1 136.000 0.8 2.4
10 Digi 24 110.000 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 21 iunie, pe intervalul 20:30-24:00, în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 548.000 5.8 18.5
2 Kanal D 358.000 3.8 12.1
3 Antena 1 347.000 3.6 11.7
4 Romania TV 198.000 2.1 6.7
5 Antena 3 180.000 1.9 6.1
6 Happy Channel 119.000 1.3 4.0
7 Prima TV 88.000 0.9 3.0
8 Antena Stars 87.000 0.9 2.9
9 TVR 1 77.000 0.8 2.6
10 Digi 24 65.000 0.7 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 21 iunie, pe intervalul 20:30-24:00, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 282.000 6.0 23.7
2 Antena 1 211.000 4.5 17.8
3 Kanal D 84.000 1.8 7.1
4 Romania TV 41.000 0.9 3.4
5 Antena 3 40.000 0.8 3.4
6 Digi 24 34.000 0.7 2.9
7 Prima TV 34.000 0.7 2.8
8 Happy Channel 31.000 0.7 2.6
9 DigiSport 1 31.000 0.6 2.6
10 TVR 1 26.000 0.6 2.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
 

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • sunt anonim sunt anonim
    Augustin Viziru nu va juca în Clanul. undeva prin martie a fost în negocieri pentru serial, doar că nu a fost de acord cu suma propusă de cei din pro tv. A vorbit puțin despre asta în podcastul fratelui său
  • TGR TGR
    Asteptam audientele de azi pentru TVR Info
  • Sabina Sabina
    Augustin Viziru nu va juca în Clanul din păcate.
  • Comentatorul Comentatorul
    Trebuie sa spun, Happy Channel curand va fi si mai sus. Nu are cum altfel, la ce seriale aduc. Calitatea lor si constanta alegeriilor vor ridica si mai mult audienta! E greu ca Acasa sa invinga Happy Channel in viitorii ani. Parere personala.
  • Comentatorul Comentatorul
    @Sabina - Stii sigur ca Augustin Viziru va face parte din serialul "Clanul"? Nu l-am vazut prin story-uri de la filmari sau pe la filmarile promo-ului pentru serial.
  • Allex Allex
    Producătorul muzical al marilor show-uri Pro Tv, Paul Ilea, a părăsit postul tv, iar noul producător muzical, cel puțin pentru sezonul 11 Vocea României este Bubu Cernea, cunoscut publicului din serialul Pariu cu Viața!

Trimite un comentariu

sus