Skip to main content

AUDIENŢE. MasterChef: locul doi, cu ediţia numărul doi. Kanal D, primul în ţară şi la oraşe. Antena 1, lider la tineri

 
AUDIENŢE. MasterChef: locul doi, cu ediţia numărul doi. Kanal D, primul în ţară şi la oraşe. Antena 1, lider la tineri

AUDIENŢE. Nici a doua ediţie MasterChef nu a urcat mai sus Pro TV, comparativ cu premiera noului sezon. Bilanţul serii arată că Pro TV s-a clasat pe locul doi în topul celor mai urmărite posturi TV, joi seara. 

Publicitate

MasterChef a fost a doua opţiune a publicului atât în ţară cât şi la oraşe, dar şi pe publicul tânăr. 

La debutul de miercuri seară, emisiunea culinară cu Joseph Hadad, Chef Foa şi Radu Dumitrescu era lider în mediul urban.

Kanal D a câştigat primul loc la nivel naţional, dar şi la oraşe cu serialul turcesc Fiica Ambasadorului. Antena 1, în schimb, conducea pe publicul comercial din mediul urban, al celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani. Postul Intact a difuzat, aseară, filmul Regatul Cerului. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa principalelor posturi de joi, 13 ianuarie, pe intervalul MasterChef:

Naţional. Aproape 1,2 milioane de români s-au uitat, joi seară, la MasterChef. Show-ul culinar a pus Pro TV pe locul doi în clasament, mult în urma liderului Kanal D. 

Postul Dogan număra, pe interval, o medie de aproape 1,7 milioane de persoane în fiecare minut, cu serialul turcesc Fiica Ambasadorului. 

Podiumul a fost completat de Antena 1, care înregistra o medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Urban. Lucrurile nu s-au schimbat nici la oraşe, unde Pro TV ocupa tot locul secund. Aproape 600.000 de oameni se uitau, în fiecare minut, la emisiunea de gătit. 

Lider la ora respectivă era tot Kanal D, post ce a strâns o medie de peste 740.000 de telespectatori pe minut. 

Antena 1 s-a clasat pe trei, foarte aproape de Pro TV, cu o aproxiamativ 574.000 de privitori. 

Comercial 21-54. Pro TV a fost tot a doua opţiune a publicul şi pe segmentul comercial 21-54 de ani. Aproximativ 320.000 de români s-au uitat la MasterChef, joi seara. În schimb, s-a schimbat liderul. Nu a mai fost Kanal D, ci Antena 1. 

Postul Intact număra, pe interval, aproximativ 360.000 de persoane, iar Kanal D, de pe trei, 212.000 de oameni. 

Audienţa posturilor TV de joi, 13 ianuarie, pe intervalul MasterChef (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.676.000 9.5 20.2
2 Pro TV 1.162.000 6.6 14.0
3 Antena 1 1.105.000 6.3 13.3
4 Romania TV 535.000 3.0 6.4
5 Antena 3 430.000 2.4 5.2
6 Realitatea Plus 235.000 1.3 2.8
7 Prima TV 204.000 1.2 2.5
8 Antena Stars 195.000 1.1 2.4
9 Happy Channel 190.000 1.1 2.3
10 TVR 2 151.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 13 ianuarie, pe intervalul MasterChef (20.30-22.25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 741.000 7.8 17.2
2 Pro TV 582.000 6.1 13.5
3 Antena 1 574.000 6.0 13.3
4 Romania TV 295.000 3.1 6.9
5 Antena 3 244.000 2.6 5.7
6 Realitatea Plus 127.000 1.3 2.9
7 Prima TV 116.000 1.2 2.7
8 Antena Stars 111.000 1.2 2.6
9 Happy Channel 100.000 1.1 2.3
10 TVR 2 90.000 0.9 2.1

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

Audienţa posturilor TV de joi, 13 ianuarie, pe intervalul MasterChef (20.30-22.25), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21 - 54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 358.000 7.5 20.3
2 Pro TV 321.000 6.7 18.2
3 Kanal D 212.000 4.4 12.0
4 Romania TV 58.000 1.2 3.3
5 Antena 3 57.000 1.2 3.2
6 Prima TV 54.000 1.1 3.0
7 Digi 24 38.000 0.8 2.2
8 TVR 2 36.000 0.8 2.0
9 Antena Stars 33.000 0.7 1.9
10 AMC 30.000 0.6 1.7

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mile
    Care emisiune postaci plătiți nu va e rușine, pupați ceva ieftin , film educativ la antena , dacă știți ce sunt cruciade, ha
  • Ha Ha
    Scriu repede comentariu până nu vine avalanșa numită Mile

    Eu zic că dacă continuă așa, MasterChef sigur se mută mai târziu
  • Sabina Sabina
    Din păcate cred că MasterChef va fi mutat în altă zi și la altă oră pentru că la PRO TV trebuie să înceapă Imperiul Leilor, la care deja se face promo, Românii au talent și Las Fierbinți. Deci cu siguranță vor mai exista modificări în grilă.
  • Andrei Andrei
    Doamne ferește! Au distrus acest format iremediabil. Am înțeles că producătorul acestui sezon e Cătălin Dumitru, fost producător Mireasă pentru fiul meu și a primului sezon Mireasa. Mă așteptam să fie măcar decent, dar e sub orice critică. Decor, cadre, jurați, concurenți, totul e un fail cum rar am văzut. Să filmezi efectiv printre ale bări ale decorului si elr sa apară în cadru. Pare că si-au luat operatori de la Național Tv. Apoi e decorul în sine care e uriaș, dar gol. Dezastru! Nu știu cine lasă așa ceva pe post. Mai e bancul ăla de lucru din fața juratilor care e supra- dimensionat. Și-au bătut joc!!! Nici măcar lumina nu e plăcută. Apoi sigla Masterchef care apare la prezentarea concurenților e pe jumătatea ecranului, supra-dimensionată și aia. Mai bine le ieșea celor de la Național. Concurenții sunt plictisitori, clișeici, timorați.
  • dan dan
    vai da cat ma bucur..bai astia de la pro tv voi n ati inteles publcul vostru,,,e doar las fierbinti si atat

Trimite un comentariu

sus