Skip to main content

O seară agitată! Pro TV a fost primul până la Breaking News-ul cu accidentul aviatic. Antena 3 a trecut apoi pe doi, peste Pro TV şi Antena 1

 
O seară agitată! Pro TV a fost primul până la Breaking News-ul cu accidentul aviatic. Antena 3 a trecut apoi pe doi, peste Pro TV şi Antena 1

AUDIENŢE. Miercuri a fost o seară agitată, cu Breaking News-uri despre Războiul declanşat de Rusia în Ucraina şi cu două accidente aviatice: un Mig21 s-a prăbuşit şi, la scurt timp, şi elicopterul plecat în căutarea lui.

Publicitate

Până la ora Breaking News-ului cu accidentul aviatic, seara a fost condusă de Pro TV. Postul TV a avut o medie de 2,1 milioane de români pe minut cu Ştirile Pro TV şi apoi cu Las Fierbinţi. Antena 3 era pe locurile 3-4.

În jur de 21.30, când a apărut ştirea despre tragedia aviatică, clasamentul s-a schimbat. Antena 3 a ajuns pe locul al doilea la oraşe, după Kanal D, loc pe care l-a ţinut până spre miezul nopţii.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV, miercuri seara, în intervalul 21.30-23.30 (Breaking News cu accidentul aviatic): 

Naţional. Cel mai urmărit post pe intervalul de seară, 21.30 - 23.30, a fost Kanal D, cu peste 1,1 milioane de telespectatori. Avea pe interval serialul turcesc Mă numesc Zuleyha.

Pro TV a fost al doilea, cu emisiunea Imperiul leilor, şi o medie de 855.000 de persoane. 

A treia cea mai urmărită televiziune din ţară a fost Antena 3, cu peste 700.000 de telespectatori. Antena 1, care difuza emisiunea Chefi fără limite, a fost pe patru în topul audienţelor, cu o medie de 630.000 de persoane. 

Cifre mari şi pentru restul posturilor de televiziune. Romania TV era urmărită de peste 580.000 de persoane. Digi24 a venit imediat după RTV cu 300.000 de privitori, iar Realitatea Plus era urmărită de 230.000 de români. 

Urban. Kanal D a fost primul la oraşe pe intervalul amintit. Avea peste 550.000 de telespectatori din mediul urban. 

Televiziunea de ştiri Antena 3, cu Sinteza zilei pe interval, era urmărită de 450.000 de persoane. Pro TV a fost abia pe trei, urmat de Antena 1, pe poziţia a patra. 

Clasamentul este completat de televiziunile de ştiri Romania TV, cu 310.000 de telespectatori, de la oraşe, respectiv, de Digi24, cu 210.000 de persoane. 

Comercial 21-54 de ani urban. Se schimbă clasamentul pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. Pro TV a fost cel mai urmărit post, având o medie de 270.000 de telespectatori. 

Kanal D şi Antena 1 au fost aproape la egalitate, cu un avans pentru postul turcesc. 

Şi aici, Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri, o medie de 170.000 de privitori, peste Digi24 şi Romania TV. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 2 martie, pe intervalul 21.30 - 23.30, la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.182.000 6.7 17.3
2 Pro TV 855.000 4.9 12.5
3 Antena 3 713.000 4.1 10.4
4 Antena 1 628.000 3.6 9.2
5 Romania TV 576.000 3.3 8.4
6 Digi 24 301.000 1.7 4.4
7 Realitatea Plus 231.000 1.3 3.4
8 National TV 202.000 1.1 2.9
9 Prima TV 194.000 1.1 2.8
10 DigiSport 1 180.000 1.0 2.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 2 martie, pe intervalul 21.30 - 23.30, în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 552.000 5.8 14.9
2 Antena 3 452.000 4.8 12.2
3 Pro TV 421.000 4.4 11.3
4 Antena 1 360.000 3.8 9.7
5 Romania TV 308.000 3.2 8.3
6 Digi 24 208.000 2.2 5.6
7 National TV 116.000 1.2 3.1
8 Realitatea Plus 113.000 1.2 3.1
9 Prima TV 109.000 1.1 2.9
10 DigiSport 1 101.000 1.1 2.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 2 martie, pe intervalul 21.30 - 23.30, pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 DE ANI:

  URBAN 21-54 de ani Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 267.000 5.6 16.7
2 Kanal D 205.000 4.3 12.8
3 Antena 1 197.000 4.1 12.4
4 Antena 3 168.000 3.5 10.5
5 Digi 24 132.000 2.8 8.3
6 Romania TV 96.000 2.0 6.0
7 National TV 58.000 1.2 3.6
8 DigiSport 1 37.000 0.8 2.3
9 Prima TV 30.000 0.6 1.9
10 Antena Stars 30.000 0.6 1.9

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marin Marin
    Vai dar nu se poate, prima TV bătută de național :))
  • Sabina Sabina
    Las Fierbinți a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 13.1 puncte de rating și 30.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 4.7 puncte de rating și 10.9% share. La nivel național, aproape 2.1 milioane de români au urmărit serialul, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:58, aproape 2.4 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.

Trimite un comentariu

sus