AUDIENŢE. Serialul Antenei 1 a fost lider de audienţă joi seara, peste reality-show-ul Sunt celebru, scoate-mă de aici, de pe Pro TV.
A fost o seară în care Antena 1 a pus la bătaie serialul Adela, Pro TV a avut Las Fierbinţi şi Sunt celebru, iar Kanal D, serialul turcesc Infidelul.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de joi, 22 septembrie, pe intervalul serialului Adela (20-30-23.00):
NAŢIONAL. Serialul Antenei 1, aflat la ultimul sezon, a fost urmărit de peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară, în cele două ore şi jumătate de difuzare.
Pro TV a fost aproape, la câteva mii de persoane distanţă, 1,192 milioane de privitori media. Postul a avut pe interval serialul Las Fierbinţi, de obicei cu audienţă mai mare, iar de la 21.30 reality-show-ul Sunt celebru, scoate-mă de aici, cu audienţe slabe.
Kanal D a avut poziţia a treia, aproape de primele două posturi, cu serialul turcesc Infidelul.
URBAN. Serialul Adela a depăşit jumătate de milion de telespectatori în mediul urban: 540.000, media, mai exact. Pro TV, de pe locul secund, era urma urmărit de 530.000 de persoane. Iar Kanal D avea o medie de 510.000 de persoane.
18-54 de ani URBAN. Antena 1 a fost liderul şi pe publicul comercial al postului, 18-54 de ani urban. A avut o medie de 315.000 de persoane, în timp ce pe Pro TV erau 285.000 de persoane media.
Locul al treilea pentru Kanal D, urmărit de 140.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV joi, 22 septembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.202.000 | 6,8 | 17,1 |
2 | Pro TV | 1.192.000 | 6,7 | 16,9 |
3 | Kanal D | 1.128.000 | 6,4 | 16 |
4 | Romania TV | 378.000 | 2,1 | 5,4 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 1,3 | 3,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 22 septembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 542.000 | 5,7 | 15,4 |
2 | Pro TV | 526.000 | 5,5 | 14,9 |
3 | Kanal D | 511.000 | 5,4 | 14,5 |
4 | Romania TV | 227.000 | 2,4 | 6,4 |
5 | Antena 3 | 155.000 | 1,6 | 4,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 22 septembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), pe publicul COMERCIAL al Antenei 1 - URBAN 18-54 ani
18-54 URBAN | Persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 314.000 | 6,3 | 21,3 |
2 | Pro TV | 285.000 | 5,7 | 19,4 |
3 | Kanal D | 139.000 | 2,8 | 9,4 |
4 | Digi 24 | 68.000 | 1,4 | 4,6 |
5 | Romania TV | 50.000 | 1 | 3,4 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Peste 1.4 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență, de la 20:56, peste 1.8 milioane de români se uitau la Vocea României.
M-as bucura din suflet sa avem o adaptare, dar sincer nu stiu la ce sa ma astept din partea antenei 1 in ceea ce priveste montajul, uneori par a fi amatori. In alta ordine de idei, evenimentele din serial ajung la un moment dat la o tentativa de preluare a puterii in stat de catre extrema dreapta. Osman, fiul cel mic al lui Cemile ( protagonista serialului) face parte din miscarea revolutionara. Nu stiu cum s-ar putea reflecta evenimentul in adaptarea noastra, dar ramane de vazut.
(Lucru care se vede și din captură.)
Mai e nevoie de timp pentru a fi făcută o comparație corectă.
@Alexandra Sachelarie renunta la Adela si vor face Maria.Zic si eu.Tot vor produce o telenovela,dar cu alt nume.Si cateva idei noi
Au mai ramas 10 concurenti. Urmatoarea saptamana mai pleaca 2. Unul eliminat, unul abandoneaza.