AUDIENŢE Survivor - America Express. Cum s-au împărţit românii între Survivor - Pro TV şi America Express, care tocmai a început pe Antena 1? Cine a câştigat?
Datele de audienţă sunt mai mult în favoarea show-ului prezentat de Irina Fodor pe Antena 1. Atât Survivor, cât şi America Express au început la ora 20.00. Show-ul de pe Pro TV cu Daniel Pavel s-a terminat mai devreme cu o oră decât emisiunea de pe Antena 1.
Rezultatele:
Dacă luăm în calcul intervalul Survivor, show-ul de pe Pro TV a fost primul pe ţară, dar la oraşe şi pe publicul comercial America Express a câştigat.
Dacă luăm în calcul tot intervalul America Express (mai lung cu o oră), atunci Antena 1 a câştigat toate segmentele de public.
Datele, detaliat:
1. Audienţe Survivor şi America Express, lupta directă
Practic, pe tot intervalul de difuzare al Survivor, emisiunea s-a intersectat cu America Express. O medie de peste 1,6 milioane de români pentru Pro TV şi 1,5 milioane pentru Antena 1.
La oraşe, America Express a numărat 830.000 de telespectatori, în timp ce la Survivor erau 750.000.
America Express a câştigat lupta directă cu Survivor şi pe publicul comercial 21-54 de ani urban: o medie de 460.000 de telespectatori la Antena 1, cu 140.000 mai mulţi decât la Pro TV.
Audienţa posturilor TV duminică, 15 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.00-22.45), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.631.000 | 9.4 | 20.1 |
2 | Antena 1 | 1.498.000 | 8.6 | 18.5 |
3 | Kanal D | 528.000 | 3 | 6.5 |
4 | Romania TV | 487.000 | 2.8 | 6 |
5 | Happy Channel | 359.000 | 2.1 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 15 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.00-22.45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 830.000 | 8.9 | 20.3 |
2 | Pro TV | 754.000 | 8.1 | 18.4 |
3 | Kanal D | 285.000 | 3 | 7 |
4 | Romania TV | 274.000 | 2.9 | 6.7 |
5 | Antena 3 CNN | 163.000 | 1.7 | 4 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV duminică, 15 ianuarie, pe intervalul Survivor (20.00-22.45), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 458.000 | 10 | 28.3 |
2 | Pro TV | 321.000 | 7 | 19.8 |
3 | Kanal D | 106.000 | 2.3 | 6.6 |
4 | DigiSport 1 | 57.000 | 1.3 | 3.5 |
5 | Romania TV | 52.000 | 1.1 | 3.2 |
2. Audienţe America Express - toată emisiunea, primul loc pe linie
Pe tot intervalul America Express, emisiunea produsă de Mona Segall a avut primul loc pe linie
La nivelul întregii ţări, lupta a fost strânsă: 1,44 de milioane de români la America Express şi 1,41 de milioane la Pro TV (care după Survivor a avut ştiri). Restul posturilor abia s-au văzut (Kanal D a avut cifre de peste trei ori mai mici).
La oraşe, media pe toată emisiunea America Express a fost de peste 810.000 de telespectatori, cu aproape 200.000 mai mulţi decât Pro TV.
Diferenţa mare şi pe publicul comercial: 456.000 la America Express şi 280.000 la Pro TV.
Audienţa posturilor TV duminică, 15 ianuarie, pe intervalul America Express (20.00-23.45), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.446.000 | 8.3 | 19.7 |
2 | Pro TV | 1.414.000 | 8.1 | 19.2 |
3 | Kanal D | 463.000 | 2.7 | 6.3 |
4 | Romania TV | 459.000 | 2.6 | 6.2 |
5 | Happy Channel | 298.000 | 1.7 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 15 ianuarie, pe intervalul America Express (20.00-23.45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 812.000 | 8.7 | 21.6 |
2 | Pro TV | 639.000 | 6.8 | 17 |
3 | Romania TV | 262.000 | 2.8 | 7 |
4 | Kanal D | 251.000 | 2.7 | 6.7 |
5 | Antena 3 CNN | 147.000 | 1.6 | 3.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV duminică, 15 ianuarie, pe intervalul America Express (20.00-23.45), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 456.000 | 10 | 30.3 |
2 | Pro TV | 280.000 | 6.1 | 18.7 |
3 | Kanal D | 101.000 | 2.2 | 6.7 |
4 | Romania TV | 49.000 | 1.1 | 3.2 |
5 | DigiSport 1 | 49.000 | 1.1 | 3.3 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro