AUDIENŢE. Înfrângere pe teren, victorie în audienţe. În ciuda rezultatului de pe tabelă, Pro TV a scos audienţe bune cu amicalul pierdut de România în faţa Georgiei (1-2).
Peste 1,4 milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la partida jucată la Ploieşti.
Pro TV a fost lider detaşat cu amicalul „tricolorilor”, în timp ce Kanal D şi Antena 1 s-au bătut pentru locurile doi şi trei.
De altfel, Pro TV a fost cel mai urmărit post toată seara: a fost lider şi cu Las Fierbinţi (1,7 milioane de persoane în medie la nivel naţional), dar şi cu Ştirile de la 19:00 (1,4 milioane de telespectatori, în medie).
Naţional. Tricolorii au adunat românii în faţa televizoarelor. Cu amicalul România - Georgia, Pro TV a fost lider de audienţă aseară. Partida a fost urmărită de peste 1,4 milioane de telespectatori în fiecare minut.
Locul doi a fost ocupat de Kanal D, care număra 1,1 milioane de telespectatori pe interval. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 930.000 de persoane în fiecare minut.
Urban. Scenariul s-a menţinut şi în mediul urban, unde Pro TV a fost lider. Meciul de fotbal a fost urmărit de peste 760.000 de telespectatori de la oraşe.
Kanal D şi Antena 1 au fost următoarele posturi clasate. Diferenţa dintre cele două posturi, clasate pe locurile doi şi trei, a fost mică. În medie, fiecare a înregistrat jumătate de milion de oameni pe minut.
Comercial. Tinerii au pus, de asemenea, Pro TV pe primul loc. Peste 300.000 de persoane au urmărit prima victorie, din istorie, a Georgiei în faţa României.
Antena 1 a ocupat locul doi pe segmentul comercial, peste Kanal D, cu o medie de 200.000 de telespectatori pe minut. De pe trei, Kanal D a înregistrat cifre ce s-au apropiat de 130.000 de privitori pe minut.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 iunie, pe intervalul meciului România - Georgia (21:45-23:40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.468.000 | 8.3 | 21.4 |
2 | Kanal D | 1.165.000 | 6.6 | 17.0 |
3 | Antena 1 | 933.000 | 5.3 | 13.6 |
4 | Antena 3 | 378.000 | 2.1 | 5.5 |
5 | Romania TV | 322.000 | 1.8 | 4.7 |
6 | Prima TV | 224.000 | 1.3 | 3.3 |
7 | National TV | 196.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Pro 2 | 186.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Happy Channel | 184.000 | 1.0 | 2.7 |
10 | Antena Stars | 126.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 iunie, pe intervalul meciului România - Georgia (21:45-23:40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 760.000 | 7.9 | 21.6 |
2 | Kanal D | 495.000 | 5.2 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 449.000 | 4.7 | 12.7 |
4 | Antena 3 | 221.000 | 2.3 | 6.3 |
5 | Romania TV | 179.000 | 1.9 | 5.1 |
6 | Happy Channel | 105.000 | 1.1 | 3.0 |
7 | Prima TV | 100.000 | 1.0 | 2.8 |
8 | Pro 2 | 97.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | National TV | 83.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | AXN | 77.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 2 iunie, pe intervalul meciului România - Georgia (21:45-23:40), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 306.000 | 7.3 | 26.2 |
2 | Antena 1 | 198.000 | 4.7 | 17.0 |
3 | Kanal D | 128.000 | 3.0 | 11.0 |
4 | National TV | 42.000 | 1.0 | 3.6 |
5 | AXN | 41.000 | 1.0 | 3.5 |
6 | Digi 24 | 37.000 | 0.9 | 3.1 |
7 | Prima TV | 28.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Antena 3 | 24.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | Pro 2 | 24.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Romania TV | 19.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
De doua ori mai mult ca azi
Uite-te ce numere slabe si de tot rasul sunt acum!Niciun haz
Emisiunea "fake" promite mai mult ,acolo va fi doar umor nu si alte porcării făcute pentru audiențe