Kanal D a difuzat un nou serial turcesc din această săptămână. Ce audienţe au avut primele episoade din Aripi frânte?
Premiera noului serial turcesc a avut cifre bune, strângând în jurul televizoarelor aproape un milion de români.
Dar cum a stat staţia TV, în raport cu concurenţa?
Aripi frânte nu a putut „să zboare“ mai sus de Pro TV, însă a depăşit Antena 1 pe anumite segmente de public.
Ce au dat celelalte posturi în cele două seri?
- Pro TV a mers pe reţeta clasică: Las Fierbinţi şi film de acţiune,
- iar Antena 1 - pe mâna lui Nea Mărin, o redifuzare a sezonului trecut din Poftiţi pe la noi
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serilor de luni şi marţi, 4-5 iulie, pe intervalul noului serial de la Kanal D, Aripi frânte:
NAŢIONAL. Aripi frânte a intrat direct pe locul doi. Primul episod din serial, difuzat luni seară de la ora 20.00 pe Kanal D, a fost urmărit de aproape un milion de români (962.000, mai exact).
Cu puţin peste 1,3 milioane de români, lider a fost Pro TV, care a difuzat în acest interval un episod din Las Fierbinţi şi apoi filmul de acţiune Lunestitul: Supremaţia.
Nea Mărin a ocupat locul trei, cu cifre aproape la jumate faţă de serialul turcesc de la Kanal D. Astfel, jumătate de milion de români s-au uitat la emisiunea Poftiţi pe la noi de la Antena 1.
Ce s-a întâmplat marţi, pe intervalul celui de-al doilea episod al serialului turcesc?
Aripi frânte s-a clasat tot pe doi, însă cu cifre uşor mai mici faţă de debut. Mai exact, a avut 869.000 de fani, cu aproape o sută de mii mai puţini.
Pro TV a fost tot pe primul loc, la distanţă de peste 200.000 de telespectatori. Ce a difuzat marţi seară? Las Fierbinţi în prima parte şi apoi filmul de acţiune În numele legii.
Nea Mărin, din nou pe trei, cu cifre uşor mai mari. Emisiunea Poftiţi pe la noi a fost urmărită de peste 550.000 de telespectatori.
URBAN. În seara de debut, noul serial de la Kanal D a ocupat locul doi şi la oraşe, fiind urmărit de 465.000 de români.
Pro TV a fost, din nou, lider, cu o audienţă de 644.000 de persoane, iar Antena 1 - locul trei, cu cifre aproape la jumate faţă de serialul turcesc.
Astfel, 276.000 de orăşeni s-au uitat la Nea Mărin.
Ce a făcut serialul în a doua seară de difuzare?
A avut aproximativ aceleaşi cifre. Iar clasamentul a fost neschimbat.
Pe segmentul urban, Aripi frânte a fost urmărit de 465.000 de fani, fiind depăşit de Pro TV, la care s-au uitat 581.000. Totuşi, a fost peste Antena 1, care s-a clasat pe locul trei, cu 256.000 de privitori.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial, în seara premierei, Aripi frânte a fost pe locul trei. Cu o audienţă de 132.000 de tineri de la oraşe, serialul a fost depăşit de Pro TV, liderul serii, cu 330.000 de privitori, dar şi de Antena 1, care a avut 150.000.
Însă marţi seara, când a fost difuzat cel de-al doilea episod, serialul turcesc a urcat o poziţie pe publicul comercial. A avut şi cifre mai bune.
Astfel, Kanal D a fost pe locul doi, serialul fiind urmărit de 156.000 de tineri de la oraşe. Cu cifre duble, lider a fost Pro TV care a obţinut 314.000 de privitori pe segmentul comercial. Însă Antena 1 a trecut pe trei, având aproape 100.000.
Audienţa posturilor TV de luni, 4 iulie, pe intervalul premierei Aripi frânte (20:00-23:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.306.000 | 7.4 | 22.2 |
2 | Kanal D | 962.000 | 5.4 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 499.000 | 2.8 | 8.5 |
4 | Romania TV | 351.000 | 2.0 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 294.000 | 1.7 | 5.0 |
6 | Happy Channel | 224.000 | 1.3 | 3.8 |
7 | Antena Stars | 180.000 | 1.0 | 3.1 |
8 | Digi 24 | 124.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Eurosport 2 | 117.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Diva | 100.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 4 iulie, pe intervalul premierei Aripi frânte (20:00-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 644.000 | 6.8 | 20.6 |
2 | Kanal D | 465.000 | 4.9 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 276.000 | 2.9 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 200.000 | 2.1 | 6.4 |
5 | Romania TV | 195.000 | 2.1 | 6.2 |
6 | Happy Channel | 142.000 | 1.5 | 4.5 |
7 | Eurosport 2 | 88.000 | 0.9 | 2.8 |
8 | Antena Stars | 77.000 | 0.8 | 2.5 |
9 | Diva | 59.000 | 0.6 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 59.000 | 0.6 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 4 iulie, pe intervalul premierei Aripi frânte (20:00-23:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 330.000 | 7.0 | 26.8 |
2 | Antena 1 | 150.000 | 3.2 | 12.2 |
3 | Kanal D | 132.000 | 2.8 | 10.7 |
4 | Antena 3 | 67.000 | 1.4 | 5.5 |
5 | Romania TV | 45.000 | 0.9 | 3.6 |
6 | Happy Channel | 33.000 | 0.7 | 2.7 |
7 | Eurosport 2 | 27.000 | 0.6 | 2.2 |
8 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 24.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | Prima TV | 21.000 | 0.4 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii