Skip to main content

AUDIENŢE. Asia „Express-ul”, bagat în reparaţii de „mecanicul” Jason Statham. Antena 1 a recuperat când a început al doilea film pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Asia „Express-ul”, bagat în reparaţii de „mecanicul” Jason Statham. Antena 1 a recuperat când a început al doilea film pe Pro TV

AUDIENŢE. „Mecanicul” Jason Statham a băgat în service Asia „Express-ul”. Antena 1 recuperat din public când pe Pro TV a început al doilea film. 

Publicitate

În lupta directă cu Mecanicul 2, film dat de Pro TV, Asia Express a pus Antena 1 pe locurile doi şi trei. Show-ul Antenei a urcat pe primul loc când pe Pro TV a început pelicula Sahara. 

Raportat la media celor aproape patru ore, emisiunea prezentată de Irina Fodor a câştigat oraşele şi tinerii. Totuşi, la nivel naţional, a pierdut în faţa Pro TV şi Kanal D. 

Un post care s-a remarcat în topul audienţelor de aseară a fost DigiSport 1. Cu meciul Rapid-CFR Cluj, câştigat de giuleşteni cu 2-0, postul RCS s-a clasat pe locul patru la nivel naţional, în mediul urban şi pe segmentul tânăr (20:30-22:30). 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:35):

Naţional. La nivel naţional, Antena 1 s-a clasat sub Kanal D şi Pro TV duminică seară. Peste 1,2 milioane de telespectatori s-au uitat în fiecare minut la Asia Express. 

De cealaltă parte, Pro TV era urmărit de peste 1,4 milioane de români. Postul a fost lider detaşat, pe intervalul Asia Express. 

Locul secund era ocupat de Kanal D, cu aproape 1,3 milioane de persoane pe minut. 

Urban. Lucrurile s-au schimbat la oraşe. Antena 1 s-a clasat pe primul loc, cu o medie de aproape 800.000 de oameni care se uitau la Asia Express.

Pro TV cobora pe doi, pe interval, cu o medie de 750.000 de telespectatori pe minut. Podiumul a fost completat de Kanal D, post urmărit de 542.000 de persoane pe acelaşi interval. 

Comercial. Aproape 400.000 de tineri, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, se uitau la Asia Express în medie. Postul Intact a fost lider pe acest segment când difuza Asia Express. 

Locul doi a fost adjudecat de Pro TV, cu o medie de 345.000 de oameni pe minut. 

De pe locul trei, Kanal D înregistra o medie de aproximativ 150.000 de români în medie, pe interval. 

Audienta posturilor TV duminică, 17 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:35), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.433.000 8.1 18.6
2 Kanal D 1.280.000 7.3 16.6
3 Antena 1 1.242.000 7.0 16.1
4 Romania TV 417.000 2.4 5.4
5 Antena 3 375.000 2.1 4.9
6 DigiSport 1 339.000 1.9 4.4
7 Prima TV 228.000 1.3 3.0
8 TVR 1 190.000 1.1 2.5
9 Realitatea Plus 127.000 0.7 1.7
10 National TV 125.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 17 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:35), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 784.000 8.2 19.0
2 Pro TV 746.000 7.8 18.1
3 Kanal D 542.000 5.7 13.2
4 Antena 3 250.000 2.6 6.1
5 Romania TV 250.000 2.6 6.1
6 DigiSport 1 213.000 2.2 5.2
7 TVR 1 79.000 0.8 1.9
8 Prima TV 77.000 0.8 1.9
9 Realitatea Plus 74.000 0.8 1.8
10 AXN 74.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 17 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 395.000 9.4 27.1
2 Pro TV 345.000 8.2 23.7
3 Kanal D 154.000 3.7 10.6
4 DigiSport 1 69.000 1.6 4.7
5 Romania TV 39.000 0.9 2.6
6 AXN 37.000 0.9 2.5
7 Antena 3 33.000 0.8 2.3
8 Digi 24 23.000 0.5 1.6
9 Pro Cinema 16.000 0.4 1.1
10 Prima TV 15.000 0.4 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    Acțiunea din The Mechanic 2 i-a ținut pe telespectatori în fața televizoarelor. Filmul a condus toate topurile de audiență și a înregistrat 12.0 puncte de rating și 29.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 8.6 puncte de rating și 21.0% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 19:58 – 21:56, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9.0 puncte de audiență și 25.0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 8.7 puncte de rating și 24.0% share. În medie, la nivel național, peste 1.7 milioane de telespectatori urmăreau Filmul PRO.
  • geo geo
    Noroc cu Asia de 3 ore si jumatate de mai ”pupa” A 1 cate o pozitie de lider pe publicul urban si pe comercial, din cand in cand. Apropo, imi poate spune cineva cum mai merg treburile pe acolo, au eliminat pe cineva, si daca da pe cine anume ?

Trimite un comentariu

sus