AUDIENŢE. Dacă e marţi, românii sunt cu ochii pe Las Fierbinţi şi Asia Express.
Oamenii se uită în număr foarte mare la serialul cu Bobiţă, Firicel şi Celentano, dar apoi pleacă de pe Pro TV. Lasă cale liberă către primul loc Antenei 1.
Chiar asta a fost şi dinamica serii: Asia Express a pierdut în duelul direct cu Las Fierbinţi (s-au intersectat o oră), dar apoi s-a impus în faţa show-ului Căsătoriţi pe nevăzute (cu care s-a intersectat până aproape la miezul nopţii).
De notat că Las Fierbinţi a fost programul serii, cu o medie de peste 2,2 milioane de telespectatori pe minut.
Pro TV a coborât apoi până pe locul trei cu Căsătoriţi pe nevăzute.
Asia Express şi-a adjudecat toate segmentele de public, recuperând foarte mult după Las Fierbinţi. Pe publicul comercial, al celor cu vârste între 18 şi 49 de ani, a avut cifre de două ori mai mari faţă de Pro TV şi Kanal D.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul show-ului Asia Express (21:25-00:00):
Naţional. Aproape 1,2 milioane de români „au fost” cu Asia „Express-ul”, marţi seară. Antena 1 a fost lider în audienţe, raportat la media celor aproape patru ore de emisiune. Antena 1 a recuperat mai ales după ce serialul Las Fierbinţi a ajuns la final.
Locul doi a fost ocupat de Pro TV, pe intervalul Asia Express. Postul nu a fost la distanţă foarte mare de primul loc. A numărat o medie de 1,13 milioane de telespectatori pe minut.
Următorul post clasat, cu aproape 1,1 milioane de privitori, a fost Kanal D.
Urban. Antena 1 a prins avânt la oraşe. A lăsat în urmă principalele rivale, iar la Asia Express s-au uitat peste 720.000 de orăşeni pe minut.
Kanal D a stat chiar mai bine decât Pro TV, la oraşe, pe intervalul Asia Express. De pe doi, postul Dogan a adunat o medie de 500.000 de oameni pe minut.
Pro TV s-a clasat imediat după, cu o medie de 483.000 de persoane strânse în faţa televizoarelor pe intervalul emisiunii prezentate de Irina Fodor.
Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat la Asia Express. Antena 1 a avut cifre duble faţă de Pro TV şi Kanal D.
Show-ul filmat pentru moment în Georgia a scos o audienţă medie de peste 350.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
Pro TV, cu 184.000, şi Kanal D, cu 141.000 de telespectatori, au fost posturile clasate pe locurile doi şi trei, pe intervalul celor aproape patru ore de Asia Express.
Audienta posturilor TV marţi, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.178.000 | 6.7 | 16.7 |
2 | Pro TV | 1.136.000 | 6.4 | 16.1 |
3 | Kanal D | 1.075.000 | 6.1 | 15.2 |
4 | Romania TV | 490.000 | 2.8 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 400.000 | 2.3 | 5.7 |
6 | Happy Channel | 175.000 | 1.0 | 2.5 |
7 | DigiSport 1 | 164.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Realitatea Plus | 152.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Pro Cinema | 147.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 136.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 718.000 | 7.5 | 19.0 |
2 | Kanal D | 498.000 | 5.2 | 13.2 |
3 | Pro TV | 483.000 | 5.0 | 12.8 |
4 | Antena 3 | 251.000 | 2.6 | 6.6 |
5 | Romania TV | 227.000 | 2.4 | 6.0 |
6 | DigiSport 1 | 112.000 | 1.2 | 3.0 |
7 | Pro Cinema | 87.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | Happy Channel | 84.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | Antena Stars | 74.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Realitatea Plus | 69.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 2 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 354.000 | 8.5 | 28.2 |
2 | Pro TV | 184.000 | 4.4 | 14.7 |
3 | Kanal D | 141.000 | 3.4 | 11.3 |
4 | Pro Cinema | 40.000 | 1.0 | 3.2 |
5 | DigiSport 1 | 38.000 | 0.9 | 3.1 |
6 | Digi 24 | 30.000 | 0.7 | 2.4 |
7 | Antena Stars | 29.000 | 0.7 | 2.3 |
8 | Diva | 24.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Romania TV | 22.000 | 0.5 | 1.8 |
10 | Antena 3 | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Din 1 decembrie o să plece și ia să vezi că Digi 24 va fi un OTV reloaded.
Prelipceanu = Un fel de Dan Diaconescu reloaded, Jurnalul de seară = Un fel de Dan Diaconescu Direct reloaded și Digi 24 = Un fel de OTV reloaded.
Tot nu s-a redactat un articol despre plecările de la Digi 24 la B1 TV. Va fi un haos la Digi 24, nu o să se mai uite nimeni.
Se pregătește ca Digi 24 să devină un OTV. Jurnalul de seară va fi un fel de Dan Diaconescu Direct.