Skip to main content

AUDIENŢE. Asia Express, lider după ora 22:00. Până atunci, filmele Pro TV şi Roata Norocului au fost mai urmărite

 
AUDIENŢE. Asia Express, lider după ora 22:00. Până atunci, filmele Pro TV şi Roata Norocului au fost mai urmărite

AUDIENŢE. Românii s-au împărţit între Antena 1, Pro TV şi Kanal D. Duminică seara au avut de ales între Asia Express, filme pe Pro TV şi Roata norocului la postul turcesc. 

Publicitate

Cele mai urmărite posturi, cel puţin până în ora 22:00, au fost Pro TV (lider la oraşe şi la tineri) şi Kanal D (primul din ţară). Lucrurile s-au schimbat după ora respectivă, când Roata Norocului şi filmul Groenlanda au ajuns la final. Atunci, Antena 1 a recuperat. 

Asia Express a trecut pe primul loc, poziţie pe care a ocupat-o două ore, până după miezul nopţii. Astfel, raportat inclusiv la media totală, show-ul Antenei 1 a fost lider de audienţă cu prima ediţie filmată în Iordania. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Asia Express (20:00-00:05):

Naţional. Asia Express a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, aseară, raportat la media celor peste patru ore. Peste 1,2 milioane de români s-au uitat. 

Locul secund, pe intervalul Asia, era ocupat de Kanal D. Postul a adunat 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Pe locul trei, la mică distanţă de Kanal D, s-a clasat Pro TV. Postul a adunat aproape 1,07 milioane de persoane. 

Urban. Primul loc la oraşe a fost ocupat tot de Antena 1, cu peste 750.000 de telespectatori pe minut. 

Pro TV, cu 623.000 de persoane în medie, a urcat pe doi. A trecut peste Kanal D, staţie urmărită de 436.000 de telespectatori în medie pe intervalul Asia Express. 

Comercial. Cei mai mulţi tineri s-au uitat la Antena 1 şi Pro TV. Cele două posturi au avut cifre apropiate. Totuşi cu un mic avantaj Antena 1 a fost lider. Număra 322.000 de persoane în medie. 

În schimb Pro TV întregistra 313.000 de telespectatori pe interval. Kanal D, cu 133.000, şi DigiSport 1, cu 62.000, completau topul primelor patru. Postul de pe locul cinci la tineri a fost România TV. 

Audienta posturilor TV duminică, 7 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-00:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.257.000 7.1 17.4
2 Kanal D 1.101.000 6.2 15.2
3 Pro TV 1.070.000 6.1 14.8
4 Romania TV 609.000 3.5 8.4
5 DigiSport 1 324.000 1.8 4.5
6 Antena 3 315.000 1.8 4.4
7 TVR 1 252.000 1.4 3.5
8 Prima TV 179.000 1.0 2.5
9 Realitatea Plus 121.000 0.7 1.7
10 Pro Cinema 112.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 7 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-00:05), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 755.000 7.9 19.3
2 Pro TV 623.000 6.5 16.0
3 Kanal D 436.000 4.6 11.2
4 Romania TV 340.000 3.6 8.7
5 DigiSport 1 186.000 1.9 4.8
6 Antena 3 174.000 1.8 4.5
7 TVR 1 98.000 1.0 2.5
8 Realitatea Plus 77.000 0.8 2.0
9 Digi 24 57.000 0.6 1.5
10 Pro Cinema 57.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 7 noiembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 322.000 7.7 24.3
2 Pro TV 313.000 7.5 23.6
3 Kanal D 133.000 3.2 10.1
4 DigiSport 1 62.000 1.5 4.7
5 Romania TV 43.000 1.0 3.3
6 Comedy Central 31.000 0.7 2.3
7 Diva 25.000 0.6 1.9
8 Prima TV 24.000 0.6 1.8
9 Digi 24 19.000 0.5 1.4
10 Realitatea Plus 17.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iterscu Iterscu
    Ce visezi postacule Alex ? Asiaticii Zero sub Talente, sub Fierbinti, sub Survivor.
  • Răzvan Răzvan
    Dați și audientele România, te iubesc de aseara
  • Marian Marian
    Sabina este adevarat cu toate ca nu a fost un film exceptional ,un 2012 mai modern sper sa dea si cele care au facut reclama toata vara , cu filme mai bune reuseste sa tina piept antenei cred ca vor fi bagate cand se termina semifinalele Superstar si va da finalele doar vinerea sper,
  • Ana Ana
    Știe cineva ce audiență are Prețul cel bun?
    Am auzit că e praf, cu mult sub "Ce spun românii", emisiune destul de veche pe Pro tv.
    Ma bucur ca oamenii nu s au plictisit de ea.. în schimb, emisiunea de la A1 mi se pare incredibil de plictisitoare, nu am rezistat mai mult de 10 minute
  • Allex Allex
    Adevărul e că pentru un produs programat de 4 ori pe săptămână, aproape 4 sau chiar 4 ore de emisie per ediție este mult prea mult. Totuși, chiar și așa, audiențele sunt foarte bune. Nici nu vreau să-mi inchipui ce audiențe ar fi avut dacă o ediție dura doar 2 ore. Formatul este bun, iar echipa Monei își face treaba bine, așa cum am mai spus, nu neapărat persoana doamnei Segall este punctul forte al acelei echipe. Sunt niște persoane care lucrează de mult împreună, au idei comune și rezonează foarte bine. Meritul Monei este acela că știe să-și aleagă bine oamenii.

    Nu trebuie să uităm că acestei echipe i-a luat ani de zile la Antena 1 să-și dea seama că nu poate ajunge pe culmile succesului cu programe făcute idem pe tiparele pe care le făcea la Pro Tv(dar cu bugete lamentabil mai mici), ci trebuie să vină cu noi idei și să găsească niște formate care să aibă succes!

    Pe de cealaltă parte, în ultimii ani, echipa de producție a Pro Tv nu a mai avut o identitate, o viziune și un tipar de produce show-uri. De aici și discreptanța dintre producții. Singurul produs de succes al Pro Tv-ului “post Adrian Sârbu” este Visuri la Cheie, o producție externalizată (către Zucherro). Achiziția formatului a fost sugerată de Anca Budinschi în 2014, pe când ocupa poziția de director de programe, înainte ca și ea să părăsească grupul.
  • Sabina Sabina
    Marian, se pare că filmele în premieră fac rating mare pe Pro TV. În perioada următoare vor mai fi premiere dar și filme cu Jason Stathem.
  • Expertul Expertul
    Am o intrebare pentru cei care se inchina la icoana Monei Segall: De ce Asia expres, in sezonul 4, nu mai obtine cifre mari de audienta? Mona a fost un producator foarte bun, dar cand orbita de bani iti indoi coloana in fata disperatilor de la programming ajungi doar un producator mediocru. Cand ai in grila un show de aprox 210 min, de patru ori pe saptamana, asta nu inseamna televiziune profesionista, ci multa disperare. Publicul activ nu sta pana la miezul noptii, sa urmareasca un show de aprox 14 h in fiecare saptamana. In portofoliul Monei Segall se adauga in acest sezon si esecul Pretul corect!
  • Marian Marian
    Romanii au ales sa isi incheie saptamana cu Romania te iubesc ,stirile pro si filmul pro , pro tv a fost lider incontestabil de audienta pe toate categoriile de public , Romania te iubesc . 21-54 7,2 si 21,3 locul doi 3,6 si 10,6 iar la 18-49 avea 5,7 si 20,8 locul doi avea 2,7 si 9,6 jurnalul de la 19 00 21-54 11,2 reting si 29,3 share ,locul doi avea 4,8 si 12 ,5, la 18-49 pro avea 9,2 reting si 28,6 locul doi 4,4 si 13,6 share . la nivel national peste 1800000 de telespectatori. filmul pro 21-54 10,5 reting si 26,3 share locul doi 7,8 reting si 19,5 share, la 18-49 pro avea 9,6 reting si 26,9 iar locul doi avea 7,7 reting si 21,5 share , intre orele 19 57 -22 14
  • jk jk
    Roata norocului s-a terminat undeva dupa 22:30,nu la 22.Ideal era de pus audienta si pe intervalul emisiunii de pe Kanal D.Sau macar a primului film de pe Pro

Trimite un comentariu

sus