AUDIENŢE. Românii au început seara cu Las Fierbinţi, apoi au „migrat” către Asia Express. Pro TV a fost lider detaşat cu aventurile lui Bobiţă, Firicel şi Celentano. La finalul episodului, Antena 1 a recuperat şi a încheiat seara pe primul loc în topul celor mai urmărite posturi TV.
Tot marţi seara, noul show al lui Florin Călinescu şi-a mai consumat un episod. Rezultatul? Cifrele au fost în picaj, sub cele de săptămâna trecută.
Prima TV nu a prins loc în top zece, iar emisiunea fost urmărită de 100.000 de oameni la nivel naţional, aproximativ 50.000 de la oraşe şi de 18.000 de tineri.
De notat şi că show-ul „Căsătoriţi pe nevăzute”, de la Pro TV, s-a văzut destul de slab pe ecranele românilor. A ocupat locul doi la tineri, însă a fost pe trei în ţară şi la oraşe.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25):
Naţional. Peste 2,1 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la serialul Las Fierbinţi. În acest fel, Pro TV a ocupat primul loc cu cel mai urmărit program al serii de marţi.
Locul doi a fost adjudecat de Kanal D, post care număra pe interval o medie de 1,4 milioane de telespectatori pe minut.
Podiumul a fost completat de Antena 1, post care înregistrat aproximativ 1,1 milioane de privitori în medie, pe intervalul Las Fierbinţi.
Urban. Lider la oraşe a fost tot Pro TV. Aventurile fierbinţenilor au scos o medie de aproape un milion de persoane pe minut.
Antena 1 a fost următorul post clasat. Pe intervalul Las Fierbinţi, la Asia Express se uitau aproximativ 680.000 de oameni.
Kanal D i-a suflat în ceafă postului Intact, iar de pe locul trei aduna o medie de 665.000 de români în fiecare minut.
Comercial 18-49. Cei mai mulţi tineri se uitau la Las Fierbinţi pe Pro TV, marţi. Audienţa medie a fost de aproape 400.000 de oameni cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
Cifre mari pe segmentul tânăr a scos şi Antena 1, pe interval. A numărat o medie de aproape 350.000 de români pe minut.
Kanal D a fost al treilea post clasat, cu o medie de aproape 200.000 de persoane.
Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.137.000 | 12.1 | 24.6 |
2 | Kanal D | 1.438.000 | 8.2 | 16.6 |
3 | Antena 1 | 1.132.000 | 6.4 | 13.0 |
4 | Romania TV | 476.000 | 2.7 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 395.000 | 2.2 | 4.6 |
6 | Happy Channel | 221.000 | 1.3 | 2.6 |
7 | Antena Stars | 186.000 | 1.1 | 2.1 |
8 | DigiSport 2 | 167.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 151.000 | 0.9 | 1.7 |
10 | Realitatea Plus | 151.000 | 0.9 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 955.000 | 10.0 | 21.6 |
2 | Antena 1 | 678.000 | 7.1 | 15.3 |
3 | Kanal D | 664.000 | 6.9 | 15.0 |
4 | Antena 3 | 248.000 | 2.6 | 5.6 |
5 | Romania TV | 236.000 | 2.5 | 5.3 |
6 | Happy Channel | 131.000 | 1.4 | 3.0 |
7 | DigiSport 2 | 122.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | DigiSport 1 | 105.000 | 1.1 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 98.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | Antena Stars | 92.000 | 1.0 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 399.000 | 9.6 | 28.1 |
2 | Antena 1 | 344.000 | 8.3 | 24.3 |
3 | Kanal D | 193.000 | 4.6 | 13.6 |
4 | Antena 3 | 36.000 | 0.9 | 2.6 |
5 | Romania TV | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Pro Cinema | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
7 | Antena Stars | 28.000 | 0.7 | 2.0 |
8 | Happy Channel | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
9 | DigiSport 1 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Digi 24 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Asia Express, mai sus ca luni. Peste „Căsătoriţi pe nevăzute”
Naţional. Asia Express s-a văzut mai bine ca luni. A ocupat primul loc în top, la nivel naţional, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Show-ul Antenei 1 a fost depăşit de Las Fierbinţi, dar a recuperat când pe Pro TV a început emisiunea Căsătoriţi pe nevăzute.
Atunci, audienţele Pro TV-ului au scăzut considerabil, lucru a care a permis Antenei 1 (post cu cifre constante) să treacă pe primul loc.
Postul din Pache era pe doi, cu 1,19 milioane de persoane, pe intervalul Asia Express.
Kanal D se clasa pe trei, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut.
Urban. Antena 1 s-a desprins şi mai mult la oraşe, unde a ocupat primul loc. Asia Express a fost urmărit de 765.000 de oameni.
Kanal D a depăşit Pro TV, pe intervalul Asia Express, şi a trecut pe doi: aici aduna o medie de 543.000 de persoane.
De pe trei, Pro TV număra o medie de 520.000 de persoane.
Comercial. În medie, aproximativ 400.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-au uitat la Asia Express.
Pro TV a fost mai sus decât Kanal D la tineri, unde aduna o audienţă medie de 250.000 de persoane pe minut.
În acelaşi timp, Kanal D întregistra cifre care săreau de 150.000 de telespectatori în fiecare minut.
Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.218.000 | 6.9 | 17.3 |
2 | Pro TV | 1.199.000 | 6.8 | 17.0 |
3 | Kanal D | 1.101.000 | 6.2 | 15.7 |
4 | Romania TV | 419.000 | 2.4 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 385.000 | 2.2 | 5.5 |
6 | DigiSport 1 | 167.000 | 0.9 | 2.4 |
7 | Happy Channel | 154.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | Antena Stars | 142.000 | 0.8 | 2.0 |
9 | Pro Cinema | 134.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Prima TV | 134.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 765.000 | 8.0 | 20.4 |
2 | Kanal D | 543.000 | 5.7 | 14.5 |
3 | Pro TV | 521.000 | 5.4 | 13.9 |
4 | Antena 3 | 243.000 | 2.5 | 6.5 |
5 | Romania TV | 204.000 | 2.1 | 5.5 |
6 | DigiSport 1 | 109.00 | 1.1 | 2.9 |
7 | Antena Stars | 82.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | Happy Channel | 77.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Prima TV | 77.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Pro Cinema | 69.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 398.000 | 9.6 | 30.2 |
2 | Pro TV | 253.000 | 6.1 | 19.2 |
3 | Kanal D | 158.000 | 3.8 | 12.0 |
4 | Antena 3 | 38.000 | 0.9 | 2.9 |
5 | Antena Stars | 35.000 | 0.8 | 2.7 |
6 | Pro Cinema | 30.000 | 0.7 | 2.3 |
7 | DigiSport 1 | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
8 | Digi 24 | 29.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Romania TV | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Warner TV | 20.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Las Fierbinți este divertisment si ar face oricine daca s-ar pricepe, dar e greu.