AUDIENŢE Asta-i România. Primul loc pentru o emisiune de reportaje de pe Kanal D. Programul Asta-i România, prezentat de Mihai Ghiţă, a fost prima opţiune duminică după-amiază.
Emisiunea a fost difuzată între orele 14.30 şi 16.00, iar în minutele de vârf a depăşit 1,1 milioane de telespectatori.
Ce subiecte a avut?
- reportaj despre o mită dată unor medici de la spitalul din Suceava.
- povestea satului Geamâna, un sat scufundat într-un lac de steril. Ce fac cei câţiva săteni care au mai rămas în zonă.
- cazul unei mame cu cinci copii, pe care îi creşte într-un bordei, într-un sat din Constanţa
"Mă bucură faptul că am reuşit această performanţă cu o emisiune de reportaje, că oamenii gustă acest gen la care se munceşte foarte mult", spune Mihai Ghiţă, prezentatorul şi realizatorul emisiunii.
Cu ce s-a intersectat emisiune, pe intervalul 14.30-16.00?
- Antena 1 - emisiunea culinară Hello Chef, cu Carmen Brumă şi apoi Nu te supăra, frate (cu Pepe şi cu magicianul Robert Tudor).
- Pro TV - filmele Status: update, apoi Seara mamelor
Datele, detaliat:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, emisiunea a fost urmărită de 830.000 de români în fiecare minut. Pe intervalul de difuzare, audienţa Kanal D a fost de două ori mai mare decât următoarele posturi, Pro TV şi România TV.
URBAN. La oraşe, Asta-i România a avut o medie de peste 300.000 de telespectatori. Kanal D a fost pe prima poziţie, urmat de România TV (200.000) şi de Antena 1 (180.000).
COMERCIAL. Şi pe publicul între 21 şi 54 de ani de la oraşe, Asta-i România a fost pe prima poziţie (de obicei, Kanal D "prinde" mai greu primul loc pe publicul comercial. În cifre absolute: aproape 120.0000 de telespectatori pe acest segment.
Pe comercial, Antena 1 a fost pe poziţia a doua, iar Pro TV, pe trei.
Audienţa posturilor TV duminică, 5 februarie, pe intervalul emisiunii Asta-i România (14.30-16.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 834.000 | 4.8 | 15.0 |
2 | Pro TV | 382.000 | 2.2 | 6.9 |
3 | Romania TV | 376.000 | 2.2 | 6.7 |
4 | Antena 1 | 333.000 | 1.9 | 6.0 |
5 | Antena 3 CNN | 266.000 | 1.5 | 4.8 |
6 | TVR 1 | 259.000 | 1.5 | 4.6 |
7 | National TV | 200.000 | 1.2 | 3.6 |
8 | Realitatea Plus | 153.000 | 0.9 | 2.8 |
9 | Prima TV | 151.000 | 0.9 | 2.7 |
10 | DigiSport 1 | 122.000 | 0.7 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 5 februarie, pe intervalul emisiunii Asta-i România (14.30-16.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 315.000 | 3.4 | 11.6 |
2 | Romania TV | 205.000 | 2.2 | 7.6 |
3 | Antena 1 | 180.000 | 1.9 | 6.6 |
4 | Pro TV | 172.000 | 1.8 | 6.4 |
5 | Antena 3 CNN | 132.000 | 1.4 | 4.9 |
6 | Realitatea Plus | 92.000 | 1.0 | 3.4 |
7 | National TV | 82.000 | 0.9 | 3.0 |
8 | TVR 1 | 82.000 | 0.9 | 3.0 |
9 | Pro Cinema | 74.000 | 0.8 | 2.7 |
10 | DigiSport 1 | 74.000 | 0.8 | 2.7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienţa posturilor TV duminică, 5 februarie, pe intervalul emisiunii Asta-i România (14.30-16.00), pe publicul COMERCIAL, URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 116.000 | 2.5 | 12.4 |
2 | Antena 1 | 92.000 | 2.0 | 9.8 |
3 | Pro TV | 89.000 | 1.9 | 9.5 |
4 | Romania TV | 44.000 | 1.0 | 4.6 |
5 | Antena 3 CNN | 37.000 | 0.8 | 4.0 |
6 | History | 31.000 | 0.7 | 3.3 |
7 | Realitatea Plus | 29.000 | 0.6 | 3.1 |
8 | Pro Cinema | 27.000 | 0.6 | 2.9 |
9 | DigiSport 1 | 20.000 | 0.4 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 18.000 | 0.4 | 2.0 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro