AUDIENŢE. Primul loc pentru prima ediţie a emisiunii Batem Palma cu Cosmin Seleşi, pusă în locul lui Cabral.
Concursul de pe Pro TV a fost prima opţiune pe intervalul de difuzare, la distanţă de locul al doilea, ocupat de Antena 1.
Batem Palma a fost difuzat între 18.00 şi 19.00, acolo unde era înainte Ce spun românii, cu Cabral. Antena 1 a avut ieri Preţul cel bun, emisiune prezentată de Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu.
Audienţele:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, s-au uitat la emisiunea Batem Palma peste 1,1 milioane de români în fiecare minut. Pe locul al doilea, Antena 1 avea pe post 720.000 de români.
URBAN. Audienţă de aproape jumătate de milion de telespectatori la oraşe pentru prima emisiune a lui Cosmin Seleşi în locul lui Cabral. Antena 1, pe locul al doilea, a fost la aproape 200.000 de telespectatori în urmă.
COMERCIAL. Şi pe publicul comercial, Batem Palma a fost pe primul loc: aproape 210.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani din mediul urban.
Audienţa Pro TV cu Batem Palma a fost dublă pe segmentul comercial, faţă de Antena 1.
Citeşte şi: Prima poziţie a lui Cabral după lansarea emisiunii Batem palma cu Cosmin Seleşi
Audienţa posturilor TV luni, 12 decembrie, pe intervalul Batem Palma (18:00-19:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.105.000 | 6.2 | 17.9 |
2 | Antena 1 | 719.000 | 4.1 | 11.7 |
3 | Kanal D | 579.000 | 3.3 | 9.4 |
4 | Romania TV | 379.000 | 2.1 | 6.1 |
5 | Antena Stars | 302.000 | 1.7 | 4.9 |
6 | DigiSport 1 | 272.000 | 1.5 | 4.4 |
7 | Happy Channel | 262.000 | 1.5 | 4.2 |
8 | Antena 3 CNN | 251.000 | 1.4 | 4.1 |
9 | Prima TV | 188.000 | 1.1 | 3.1 |
10 | Realitatea Plus | 154.000 | 0.9 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 12 decembrie, pe intervalul Batem Palma (18:00-19:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 489.000 | 5.1 | 16.1 |
2 | Antena 1 | 309.000 | 3.2 | 10.2 |
3 | Kanal D | 194.000 | 2 | 6.4 |
4 | Romania TV | 189.000 | 2 | 6.2 |
5 | Antena 3 CNN | 158.000 | 1.7 | 5.2 |
6 | DigiSport 1 | 149.000 | 1.6 | 4.9 |
7 | Happy Channel | 147.000 | 1.5 | 4.8 |
8 | Prima TV | 119.000 | 1.2 | 3.9 |
9 | Digi 24 | 107.000 | 1.1 | 3.5 |
10 | Antena Stars | 93.000 | 1 | 3.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 12 decembrie, pe intervalul Batem Palma (18:00-19:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ani
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 206.000 | 4.4 | 20 |
2 | Antena 1 | 107.000 | 2.3 | 10.4 |
3 | Prima TV | 65.000 | 1.4 | 6.2 |
4 | Kanal D | 63.000 | 1.3 | 6.1 |
5 | Cartoon Network | 49.000 | 1 | 4.7 |
6 | Digi 24 | 46.000 | 1 | 4.5 |
7 | DigiSport 1 | 41.000 | 0.9 | 3.9 |
8 | Romania TV | 40.000 | 0.8 | 3.8 |
9 | Antena Stars | 37.000 | 0.8 | 3.6 |
10 | Happy Channel | 27.000 | 0.6 | 2.6 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro