AUDIENŢE. Pro TV a sărit de două milioane de telespectatori audienţă cu Las Fierbinţi, show-ul Căsătoriţi pe nevăzute a stat mai bine decât la prima ediţie, iar „Parker” Jason Statham nu a urcat Antena 1 mai sus de locul trei.
Acesta este, pe scurt, rezumatul audienţelor de marţi seara.
De remarcat diferenţa dintre Las Fierbinţi, cea mai urmărită producţie de aseară, şi restul show-urilor difuzate. Serialul de comedie a urcat Pro TV până la o medie de două milioane de telespectatori, cifre care s-au înjumătăţit când pe post era noul show Căsătoriţi pe nevăzute.
Serialul turcesc „Doctorul minune” a pus Kanal D pe locul al doilea în topul celor mai urmărite producţii TV.
Reţeta Pro TV n-a funcţionat pentru Antena 1, care s-a clasat abia pe locul trei cu filmul Parker. În general, când e dat de Pro TV, filmul cu Jason Statham e pe primul loc.
Detalii, în continuare:
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30):
NAŢIONAL. Pro TV a dat cel mai urmărit program marţi seara. Este vorba despre Las Fierbinţi, care a adunat o medie de audienţă de peste două milioane de persoane.
Locul doi, pe interval, era ocupat de Kanal D, post urmărit de 1,1 milioane de persoane. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu o medie de 715.000 de persoane.
URBAN. Diferenţa mare dintre Pro TV şi concurenţă s-a menţinut şi la oraşe. Pro TV a numărat peste 900.000 de oameni în faţa televizoarelor cu Las Fierbinţi.
Kanal D, de pe locul doi, înregistra o medie de 600.000 de persoane pe minut. Antena 1 avea cifre la jumătate faţă de Kanal şi de trei ori mai mici decât Pro TV - 333.000 de persoane pe intervalul Las Fierbinţi.
COMERCIAL. Tinerii au pus Pro TV pe primul loc în audienţe. Aproape 350.000 de persoane înregistra postul din Pache cu Las Fierbinţi.
Următorul post din top a fost Kanal D (cu 167.000 de persoane). Antena 1 s-a clasat pe trei, cu 150.000 de oameni.
Audienta posturilor TV marţi, 14 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.081.000 | 11.8 | 27.6 |
2 | Kanal D | 1.143.000 | 6.5 | 15.2 |
3 | Antena 1 | 715.000 | 4.1 | 9.5 |
4 | Romania TV | 413.000 | 2.3 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 322.000 | 1.8 | 4.3 |
6 | Happy Channel | 284.000 | 1.6 | 3.8 |
7 | DigiSport 1 | 214.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | Antena Stars | 182.000 | 1.0 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 138.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Realitatea Plus | 129.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 14 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 916.000 | 9.6 | 23.6 |
2 | Kanal D | 606.000 | 6.3 | 15.6 |
3 | Antena 1 | 333.000 | 3.5 | 8.6 |
4 | Romania TV | 233.000 | 2.4 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 210.000 | 2.2 | 5.4 |
6 | Happy Channel | 168.000 | 1.8 | 4.3 |
7 | DigiSport 1 | 156.000 | 1.6 | 4.0 |
8 | Diva | 98.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | Antena Stars | 87.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | TVR 1 | 87.000 | 0.9 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 14 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 344.000 | 8.2 | 28.2 |
2 | Kanal D | 167.000 | 4.0 | 13.6 |
3 | Antena 1 | 151.000 | 3.6 | 12.3 |
4 | DigiSport 1 | 78.000 | 1.9 | 6.4 |
5 | Romania TV | 48.000 | 1.1 | 3.9 |
6 | Happy Channel | 40.000 | 1.0 | 3.3 |
7 | TVR 1 | 34.000 | 0.8 | 2.8 |
8 | Digi 24 | 27.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | Antena Stars | 24.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | Antena 3 | 24.000 | 0.6 | 1.9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
2. Căsătoriţi pe nevăzute a stat mai bine ca la debut, dar a rămas sub Kanal D la oraşe
NAŢIONAL. După ce s-a terminat Las Fierbinţi, Pro TV a rămas pe primul loc, însă cu cifre la jumătate. Cu emisiunea Căsătoriţi pe nevăzute, postul a adunat o medie de peste un milion de persoane pe minut. Postul a stat mai bine ca la prima ediţie, când bifa locul doi.
Kanal D i-a suflat în ceafă, pe doi, cu puţin peste un milion de telespectatori pe minut.
De pe trei, Antena 1 a înregistrat o medie de 743.000 de persoane.
URBAN. Pro TV a coborât sub Kanal D la oraşe, la fel ca la debut. A adunat o medie de jumătate de milion de persoane, în timp ce postul de pe primul loc, Kanal D, aduna o medie de 547.000 de oameni.
A treia treaptă a podiumului a fost ocupată de Antena 1, cu 313.000 de privitori.
COMERCIAL. Pro TV a ocupat primul loc la tineri, cu noua emisiune, unde a adunat o medie de 253.000 de telespectatori pe minut.
De pe locul doi, Kanal D a numărat o medie de 171.000 de persoane, iar Antena 1, ocupanta locului trei, a înregistrat o medie de 142.000 de persoane.
Audienta posturilor TV marţi, 14 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.089.000 | 6.2 | 17.2 |
2 | Kanal D | 1.026.000 | 5.8 | 16.2 |
3 | Antena 1 | 743.000 | 4.2 | 11.7 |
4 | Romania TV | 434.000 | 2.5 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 372.000 | 2.1 | 5.9 |
6 | DigiSport 1 | 240.000 | 1.4 | 3.8 |
7 | Prima TV | 194.000 | 1.1 | 3.1 |
8 | ETNO | 161.000 | 0.9 | 2.5 |
9 | Happy Channel | 151.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | Antena Stars | 140.000 | 0.8 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 14 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 547.000 | 5.7 | 16.3 |
2 | Pro TV | 501.000 | 5.2 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 313.000 | 3.3 | 9.3 |
4 | Antena 3 | 213.000 | 2.2 | 6.3 |
5 | Romania TV | 202.000 | 2.1 | 6.0 |
6 | DigiSport 1 | 178.000 | 1.9 | 5.3 |
7 | Prima TV | 126.000 | 1.3 | 3.7 |
8 | Diva | 86.00 | 0.9 | 2.6 |
9 | Happy Channel | 84.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Realitatea Plus | 69.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 14 septembrie, pe intervalul Căsătoriţi pe nevăzute (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 253.000 | 6.1 | 21.8 |
2 | Kanal D | 171.000 | 4.1 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 142.000 | 3.4 | 12.2 |
4 | DigiSport 1 | 100.000 | 2.4 | 8.6 |
5 | Prima TV | 44.000 | 1.0 | 3.8 |
6 | Romania TV | 30.000 | 0.7 | 2.6 |
7 | Antena 3 | 28.000 | 0.7 | 2.4 |
8 | Look Sport+ | 26.000 | 0.6 | 2.2 |
9 | TVR 2 | 20.000 | 0.5 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 19.000 | 0.5 | 1.7 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Antena cand are de gand sa inceapa grila? Asteapta ca ProTV sa isi formeze public pe toate emisiunile si dupa se asteapta sa mai aiba si ei audiente de primul loc.