AUDIENŢE. Câţi români au văzut egalul CFR-ului, din preliminariile Champions League? Meciul tur dintre CFR Cluj şi Young Boys Berna (1-1) s-a văzut mai bine pe Digi Sport 1 decât pe Prima TV. Postul RCS a scos cifre foarte bune, în special pe publicul tânăr, acolo unde a depăşit Kanal D în audienţe.
Detalii, în continuare:
Cumulat, peste 600.000 de români din toată ţara au urmărit partida de la Cluj pe Digi Sport 1 şi Prima TV.
Cei mai mulţi microbişti au văzut meciul pe DigiSport. De notat că Prima TV s-a clasat în top zece cele mai urmărite posturi TV cu meciul de fotbal.
Liderul serii era Pro TV. Postul din Pache Protopopescu difuza, pe interval, finalul episodului din Las Fierbinţi şi filmul „Condamnatul 2: O pradă în pustiu”.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului CFR Cluj-Young Boys Berna (21:00-23:00):
Naţional. Cei mai mulţi români din ţară au urmărit meciul CFR-ului pe Digi Sport 1. Postul RCS-RDS era pe locul cinci, cu 410.000 de telespectatori. Prima TV ocupa locul opt şi aduna o audienţă medie de 195.000 de privitori pe minut.
Cea mai urmărită televiziune pe intervalul meciului era Pro TV, cu 1.351.000 de telespectatori pe minut.
Urban. DigiSport a prins un loc mai bun în clasament la oraşe. Era pe patru şi aproape 300.000 de români se uitau la meciului CFR-ului din Liga Campionilor.
Prima TV era pe locul nouă, cu 70.000 de privitori pe minut la meciul de fotbal.
Primul loc pe interval era ocupat de Pro TV, care înregistrat o audienţă medie de 664.000 de telespectatori.
Comercial. Tinerii şi fotbalul. Digi Sport 1 a scos cifre bune şi s-a clasat pe locul trei, reuşind să depăşească Kanal D. Aproximativ 96.000 de telespectatori tineri urmăreau meciul pe Digi.
Prima TV, în schimb, era pe locul nouă cu 17.0000 de privitori pe minut.
Pro TV era cel mai urmărit post pe segmentul tânăr, cu 278.000 de telespectatori pe minut.
Audienta posturilor TV marţi, 3 august, pe intervalul meciului CFR Cluj - Young Boys (21:00-23:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.351.000 | 7,7 | 20,8 |
2 | Antena 1 | 886.000 | 5,0 | 13,6 |
3 | Kanal D | 720.000 | 4,1 | 11,1 |
4 | Romania TV | 419.000 | 2,4 | 6,4 |
5 | Digi Sport 1 | 410.000 | 2,3 | 6,3 |
6 | Antena 3 | 391.000 | 2,2 | 6,0 |
7 | Happy Channel | 208.000 | 1,2 | 3,2 |
8 | Prima TV | 195.000 | 1,1 | 3,0 |
9 | TVR 2 | 115.000 | 0,7 | 1,8 |
10 | Realitatea Plus | 112.000 | 0,6 | 1,7 |
Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 3 august, pe intervalul meciului CFR Cluj - Young Boys (21:00-23:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 664.000 | 6,9 | 19,2 |
2 | Antena 1 | 422.000 | 4,4 | 12,2 |
3 | Kanal D | 360.000 | 3,1 | 10,4 |
4 | Digi Sport 1 | 297.000 | 2,4 | 8,6 |
5 | Antena 3 | 226.000 | 2,1 | 6,5 |
6 | Romania TV | 197.000 | 2,1 | 5,7 |
7 | Happy Channel | 127.000 | 1,3 | 3,7 |
8 | Diva | 84.000 | 0,9 | 2,4 |
9 | Prima TV | 70.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | TVR 2 | 68.000 | 0,7 | 2,0 |
Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 3 august, pe intervalul meciului CFR Cluj - Young Boys (21:00-23:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 278.000 | 6,7 | 27,6 |
2 | Antena 1 | 130.000 | 3,1 | 12,9 |
3 | Digi Sport 1 | 96.000 | 2,3 | 9,6 |
4 | Kanal D | 82.000 | 2,0 | 8,2 |
5 | Diva | 31.000 | 0,7 | 3,1 |
6 | Happy Channel | 26.000 | 0,6 | 2,6 |
7 | TNT | 18.000 | 0,4 | 1,8 |
8 | Digi 24 | 17.000 | 0,4 | 1,7 |
9 | Prima TV | 17.000 | 0,4 | 1,7 |
10 | TVR 2 | 17.000 | 0,4 | 1,7 |
Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Nu m-aș uita la conținutul de la prima tv nici plătit.
Până și Happy are conținut mai bun.