Chefii n-au fost pe gusutul audienţei. Antena 1 a fost a treia televiziune la nivel naţional şi în mediul urban şi pe locul secund pe publicul urban cu debutul noului adventure cooking show filmat în Grecia, Chefi fără limite.
Kanal D s-a ţinut bine pe locul al doilea, aşa cum ne-a obişnuit, cu serialul turcesc Fiica Ambasadorului.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV de luni, 21 februarie, pe intervalul Survivor - Chefi fără limite:
Naţional. Survivorul de pe Pro TV a avut aproape două milioane de telespectatori, în „linia” celorlalte zile de difuzare ale reality-show-ului.
Locul doi i-a revenit Kanal D, cu serialul turcesc Fiica Ambasadorului, urmărit de 1,1 milioane de persoane. Chefii fără limite de pe Antena 1 au staţionat pe locul al treilea, la mai bine de 1,2 milioane de telespectatori distanţă de lider.
Urban. Pro TV şi-a menţinut audienţa şi la oraşe. S-a apropiat de un milion de telespectatori în mediul urban. Şi aici, Kanal D a avut poziţia secundă, cu o medie de 488.000 de telespectatori de la oraşe.
Antena 1 a fost pe locul al treilea, cu aproape 420.000 de telespectatori.
Comercial Urban 21-54 de ani. Publicul comercial a ţinut tot cu Survivor. Postul a avut aproape jumătate de milion de telespectatori.
Chefii fără limite a avut cifre mai mici de jumătate, 214.000 de persoane. Kanal D a fost a treia televiziune, cu o medie de aproape 150.000 de privitori.
Audienţa posturilor TV de luni, 21 februarie, pe intervalul Survivor – Chefi fără limite (20:30-00:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.917.000 | 10.9 | 26.3 |
2 | Kanal D | 1.169.000 | 6.6 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 708.000 | 4.0 | 9.7 |
4 | Romania TV | 443.000 | 2.5 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 432.000 | 2.5 | 5.9 |
6 | Prima TV | 274.000 | 1.6 | 3.8 |
7 | Realitatea Plus | 160.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | Happy Channel | 153.000 | 0.9 | 2.1 |
9 | DigiSport 1 | 144.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | National TV | 115.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 21 februarie, pe intervalul Survivor – Chefi fără limite (20:30 - 00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 976 | 10.3 | 25.9 |
2 | Kanal D | 488.000 | 5.1 | 13.0 |
3 | Antena 1 | 418.000 | 4.4 | 11.1 |
4 | Antena 3 | 253.000 | 2.7 | 6.7 |
5 | Romania TV | 212.000 | 2.2 | 5.6 |
6 | Prima TV | 134.000 | 1.4 | 3.6 |
7 | Happy Channel | 88.000 | 0.9 | 2.3 |
8 | DigiSport 1 | 85.000 | 0.9 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 81.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | Digi 24 | 62.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de luni, 21 februarie, pe intervalul Survivor – Chefi fără limite (20:00-00:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 491.000 | 10.3 | 32.0 |
2 | Antena 1 | 214.000 | 4.5 | 13.9 |
3 | Kanal D | 149.000 | 3.1 | 9.7 |
4 | Antena 3 | 56.000 | 1.2 | 3.6 |
5 | Prima TV | 51.000 | 1.1 | 3.3 |
6 | Romania TV | 38.000 | 0.8 | 2.5 |
7 | DigiSport 1 | 36.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | Digi 24 | 36.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Comedy Central | 36.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Bollywood TV | 25.000 | 0.5 | 1.6 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Știrile Kanal D de la ora 07:00, cu Cristina Dorobanțu, din 1 martie!
Un nou tronson cu informații proaspete, relevante, de dimineață, va completa grupajele informative ale Kanal D
Începând din 1 martie, de luni până vineri, de la ora 07:00, Știrile Kanal D le vor oferi telespectatorilor informațiile de care au nevoie în fiecare dimineață. La pupitul grupajului informativ de la ora 07:00 se va afla Cristina Dorobanțu, care este gata de noua sa misiune, alături de o echipă de corespondenți naționali și reporteri antrenați să vină cu informații relevante din cele mai diferite colțuri ale țării.
De când Cesnavicius a venit la ProTV a ridicat toate veniturile grupului prin reduceri, nu au mai fost acele show-uri spectaculoase, dar cel mai mult contează calitatea unei emisiuni și acel “ceva” care atrage publicul, că degeaba ai toate luminile și costumele din lume, dacă nu ai ceva să atragă publicul, degeaba.
Grila de programe a Antenei 1 este una foarte proastă: un copy-paste după ProTV. Antena1 trebuia să fie rivala ProTV prin diversitate, nu copia ProTV.
Foștii șefi/producători ai ProTV au impresia că dacă vor face din Antena1 (o copie a ProTV) vor creste cifrele, total greșit. Poate doar atunci când vor pune sigla ProTV în locul siglei Antenei, poate.
Se zvonește prin grup că toate canalele Intact vor trece printr-un rebrand vizual și editorial
A castigat educația! Mai ai doar emisiunea de dans care va fi și aia un zero barat. Ca întreaga Antenă. Sper să fie depășită și de Kanal D
Grila asta e cea mai bună! Rupe tot! Nu se aștepta antena la asa ceva! Mai prinde puțină audienta doar joia, după ce ia bătaie de la Las Fierbinți! În rest, nimic!
Ar fi fost bine să puna Survivor și sambata, la bătaie cu Dancing on ice.
De când au băgat chestia cu exilul, e mult mai mult dinamism, a crescut și audienta, iar comentariile curg pe internet! A fost o mișcare bună.
Supara adevarul postacule ? Ai uitat de Mile mile ? Sau tu esti ? El la fel face postacule. Radea de Pro. Nu lauda Antenuta postacule...