AUDIENŢE. Bătălia audienţelor din seara de luni a fost câştigată de showul culinar de pe Antena 1. Chefi la cuţite a fost pe primul loc pe toate segmentele de audienţe.
Chefii s-au intersectat pe aproape tot intervalul cu serialul Clanul, de pe Pro TV (care s-a terminat la 23.00, cu o oră mai devreme decât emisiunea de pe Antena1), dar clasamentul a fost acelaşi.
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Chefii au avut o medie de aproape 1,3 milioane de români pe minut, faţă de aproape 1,1 milioane la Pro TV.
URBAN. Au fost aproape 700.000 de telespectatori de la oraşe la Chefi la cuţire, faţă de 530.000 la Pro TV.
COMERCIAL. Lupta a fost mai strânsă pe segmentul comercial. Doar 30.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani de la oraşe au fost între cele două posturi TV. S-au uitat 340.000 de tineri la Antena 1 şi 310.000 la Pro TV.
Audienţa posturilor TV luni, 14 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NAŢIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.292.000 | 7.3 | 20.1 |
2 | Pro TV | 1.061.000 | 6 | 16.5 |
3 | Kanal D | 874.000 | 4.9 | 13.6 |
4 | Romania TV | 324.000 | 1.8 | 5.1 |
5 | Antena 3 CNN | 250.000 | 1.4 | 3.9 |
6 | Happy Channel | 185.000 | 1 | 2.9 |
7 | Antena Stars | 162.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | DigiSport 1 | 157.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | Digi 24 | 103.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | Prima TV | 100.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 14 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:30-24:00), la nivel URBAN:
URBAN | Rating | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 697.000 | 7.3 | 20.3 |
2 | Pro TV | 534.000 | 5.6 | 15.6 |
3 | Kanal D | 401.000 | 4.2 | 11.7 |
4 | Romania TV | 175.000 | 1.8 | 5.1 |
5 | Antena 3 CNN | 140.000 | 1.5 | 4.1 |
6 | Happy Channel | 116.000 | 1.2 | 3.4 |
7 | DigiSport 1 | 105.000 | 1.1 | 3.1 |
8 | Realitatea Plus | 69.000 | 0.7 | 2 |
9 | Diva | 68.000 | 0.7 | 2 |
10 | Antena Stars | 67.000 | 0.7 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 14 noiembrie, pe intervalul Chefi la Cuţite (20:30-24:00), la nivel URBAN COMERCIAL (18-54):
COMERCIAL | Rating | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 339.000 | 7.2 | 23.9 |
2 | Pro TV | 309.000 | 6.5 | 21.8 |
3 | Kanal D | 137.000 | 2.9 | 9.6 |
4 | DigiSport 1 | 42.000 | 0.9 | 3 |
5 | Antena 3 CNN | 32.000 | 0.7 | 2.2 |
6 | Romania TV | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
7 | Digi 24 | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | Happy Channel | 24.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Realitatea Plus | 24.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | Prima TV | 21.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro