Audienţe. Marţi a fost o seară cu doi lideri: serialul de comedie Las Fierbinţi de pe Pro TV şi cooking show-ul Chefi la cuţite de pe Antena 1.
Penultimul episod Las Fierbinţi din acest sezon a pus Pro TV pe primul loc, pe toate segmentele de public. Diferenţa faţă de „adversari” a fost mare în ţară şi la oraşe, dar cooking show-ul Antenei 1 a ţinut aproape pe segmentul tinerilor. Peste 1,5 milioane de români s-au uitat la fierbinţeni.
Pe de altă parte, Antena 1 era lider detaşat pe intervalul emisiunii Chefi la cuţite. Producţia prezentată de Irina Fodor era urmărită de peste 1,4 milioane de telespectatori, în cele trei ore şi jumătate de difuzare.
Kanal D miza pe un nou episod al serialului „Hercai” şi începutul emisiunii „40 de întrebări cu Denise Rifai”.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi, lider cu penultimul episod al sezonului
Naţional. Pro TV era prima staţie TV în topul preferinţelor românilor cât timp a rulat Las Fierbinţi. Peste 1,5 milioane de telespectatori se uitau la serialul de comedie.
Antena 1 era doar pe locul trei cu emisiunea Chefi la cuţite, pe naţional - 1.137.000 de privitori. Pe locul secund s-a clasat Kanal D - 1.167.000 de urmăritori.
Urban. Fierbinţenii nu au avut rival nici la oraşe. Bobiţă, Celentano şi Firicel au pus Pro TV pe primul loc, aseară. Aproximativ 764.000 de români urmăreau Las Fierbinţi.
Cifre mai bune pentru Antena 1 şi Chefi la cuţite, care se clasează pe locul doi - 735.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 560.000 de urmăritori.
Comercial. Luptă mai strânsă pe comercial. Las Fierbinţi rămâne lider şi pe acest segment de public - 289.000 de telespectatori.
Chefii au ţinut aproape. Aproximativ 280.000 de români se uitau la cooking show-ul Antenei 1. Pe trei era Kanal D - 130.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 25 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.533.000 | 8.7 | 22.3 |
2 | Kanal D | 1.167.000 | 6.6 | 17.0 |
3 | Antena 1 | 1.137.000 | 6.4 | 16.6 |
4 | Antena 3 | 304.000 | 1.7 | 4.4 |
5 | Happy Channel | 303.000 | 1.7 | 4.4 |
6 | Romania TV | 267.000 | 1.5 | 3.9 |
7 | DigiSport 1 | 237.000 | 1.3 | 3.5 |
8 | Prima TV | 148.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | Pro Cinema | 108.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | National TV | 94.000 | 0.5 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 25 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 764.000 | 8.0 | 20.1 |
2 | Antena 1 | 735.000 | 7.7 | 19.4 |
3 | Kanal D | 560.000 | 5.8 | 14.8 |
4 | Antena 3 | 207.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | Happy Channel | 183.000 | 1.9 | 4.8 |
6 | Romania TV | 162.000 | 1.7 | 4.3 |
7 | DigiSport 1 | 158.000 | 1.7 | 4.2 |
8 | Prima TV | 67.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Digi 24 | 61.000 | 0.6 | 1.6 |
10 | TVR 2 | 50.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 25 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 289.000 | 6.9 | 27.3 |
2 | Antena 1 | 280.000 | 6.7 | 26.5 |
3 | Kanal D | 130.000 | 3.1 | 12.3 |
4 | Happy Channel | 38.000 | 0.9 | 3.6 |
5 | DigiSport 1 | 34.000 | 0.8 | 3.2 |
6 | Digi 24 | 18.000 | 0.4 | 1.7 |
7 | Antena 3 | 17.000 | 0.4 | 1.6 |
8 | Pro 2 | 16.000 | 0.4 | 1.5 |
9 | Look Sport+ | 13.000 | 0.3 | 1.2 |
10 | Film Cafe | 12.000 | 0.3 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Bucătarii Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu au gătit cu audienţă pe propriul interval
Naţional. Lucrurile s-au schimbat pe intervalul Chefi la cuţite. Episodul de aseară a durat 3 ore şi jumătate, iar Antena 1 a câştigat topul audienţelor - 1.415.000 de telespectatori.
Dacă pe intervalul Las Fierbinţi Antena 1 era doar pe trei pe naţional, acum a ajuns Pro TV pe ultima treaptă a podiumului - 1.045.000 de privitori. Postul din Pache a difuzat aseară şi filmul „Hitman - Rău necesar” (de la 21:30).
Kanal D se clasa pe locul secund, cu 1.090.000 de urmăritori.
Urban. Al 10-lea battle al sezonului a fost urmărit şi de românii de la oraşe. Antena 1 se clasa pe prima poziţie, cu 856.000 de telespectatori.
Pro TV era pe locul doi, cu 535.000 de urmăritori, iar Kanal D completa podiumul - 494.000 de privitori.
Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Chefi la Cuţite. Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au pus Antena 1 pe primul loc, cu 371.000 de telespectaotri.
Încă un loc secund pentru Pro TV - 235.000 de privitori. Ultima treaptă a podiumului era ocupată de Kanal D - 120.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 25 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.415.000 | 8.0 | 21.0 |
2 | Kanal D | 1.090.000 | 6.2 | 16.2 |
3 | Pro TV | 1.045.000 | 5.9 | 15.5 |
4 | Antena 3 | 326.000 | 1.8 | 4.8 |
5 | Romania TV | 321.000 | 1.8 | 4.8 |
6 | DigiSport 1 | 234.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | Happy Channel | 198.000 | 1.1 | 2.9 |
8 | Prima TV | 182.000 | 1.0 | 2.7 |
9 | Pro 2 | 115.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | TVR 1 | 107.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 25 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:55), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 856.000 | 8.9 | 23.9 |
2 | Pro TV | 535.000 | 5.6 | 14.9 |
3 | Kanal D | 494.000 | 5.2 | 13.8 |
4 | Antena 3 | 202.000 | 2.1 | 5.6 |
5 | Romania TV | 169.000 | 1.8 | 4.7 |
6 | DigiSport 1 | 135.000 | 1.4 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 118.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Prima TV | 92.000 | 1.0 | 2.6 |
9 | Digi 24 | 54.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Realitatea Plus | 52.000 | 0.5 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 25 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-23:55), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 371.000 | 8.8 | 33.1 |
2 | Pro TV | 235.000 | 5.6 | 21.0 |
3 | Kanal D | 120.000 | 2.9 | 10.7 |
4 | DigiSport 1 | 38.000 | 0.9 | 3.4 |
5 | Prima TV | 23.000 | 0.5 | 2.1 |
6 | Happy Channel | 21.000 | 0.5 | 1.9 |
7 | Digi 24 | 19.000 | 0.4 | 1.7 |
8 | Romania TV | 19.000 | 0.4 | 1.7 |
9 | Pro 2 | 17.000 | 0.4 | 1.5 |
10 | TLC | 16.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Dar tot sub Pro TV. Ha ha !