AUDIENŢE DE VARĂ. O seară cu reluări câştigată de Pro TV. Las Fierbinţi şi un film cu Steve Austin au adunat mai mulţi oameni în faţa televizoarelor decât o reluare din Chefi la cuţite, care a fost difuzată pe Antena 1.
Detalii, în continuare:
Tendinţa de marţi seară: Pro TV a început pe primul loc cu principalul jurnal al zilei, unde a avut 938.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional.
Postul din Pache Protopopescu a continuat pe acelaşi trend: locul 1 cât a rulat o reluare din Las Fierbinţi. Peste 1,3 milioane de români se uitau la nivel naţional.
Pro TV era primul şi pe intervalul filmului „Condamnaţii” (2007), cu Steve Austin şi Vinnie Jones în roluri principale.
Cel mai lung interval al serii l-a avut, însă, Antena 1. Postul intact difuza o reluare din Chefi la cuţite - sezonul 7. Antena 1 era pe locul doi pe toate segmentele de public.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:10):
Naţional. Pe intervalul celor trei ore şi jumătate de difuzare, Antena 1 era pe locul secund în clasament, cu 753.000 de telespectatori pe minut.
Cu Las Fierbinţi şi filmul Condamnaţii, Pro TV era cea mai urmărită televiziunea aseară - 1.267.000 de privitori.
Podiumul era completat de Kanal D - 604.000 de urmăritori.
Urban. Nici la oraşe n-a performat mai bine reluarea din Chefi la cuţite. Show-ul culinar punea Antena 1 pe locul secund, cu 421.000 de telespectatori pe minut.
Principala staţie TV pe acest segment de public era tot Pro TV - 622.000 de privitori pe minut. Pe trei era Kanal D - 291.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales programele Pro TV. Postul din Pache Protopopescu bifa un nou succes în audienţe, cu 249.000 de telespectatori pe minut.
Antena 1 era al doilea cel mai urmărit post TV, cu 140.000 de privitori. Podiumul îl completa Kanal D - 93.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 27 iulie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.267.000 | 7,2 | 23,0 |
2 | Antena 1 | 753.000 | 4,3 | 13,7 |
3 | Kanal D | 604.000 | 3,4 | 11,0 |
4 | Romania TV | 402.000 | 2,3 | 7,3 |
5 | Antena 3 | 221.000 | 1,3 | 4,0 |
6 | TVR 1 | 190.000 | 1,1 | 3,4 |
7 | Happy Channel | 173.000 | 1,0 | 3,1 |
8 | Realitatea Plus | 106.000 | 0,6 | 1,9 |
9 | Diva | 98.000 | 0,6 | 1,8 |
10 | Antena Stars | 89.000 | 0,5 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 27 iulie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 622.000 | 6,5 | 21,3 |
2 | Antena 1 | 421.000 | 4,4 | 14,4 |
3 | Kanal D | 291.000 | 3,0 | 10,0 |
4 | Romania TV | 223.000 | 2,3 | 7,6 |
5 | Antena 3 | 126.000 | 1,3 | 4,3 |
6 | Happy Channel | 116.000 | 1,2 | 4,0 |
7 | TVR 1 | 83.000 | 0,9 | 2,8 |
8 | Diva | 69.000 | 0,7 | 2,4 |
9 | Realitatea Plus | 60.000 | 0,6 | 2,1 |
10 | Digi 24 | 55.000 | 0,6 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 27 iulie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:10), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 249.000 | 5,9 | 27,8 |
2 | Antena 1 | 140.000 | 3,3 | 15,7 |
3 | Kanal D | 93.000 | 2,2 | 10,4 |
4 | TVR 1 | 25.000 | 0,6 | 2,8 |
5 | Antena 3 | 24.000 | 0,6 | 2,7 |
6 | Romania TV | 24.000 | 0,6 | 2,7 |
7 | Happy Channel | 19.000 | 0,4 | 2,1 |
8 | Digi 24 | 17.000 | 0,4 | 1,9 |
9 | Comedy Central | 15.000 | 0,3 | 1,6 |
10 | Diva | 15.000 | 0,3 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Si publicul Pro TV nu sta iarna acasa.
Antenuuta 3 sub Pro TV ha ah ha
Si Pro TV pe comercial cat alea 3 ale Antenutei Zero. Ha ha ha !
Pai platesti putin postac. Tot esti pe profit cu filmul cap de guma. Ha ha !
Pro 2 nu intereseaza pe nimeni, cat timp Pro TV sterge pe jos cu Antenuta Zero.
4 ore Bucatarii Zero cu 3 rating comercial e ceva la postac ? Vai de viata lui...