Audienţe. Survivor şi Chefi la cuţite au fost programele preferate ale românilor, în seara de duminică. Dacă show-ul de pe Kanal D a câştigat în ţară şi la oraşe, bucătarii au găsit „reţeta succesului” în rândul tinerilor.
Ultima ediţie a săptămânii din Survivor a pus Kanal D pe primul loc, pe naţional şi urban. Peste 1,6 milioane de români se uitau la show-ul filmat în Dominicană. Aseară, Cucu din echipa Faimoşilor a părăsit competiţia.
Cel mai apropiat adversar al Survivor a fost Chefi la cuţite. Emisiunea culinară a pierdut clar duelul la nivelul întregii ţări, la oraşe a ţinut aproape de Kanal D, iar pe comercial a fost primul. Şi show-ul culinar a avut o eliminare aseară: Mirela Negoiţă din echipa lui Chef Florin Dumitrescu.
Pro TV a programat două filme: „2012” (de la ora 20:00) şi „Viaţă, primele semne” (de la 23:00).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Chefi la cuţite (20:00-23:35):
Naţional. Survivor era cel mai urmărit program al serii, pe intervalul Chefilor. Peste 1,6 milioane de români se uitau la un nou duel între Faimoşi şi Războinici.
Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu puneau Antena 1 pe locul secund, în seara de duminică. Aproximativ 1.199.000 de telespectatori urmăreau cooking show-ul prezentat de Irina Fodor.
Pro TV completa podiumul serii, cu 967.000 de privitori.
Urban. Diferenţe mai mici la oraşe între Survivor şi Chefi la cuţite. Totuşi, show-ul de pe Kanal D a câştigat şi pe acest segment de public - 765.000 de telespectatori.
Chefii Antenei 1 erau pe locul secund, aseară - 728.000 de privitori. Pe trei se clasa Pro TV - 511.000 de urmăritori.
Comercial. Lucrurile s-au schimbat pe intervalul tinerilor. Noul lider a devenit Chefi la cuţite de pe Antena 1 - 317.000 de telespectatori.
La mică distanţă s-au clasat pe doi Survivor şi Kanal D - 303.000 de privitori. Pentru Pro TV a fost încă un loc trei - 241.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV duminică, 23 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:00-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.619.000 | 9.2 | 22.4 |
2 | Antena 1 | 1.199.000 | 6.8 | 16.6 |
3 | Pro TV | 967.000 | 5.5 | 13.3 |
4 | Romania TV | 392.000 | 2.2 | 5.4 |
5 | TVR 1 | 338.000 | 1.9 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 23 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:00-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 765.000 | 8 | 20 |
2 | Antena 1 | 728.000 | 7.6 | 19.1 |
3 | Pro TV | 511.000 | 5.3 | 13.4 |
4 | Romania TV | 223.000 | 2.3 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 166.000 | 1.7 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 23 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:00-23:35), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 317.000 | 7.5 | 24.7 |
2 | Kanal D | 303.000 | 7.2 | 23.7 |
3 | Pro TV | 241.000 | 5.7 | 18.8 |
4 | Prima TV | 26.000 | 0.6 | 2 |
5 | TVR 1 | 23.000 | 0.5 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Românii au ales Filmul PRO! PRO TV a fost lider de audiență pe 23 mai, în intervalul orar 19:59 – 23:00, și a înregistrat 7.9 puncte de rating și 21.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.2 puncte de rating și 19.9% share.
Postacii Mile mile si Putina R Razvan in genunchi !