AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii duminică? Într-o seară cu filme pe Pro TV şi Survivor pe Kanal D, Antena 1 a fost lider cu cooking show-ul Chefi la cuţite la oraşe şi pe segmentul tânăr.
În schimb, Survivor a pus Kanal D pe primul loc la nivel naţional.
În minutul de aur, înregistrat la 21:50, aproape două milioane de persoane se uitau pe Antena 1.
Cele două producţii s-au intersectat aproape perfect, aseară.
Pro TV a difuzat două filme, pe interval Chefi la cuţite: Zeii Egiptului şi Everly.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Chefi la cuţite (20:00-23:40):
Naţional. Antena 1 s-a clasat doar pe locul doi la nivel naţional, cu emisiunea Chefi la cuţite. A adunat o medie de aproape 1,3 milioane de telespectatori pe minut. Primul loc, pe interval, a fost ocupat de Kanal D, cu 1,6 milioane de persoane în medie.
Pro TV a completat podiumul, cu puţin peste 1,1 milioane de persoane în fiecare minut, pe interval.
Urban. Postul Intact şi-a adjudecat poziţia de lider la oraşe, unde a numărat peste 820.000 de telespectatori în medie.
Kanal D s-a clasat pe doi, iar pe intervalul Chefi la cuţite a înregistrat o medie de peste 700.0000 de persoane.
Locul trei a fost ocupat tot de Pro TV şi în mediul urban, cu aproape 550.000 de oameni audienţă medie.
Comercial. Cei mai mulţi tineri, aproape 380.000, au pus Antena 1 pe primul loc în audienţe.
Pe acelaşi interval, Kanal D a ocupat locul secund. A scos peste 260.000 de telespectatori în medie, pe minut.
Următorul post clasat, cu aproximativ 250.000 de persoane audienţă medie, a fost Pro TV.
Audienta posturilor TV duminică, 30 mai, pe intervalul emisiunii Chefi la cuţite (20:00-23:40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.613.000 | 9.1 | 21.5 |
2 | Antena 1 | 1.276.000 | 7.2 | 17 |
3 | Pro TV | 1.112.000 | 6.3 | 14.8 |
4 | Romania TV | 408.000 | 2.3 | 5.4 |
5 | TVR 1 | 361.000 | 2 | 4.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 30 mai, pe intervalul emisiunii Chefi la cuţite (20:00-23:40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 821.000 | 8.6 | 20.9 |
2 | Kanal D | 716.000 | 7.5 | 18.2 |
3 | Pro TV | 547.000 | 5.7 | 13.9 |
4 | Antena 3 | 215.000 | 2.2 | 5.5 |
5 | Romania TV | 206.000 | 2.1 | 5.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 30 mai, pe intervalul emisiunii Chefi la cuţite (20:00-23:40), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 379.000 | 9 | 28.3 |
2 | Kanal D | 266.000 | 6.3 | 19.9 |
3 | Pro TV | 253.000 | 6 | 18.9 |
4 | Prima TV | 49.000 | 1.2 | 3.7 |
5 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Pai sa le dea postacule. Sa radem de Antenuta ca face 2 rating comercial cu marea emisiune.