Pro TV şi Antena 1 şi-au împărţit seara de luni. Ţara şi oraşele au ţinut cu shwo-ul Chefi la cuţite, iar publicul tânăr (comercial) a ţinut cu serialul Clanul.
Antena 1 a dat cel mai urmărit program al serii, la nivel naţional. Chefii la cuţite au fost urmăriţi de peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară.
Serialul Clanul, de pe Pro TV, a fost în schimb lider pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Postul a avut o medie de 350.000 de telespectatori.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de luni, pe intervalul în care s-au intersectat serialul Clanul şi emisiunea Chefi la cuţite:
Naţional. Antena 1 a fost urmărită de peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară. A fost liderul serii, cu emisiunea Chefi la cuţite. Pro TV, cu serialul Clanul, a fost la mică distanţă de lider, de doar câteva mii de persoane.
Locul al treilea a fost al Kanal D, şi el la mică distanţă de primele două televiziuni.
Televiziunea Digi Sport 1 a intrat în top cinci audienţe la nivel naţional cu o medie de aproape 300.000 de telespectatori, cu meciul CFR Cluj - Sepsi.
Urban. Chefii au condus şi la oraşe. Antena 1 a fost liderul, cu o medie de 620.000 de telespectatori. Clanul Pro TV a avut o medie de 600.000 de privitori.
Kanal D, de pe poziţia a treia, avea o medie e 570.000 de orăşeni.
Clasamentul este completat de Romania TV, cu 235.000 media telespectatorilor şi de Digi Sport 1, cu 160.000.
Comercial 21-54 de ani. Clanul Pro TV a ţinut prima poziţie pe publicul comercial, cu vârste între 21-54 de ani, de la oraşe. Postul a avut o medie de 350.000 de telespectatori.
Pe locul secund a fost Antena 1, cu o medie de aproape 300.000 de privitori. Kanal D, de pe poziţia a treia, era urmărit de 164.000 de persoane.
Digi Sport 1 a fost a patra televiziune, cu o medie de 61.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV luni, 17 octombrie, pe intervalul serialului Clanul (20:30-22:55), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.218.000 | 6.9 | 16.5 |
2 | Pro TV | 1.210.000 | 6.8 | 16.4 |
3 | Kanal D | 1.139.000 | 6.4 | 15.4 |
4 | Romania TV | 409.000 | 2.3 | 5.5 |
5 | DigiSport 1 | 288.000 | 1.6 | 3.9 |
6 | Antena 3 CNN | 264.000 | 1.5 | 3.6 |
7 | Happy Channel | 222.000 | 1.3 | 3 |
8 | Prima TV | 193.000 | 1.1 | 2.6 |
9 | Antena Stars | 150.000 | 0.8 | 2 |
10 | National TV | 131.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 17 octombrie, pe intervalul serialului Clanul (20:30-22:55), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 621.000 | 6.5 | 15.9 |
2 | Pro TV | 601.000 | 6.3 | 15.4 |
3 | Kanal D | 572.000 | 6 | 14.6 |
4 | Romania TV | 235.000 | 2.5 | 6 |
5 | DigiSport 1 | 158.000 | 1.7 | 4.1 |
6 | Antena 3 CNN | 153.000 | 1.6 | 3.9 |
7 | Happy Channel | 125.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | Prima TV | 105.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Digi 24 | 87.000 | 0.9 | 2.2 |
10 | Realitatea Plus | 78.000 | 0.8 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 17 octombrie, pe intervalul serialului Clanul (20:30-22:55), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 352.000 | 7.4 | 22.6 |
2 | Antena 1 | 293.000 | 6.2 | 18.8 |
3 | Kanal D | 164.000 | 3.5 | 10.5 |
4 | DigiSport 1 | 61.000 | 1.3 | 3.9 |
5 | AMC | 46.000 | 1 | 2.9 |
6 | Digi 24 | 41.000 | 0.9 | 2.6 |
7 | Happy Channel | 32.000 | 0.7 | 2 |
8 | Romania TV | 28.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | TV1000 | 28.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Antena 3 CNN | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii