AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciurile din Conference League cu FCSB, Universitatea Craiova şi CFR pe TV? Dar la Sepsi, partidă dată doar pe Youtube, pentru că nicio televiziune nu a fost interesată?
Cele mai bune cifre le-a obţinut - cumulat pe DigiSport şi pe Prima Sport, partida KF Vllaznia Shkoder - Universitatea Craiova. Peste FCSB şi peste CFR Cluj.
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele.
1. Audienţe Saburtalo - FCSB. Aproape 400.000 de români la meciul pierdut de ai noştri
Meciul FCSB a deschis seara, de la ora 19.00 şi s-a închis cu o înfrângere pentru români (0-1 a fost scorul, în favoarea formaţiei Saburtalo, din Georgia). Cum a stat în audienţe?
S-au uitat la meci aproape 400.000 de români pe minut. Cei mai mulţi, adică 300.000 erau la Digisport. Pe Prima Sport 1 erau 96.000 de telespectatori.
Pe interval, meciul de pe DigiSport a fost pe locul patru, pe un segment dominat de Ştirile Pro TV şi de prima jumătate de oră din Las Fierbinţi (871.000 de români). Au completat topul Kanal D (670.000) şi, pe trei, Antena 1 (410.000).
La oraşe, meciul a numărat aproape 250.000 de telespectatori, iar pe publicul comercial 21-54 urban au fost 90.000 (70.000 pe DigiSport şi 20.000 pe Prima Sport 1)
2. Audienţe CFR Cluj - Inter Club d'Escaldes. Meci pe DigiSport 2, cifre pe măsură
CFR Cluj a jucat cu o echipă din Andorra - Inter Club d'Escaldes. A bătut cu 3-0, într-un meci difuzat de la 20.30 şi dat pe DigiSport 2 şi Prima Sport 2 (pe 1 era FCSB).
Audienţele, sub DigiSport 1, dar mari pentru o staţie ca DigiSport 2. O medie de 260.000 de telespectatori pentru meci, la nivelul întregii ţări (214.000 pe DigiSport 2 şi 48.000 pe Prima Sport 2).
Pe naţional, meciul a fost pe locul cinci, după Kanal D (1,2 milioane cu Zuleyha), Pro TV (un milion), Antena 1, România TV şi DigiSport 1 (250.000). La oraşe şi pe publicul comercial, meciul a fost pe locul cinci, iar lider pe segmente a fost Pro TV.
3. Audienţe KF Vllaznia Shkoder - Universitatea Craiova. Meciul serii, ca audienţă
După numărul de telespectatori, meciul Craiovei, terminat cu un egal, a fost partida serii.
Difuzat de la 22.00, a strâns în faţa televizoarelor 470.000 de români în fiecare minut. Marea parte s-a dus la DigiSport 1, adică 350.000, iar 116.000 de români au văzut meciul pe Prima Sport 1.
Pe intervalul meciului, Digisport 1 a fost pe locul cinci la nivel naţional, într-un top condus de Kanal D (puţin din Zuleyha, apoi Jocul cuvintelor, cu Dan Negru) - 880.000 de români. Locul doi pentru Pro TV, cu aproape 720.000 de români pe post.
DigiSport 1 a fost cu meciul pe locul cinci şi la oraşe (203.000 audienţa). Pe PrimaSport 1 - intrată în top 10, erau 54.000 de telespectatori la oraşe.
Loc mai bun pentru meci pe publicul comercial: DigiSport 1 a fost pe patru (84.000), iar Prima Sport 1, pe locul 6 (cu 31.000). Pe comercial, topiul a fost condus de Pro TV, urmat de Antena 1 şi de Kanal D.
4. Sepsi, doar pe youtube
Sepsi Sfântu Gheorghe a fost un caz special. Nu a fost pe TV, însă s-a văzut pe youtube, pentru că niciun post TV nu a vrut să îl transmită.
Sepsi a câştigat cu 3-1, iar datele de pe youtube arată că peste 55.000 de oameni s-au uitat la meci
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Esomar sterge pe jos cu pensionarii antenisti.