AUDIENŢE. Craiova lui Mutu a bătut Dinamo, luni seară. Câţi români s-au uitat la partida dintre FCU Craiova 1948 şi Dinamo (1-0)?
Peste 600.000 de români au urmărit meciul din Bănie pe trei posturi de televiziune. DigiSport 1 a strâns cei mai mulţi telespectatori, dintre cei care s-au uitat la meci.
Postul RCS a stat foarte bine în topul audienţelor, bifând locul trei la oraşe şi pe segementul comercial.
La ora respectivă, cel mai urmărit post de televiziune era Pro TV care difuza pe interval filmul Fără scăpare, cu Jean-Claude Van Damme.
De altfel, Pro TV a fost liderul detaşat al audienţelor luni seară. A dat cel mai urmărit program de ştiri, cu peste 900.000 de telespectatori în medie. Apoi, audienţa a crescut cu Las Fierbinţi (program ce a fost urmărit de aproape 1,3 milioane de români). Media s-a apropiat de 1,2 milioane de persoane pe minut şi după ora 21:30, când a început filmul cu Van Damme.
De cealaltă parte, cu o reluare Chefi la cuţite, Antena 1 s-a clasat pe locul doi în topul celor mai urmărite staţii TV aseară.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul FCU CRAIOVA 1948 - DINAMO (21:30-23:25):
Naţional. DigiSport 1 a fost postul care a adunat cei mai mulţi telespectatori la meciul Craiova 1948 - Dinamo, dintre cele trei care au avut partida. S-a clasat pe locul cinci, cu o medie de peste 400.000 de telespectatori pe minut.
Look Sport Plus, un alt post care a avut duelul din Liga 1, a numărat 125.000 de persoane şi s-a clasat pe locul zece. Telekom Sport nu a prins top zece, însă a adunat aproape 70.000 de oameni cu victoria echipei lui Mititelu.
Lider pe interval era Pro TV, cu 1,2 milioane de telespectatori media pe minut. Locul doi era ocupat de Antena 1, cu 863..000 de persoane.
Urban. DigiSport 1 a stat şi mai bine la oraşe, unde s-a clasat pe trei. Peste 270.000 de fani ai fotbalului au urmărit meciul la postul RCS.
Pe Look Sport Plus erau 75.000, iar pe Telekom se uitau, tot la partida de fotbal, 40.000 de români.
De pe primul loc pe interval, Pro TV înregistrat o audienţă medie de peste jumătate de milion de oameni.
Comercial. Peste 85.000 de tineri au urmărit duelul de pe stadionul Ion Oblemenco pe DigiSport 1. Staţia de sport a ocupat locul trei pe comercial cu meciul.
Look Sport aduna 27.000 de oameni, iar Telekom aproximativ 18.000. Pro TV era pe primul loc, când la TV era Craiova 1948 - Dinamo, cu o audienţă medie de aproape 260.000 de tineri pe minut.
Audienta posturilor TV luni, 26 iulie, pe intervalul FCU CRAIOVA 1948 - DINAMO (21:30-23:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.187.000 | 6.7 | 18.9 |
2 | Antena 1 | 863.000 | 4.9 | 13.7 |
3 | Kanal D | 685.000 | 3.9 | 10.9 |
4 | Romania TV | 422.000 | 2.4 | 6.7 |
5 | DigiSport 1 | 407.000 | 2.3 | 6.5 |
6 | Antena 3 | 243.000 | 1.4 | 3.9 |
7 | Happy Channel | 150.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | National TV | 134.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Antena Stars | 130.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Look Sport+ | 125.000 | 0.7 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 26 iulie, pe intervalul FCU CRAIOVA 1948 - DINAMO (21:30-23:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 524.000 | 5.5 | 16.0 |
2 | Antena 1 | 435.000 | 4.5 | 13.3 |
3 | DigiSport 1 | 273.000 | 2.8 | 8.3 |
4 | Romania TV | 266.000 | 2.8 | 8.1 |
5 | Kanal D | 264.000 | 2.8 | 8.1 |
6 | Antena 3 | 150.000 | 1.6 | 4.6 |
7 | Happy Channel | 106.000 | 1.1 | 3.2 |
8 | Diva | 98.000 | 1.0 | 3.0 |
9 | Look Sport+ | 75.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Realitatea Plus | 62.000 | 0.6 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 26 iulie, pe intervalul FCU CRAIOVA 1948 - DINAMO (21:30-23:25), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 259.000 | 6.2 | 24.8 |
2 | Antena 1 | 159.000 | 3.8 | 15.2 |
3 | DigiSport 1 | 85.000 | 2.0 | 8.2 |
4 | Kanal D | 54.000 | 1.3 | 5.2 |
5 | Diva | 36.000 | 0.9 | 3.5 |
6 | Romania TV | 27.000 | 0.6 | 2.5 |
7 | Look Sport+ | 27.000 | 0.6 | 2.5 |
8 | Happy Channel | 26.000 | 0.6 | 2.5 |
9 | Antena 3 | 22.000 | 0.5 | 2.1 |
10 | National TV | 19.000 | 0.5 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Film scump ? Ce visezi postac ? Scump e emisiunea cu Bucatarii Zero. Doar 3 comercial ? Dezastru !