AUDIENŢE. Bilanţul audienţelor, de luni seara. Pro TV a dominat clar topul, având cele mai urmărite programe din prime-time. De cealaltă parte, Antena 1 şi Kanal D s-au bătut pentru următoarele locuri.
Tot aseară Universitatea Craiova a reuşit prima victorie cu Reghecampf pe bancă. Dintre toate cele trei posturi care au dat partida oltenilor cu Voluntariul, DigiSport 1 a scos cele mai mari audienţe. Mai multe detalii, mai jos.
Înainte de cifrele meciului, un scurt rezumat al serii:
- Pro TV a dat cel mai urmărit jurnal de ştiri, de la ora 19:00. Programul a numărat o medie de 920.000 de telespectatori din toată ţara, pe minut.
- Audienţa a crescut la o medie de 1,3 milioane de persoane când a început serialul de comedie Las Fierbinţi.
- Cifrele au scăzut uşor, însă Pro TV a rămas pe primul loc şi cu filmul O luptă persoanală 4 (care a înregistrat o audienţă medie de 1,2 milioane de oameni)
- O nouă reluare Chefi la cuţite a pus Antena 1 pe locul doi în top, cu o medie de 776.000 de români din toată ţara în faţa televizoarelor.
- În general, Kanal D a fost pe locul trei toată seara. Singura excepţie, când postul Dogan a trecut pe doi, a fost pe intervalul Las Fierbinţi. Atunci a bifat locul secund în ţară şi la oraşe. La ora respectivă difuza debutul episodului din serialul Nehir.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul U Craiova - Voluntari (21:30-23:35):
Naţional. Cel mai bine, meciul Craiova - Voluntari s-a văzut pe DigiSport 1. Postul din familia RCS a fost şi singurul, dintre cele trei care au dat partida, care a prins loc în primele zece cele mai urmărite posturi. Look Sport Plus şi Telekom Sport nu s-au regăsit în primele zece poziţii la ora meciului.
Cumulat, pe toate cele trei staţii de sport, s-au uitat aproximativ 430.000 de persoane. Dintre aceştia, 343.000 erau pe Digi, 64.000 se uitau la Look şi 23.000 pe Telekom.
Lider la ora respectivă era Pro TV, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut.
Urban. Meciul a adunat, în total, aproximativ 220.000 de telespectatori din mediul urban. DigiSport 1, postul cu cea mai mare audienţă pe meci, s-a clasat pe locul şase şi a adunat peste 180.000 de microbişti în faţa micului ecran.
Look Sport Plus a numărat aproape 30.000 de oameni de la oraşe, iar Telekom a avut o medie de 10.000 de persoane.
De pe primul loc pe interval, Pro TV adunat 620.000 de telespectatori pe minut.
Comercial. Tinerii n-au schimbat prea mult situaţia din clasament. Ce-i drept, publicul tânăr a adus cel mai bun loc pentru DigiSport 1: locul patru în top şi o medie de aproape 50.000 de persoane.
N-a fost însă suficient să facă diferenţa. Prin comparaţie, pe intervalul meciului, la Pro TV se uitau aproape 300.000 de tineri. Aproximativ 130.000 erau pe Antena 1 şi aproape 100.000 pe Kanal D.
Cu toate acestea, DigiSport 1 a stat foarte bine faţă de celelalte două staţii care au dat meciul din Liga 1. Look Sport Plus (cu 9.000 de oameni) şi Telekom (cu 4.000) nu s-au clasat în top zece cele mai urmărite posturi TV la ora duelului fotbalistic.
Audienta posturilor TV luni, 9 august, pe intervalul U Craiova - Voluntari (21:30-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.245.000 | 7.1 | 19.8 |
2 | Antena 1 | 864.000 | 4.9 | 13.7 |
3 | Kanal D | 715.000 | 4.1 | 11.4 |
4 | Romania TV | 383.000 | 2.2 | 6.1 |
5 | DigiSport 1 | 343.000 | 1.9 | 5.5 |
6 | Antena 3 | 261.000 | 1.5 | 4.2 |
7 | Happy Channel | 171.000 | 1.0 | 2.7 |
8 | TVR 2 | 154.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 115.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Prima TV | 115.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 9 august, pe intervalul U Craiova - Voluntari (21:30-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 621.000 | 6.5 | 18.8 |
2 | Antena 1 | 421.000 | 4.4 | 12.7 |
3 | Kanal D | 348.000 | 3.6 | 10.5 |
4 | Romania TV | 200.000 | 2.1 | 6.1 |
5 | Antena 3 | 183.000 | 1.9 | 5.5 |
6 | DigiSport 1 | 180.000 | 1.9 | 5.4 |
7 | Happy Channel | 99.000 | 1.0 | 3.0 |
8 | TVR 2 | 88.000 | 0.9 | 2.7 |
9 | Diva | 84.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Prima TV | 66.000 | 0.7 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 9 august, pe intervalul U Craiova - Voluntari (21:30-23:35), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 294.000 | 7.1 | 28.0 |
2 | Antena 1 | 132.000 | 3.2 | 12.5 |
3 | Kanal D | 91.000 | 2.2 | 8.7 |
4 | DigiSport 1 | 46.000 | 1.1 | 4.4 |
5 | TVR 2 | 33.000 | 0.8 | 3.2 |
6 | National TV | 30.000 | 0.7 | 2.8 |
7 | Romania TV | 27.000 | 0.7 | 2.6 |
8 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 2.5 |
9 | Antena 3 | 24.000 | 0.6 | 2.3 |
10 | Prima TV | 23.000 | 0.5 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii