Skip to main content

AUDIENŢE. Dan Negru a luat milionul de telespectatori, fiind primul în ţară şi la oraşe. Las Fierbinţi, „aur“ pe toate targeturile

 
Sursa foto: Facebook/Jocul cuvintelor
Sursa foto: Facebook/Jocul cuvintelor

Toate televiziunile au audienţe în scădere, de vară, însă Dan Negru merge contra curentului. Miercuri seară a depăşit pragul de un milion de telespectatori, în medie, pe intervalul Jocul cuvintelor.

Publicitate

Chiar dacă tendinţa verii este că mai puţini oameni stau pe TV, Dan Negru a reuşit cumva să-şi crească publicul.

De la puţin peste 700.000 de telespectatori - media ediţiei de debut a quiz show-ului Jocul cuvintelor din 20 aprilie, acum, la două luni distanţă, Dan Negru a ieşit pe plus cu 300.000. Adică suficienţi cât să treacă pragul de un milion, media la nivel naţional, înregistrată miercuri seară.

Citeşte AICI un articol detaliat cu audienţele de debut ale emisiunii Jocul cuvintelor

Însă liderul de necontestat al serii rămâne Las Fierbinţi, serialul de comedie reuşind să ia „aurul“ la toate targeturile de audienţă: naţional, urban şi comercial.

Ce a făcut Nea Mărin? Cu cifre la jumate, obţine „bronzul“ pe podiumul audienţelor.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.30) şi Jocul cuvintelor (Kanal D, 22:30-24:00):

NAŢIONAL. Majoritatea românilor care au petrecut seara de miercuri în faţa televizoarelor au ales Las Fierbinţi. Serialul de comedie de la Pro TV a fost urmărit de puţin peste 1,4 milioane de telespectatori.

Kanal D a ţinut aproape, ocupând poziţia secundă cu cei 1.147.000 de fani ai serialului turcesc cu Zuleyha.

Nea Mărin nu a avut cifre prea mari pe intervalul Las Fierbinţi, fiind urmărit de 353.000 de români. Adică o audienţă de patru ori mai mică faţă de serialul de la Pro TV.

De notat că, pe intervalul ei integral, s-au uitat la emisiunea Poftiţi pe la noi aproape 600.000 de români, în medie. Aşadar, cifrele au mai crescut după ce s-a terminat Las Fierbinţi.

URBAN. Las Fierbinţi a ţinut capul de afiş şi la oraşe. Serialul Pro a fost urmărit de 778.000 de orăşeni.

Zuleyha a avut cu aproape 120.000 de telespectatori în minus, Kanal D calificându-se al doilea în topul audienţelor urbane.

Însă Nea Mărin n-a reuşit să ia nici măcar bronzul pe acest segment de public. Antena 1 s-a clasat pe locul cinci, cu 174.000 de orăşeni, fiind după posturile de ştiri România TV (184.000) şi Antena 3 (176.000).

Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi pe publicul comercial. Las Fierbinţi a fost urmărit de 357.000 de tineri de la oraşe, cifre de două ori mai mari faţă de următoarea clasată.

Zuleyha a avut, pe intervalul serialului de la Pro TV, 161.000 de privitori din acest target.

Nea Mărin a reuşit să obţină din nou „bronzul“, însă cu cifre de aproape şase ori mai mici faţă de Las Fierbinţi.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.407.000 8.0 24.4
2 Kanal D 1.147.000 6.5 19.9
3 Antena 1 353.000 2.0 6.1
4 Antena 3 300.000 1.7 5.2
5 Romania TV 296.000 1.7 5.1
6 Happy Channel 246.000 1.4 4.3
7 Antena Stars 186.000 1.1 3.2
8 Digi 24 118.000 0.7 2.1
9 TVR 1 115.000 0.7 2.0
10 Eurosport 1 106.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 778.000 8.2 24.2
2 Kanal D 559.000 5.9 17.4
3 Romania TV 184.000 1.9 5.7
4 Antena 3 176.000 1.9 5.5
5 Antena 1 174.000 1.8 5.4
6 Happy Channel 148.000 1.6 4.6
7 Antena Stars 125.000 1.3 3.9
8 Eurosport 1 85.000 0.9 2.6
9 National TV 78.000 0.8 2.4
10 AXN 66.000 0.7 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 357.000 7.5 30.6
2 Kanal D 161.000 3.4 13.8
3 Antena 1 66.000 1.4 5.6
4 Antena Stars 40.000 0.8 3.4
5 Antena 3 37.000 0.8 3.2
6 AXN 32.000 0.7 2.8
7 Eurosport 1 29.000 0.6 2.5
8 Diva 28.000 0.6 2.4
9 National TV 28.000 0.6 2.4
10 Digi 24 28.000 0.6 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Dan Negru, peste Pro TV şi Antena 1, în ţară şi la oraşe

NAŢIONAL. Jocul cuvintelor a depăşit pragul de un milion de telespectatori, în medie. Cu aceste cifre, Kanal D a luat „aurul“ în bătălia audienţelor.

Pro TV a ocupat poziţia secundă, însă cu cifre aproape la jumate. Se pare că Dan Negru a fost peste Jennifer Aniston şi Adam Sandler, care au jucat în comedia Nevastă de împrumut, difuzată de Pro TV după Las Fierbinţi. În jur de 625.000 de români s-au uitat la filmul de pe Pro.

Antena 1 şi-a asigurat poziţia trei, cu 584.000 de români care s-au uitat la programele sale, pe intervalul lui Negru. Televiziunea Intact a difuzat ultima parte din Nea Mărin, ştirile de noapte şi apoi o comedie cu Cameron Diaz (Cealaltă femeie).

URBAN. Dan Negru a fost primul şi la oraşe. Jocul cuvintelor de la Kanal D a avut 524.000 de privitori la oraşe, cu mai bine de 100.000 faţă de Pro TV.

Filmul serii de la Pro TV, cu Jennifer Aniston şi Adam Sandler, a fost urmărit de puţin peste 400.000 de români.

Iar Antena 1 şi-a menţinut locul trei, însă cu cifre la jumate faţă de Kanal D. În jur de 236.000 de telespectatori au ales programale sale.

Comercial Urban 21-54 de ani. Cu un minus de peste 60.000 de telespectatori, Dan Negru a ratat primul loc pe publicul comercial.

De data aceasta, Pro TV s-a clasat primul, având 263.000 de tineri de la oraşe.

Dan Negru a bifat 200.000 pe acest interval, iar Antena 1 -118.000.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.001.000 5.7 19.6
2 Pro TV 625.000 3.6 12.2
3 Antena 1 584.000 3.3 11.4
4 Romania TV 352.000 2.0 6.9
5 Antena 3 321.000 1.8 6.3
6 Prima TV 190.000 1.1 3.7
7 National TV 119.000 0.7 2.3
8 Happy Channel 118.000 0.7 2.3
9 Antena Stars 110.000 0.6 2.2
10 Film Cafe 77.000 0.4 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  miercuri, 29 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:

  URBAN Nr. persoane Rtg% Share
1 Kanal D 524.000 5.5 19.1
2 Pro TV 404.000 4.3 14.8
3 Antena 1 236.000 2.5 8.6
4 Romania TV 196.000 2.1 7.2
5 Antena 3 171.000 1.8 6.2
6 Prima TV 72.000 0.8 2.6
7 Happy Channel 70.000 0.7 2.5
8 National TV 53.000 0.6 1.9
9 Pro Cinema 52.000 0.5 1.9
10 Antena Stars 49.000 0.5 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de  miercuri, 29 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 ani Nr. persoane Rtg% Share
1 Pro TV 263.000 5.6 22.7
2 Kanal D 200.000 4.2 17.3
3 Antena 1 118.000 2.5 10.2
4 Romania TV 49.000 1.0 4.2
5 Antena 3 46.000 1.0 4.0
6 Digi 24 33.000 0.7 2.8
7 Prima TV 24.000 0.5 2.1
8 Happy Channel 23.000 0.5 2.0
9 Comedy Central 22.000 0.5 1.9
10 Antena Stars 22.000 0.5 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


Citeşte şi: AUDIENŢE. Antena 1, pe cinci. Dan Negru, mai „fantastic“ decât filmele serii „Cei 4 fantastici“ şi „Kingsman“, în ţară şi la oraşe


Citeşte şiCe audienţe a obţinut Dan Negru cu prima ediţie Jocul cuvintelor


Citeşte şi: AUDIENŢE. Cât de mult l-au „poftit“ românii la ei acasă pe Nea Mărin? Într-o seară cu Celentano, Zuleyha şi… Jean Reno

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • andy andy
    Cred ca aia din Pro tv rad si cu fundul de Voiculescu. Cei veniti din Pro parca au avut misiunea de a distruge Antena 1. Este de mirare totusi cum de mai sunt pe functii....asta in ciuda rezultatelor extrem de slabe. RIP Antena 1.
  • Mutu Mutu
    Ce scadere pentru Nea Marin. Era normal, lumea a crezut ca e sezon nou. Dar nu, doar reluari.
  • B.A.M B.A.M
    Poate că acum Antena 1 va conștientiza greșeala neacordării respectului cuvenit pentru Dan Negru, și implicit alugarea/scăparea din "curtea" Antenei 1. (Depinde ce scenariu s-a produs după Revelion...)
    P.S.
    Ce mai așteaptă cei de la Kanal D să pună emisiunea asta de la 20:00?!?!?
  • Sabina Sabina
    Comentatorul, un promo mai elaborat pentru serialul Clanul o să apară undeva prin luna august.
  • Comentatorul Comentatorul
    @Sabina, ceva noutati legate de serialul "Clanul"? Cand vedem si noi un prim promo "adevarat", ca un trailer? Cand ne anunta macar distributia, actorii care fac parte din serial si rolurile lor? Sper sa fie difuzat joia, la bataie cu "Adela" sa mature putin pe jos cu "marele serial" al Antenei 1 care a ajuns o mare porcarie, nu ca ar fi fost prea departe inca de la inceput, dar a devenit penibil. Parca e facut la nivelul amatoresc al PrimaTV cu vechiul serial "Iubiri secrete". Sa pice sloganul "daca e joi, e Adela". Nu, n-am nimic cu A1, dar nu pot sa nu vad cat de mult a decazut calitatea serialelor facute de A1 si asta e numai vina Ruxandrei Ion. Daca o laudam legat de Happy Channel, la seriale sta foarte prost. Fiasco! Sa nu uitam ca A1 cu "Narcisa Salbatica" a batut in audiente serialul facut cu mari trambite de Acasa la vremea respectiva, "Iubire si onoare", filmat prin Turcia, zona araba. Degeaba bagi bani daca nu ai oamenii potriviti care sa fructifice si ultimul leut. Multi sunt pe pile prin echipa de productie, cunostinte, cel putin asa pare din afara.

    Antena nu are nimic pentru vara asta. Poate curand va face "Splash! Vedete la apa" la ce audiente bune a avut vara trecuta. In rest, fara episoade noi cu nea Marin, nu prea vad cum vor prinde locul 2. Puteau sa-l pastreze pe Dan Negru pentru show-uri de vara precum cel pe care il are acum la Kanal D. Oricum, nici el nu cred ca ar mai fi stat, simtea nevoie unei schimbari si nici nu cred ca mai beneficia de atentia cuvenita in Intact.
  • jk jk
    Iar Negru sta din nou bine,ma rog mai putin pe comercial,dar asta e "specificul" postului
  • jk jk
    S-a prabusit Antena 1 fata de marti,poate ca atunci a fost "premiera" si nu stiau ca e vorba de o reluare.
    Cred ca mai rau de atat nu se poate.Oh wait
  • Ha Ha
    Hai sa facem precizeri :))))

    Eu zic că Antena 1 va inlocui reluarile lui Nea Mărin cu reluări Asia Express
  • Flag Flag
    Antena1 își poate schimba numele in Antena D de ce D? de la Dezastru! Numele de Antena 1 in niciun caz nu și-l merita ca nu are nicio legătura nu-i prima televiziune in România și nici măcar a doua! Felicitări Kanal D
  • Sabina Sabina
    În luna iulie, unele dintre cele mai urmărite producții din lume se văd pe VOYO. Și în a doua lună de vară, abonații platformei vor avea conținut exclusiv, show-uri TV și seriale de succes. Documentarul “Johnny Depp vs. Amber Heard – De la dragoste la ură”, serialul Schitt’s Creek și Survivor USA sunt doar câteva dintre producțiile pe care nu trebuie să le ratezi! În plus, aceștia beneficiază de o librărie de filme actualizată frecvent.

    Exclusiv pe VOYO, documentarul Johnny Depp vs. Amber Heard - De la dragoste la ură va fi disponibil în România începând de vineri, 1 iulie. Relația tumultoasă a celor doi actori a culminat cu un divorț costisitor, care s-a regăsit în paginile tuturor publicațiilor și a fost intens mediatizat pe toate platformele din întreaga lume. Producția prezintă fiecare perspectivă și modul în care s-a degradat relația celor doi.

    Serialul Schitt’s Creek prezintă povestea magnatului Johnny Rose și a familiei lui. Loviți de faliment, aceștia sunt forțați să părăsească viața îndestulată și plină de răsfăț, pentru a se regrupa și a încerca să-și reclădească imperiul în Schitt’s Creek, o suburbie a unui mic oraș pe care îl cumpăraseră în glumă. Primul sezon al serialul care a fost premiat de 47 de ori la gale internaționale importante de film, a avut 119 nominalizări și a primit 9 premii Emmy, se vede în luna iulie pe VOYO.

    Tot în iulie, abonații VOYO pot urmări, în exclusivitate, Survivor USA, formatul fenomen, care a avut în fiecare ediție milioane de urmăritori și a doborât recorduri de audiență. În plus, vara aceasta toate sezoanele celui mai iubit serial de comedie din România, Las Fierbinți, episoade exclusive din Lecții de viață, toate galele UFC și filme de referință românești și internaționale sunt disponibile la un click distanță. Duminică, 3 iulie, la ora 05:00, VOYO va fi transmite, în direct, gala UFC 276 main event: Israel Adesanya vs Jared Cannonier și co-main event: Alexander Volkanovski vs. Max Holloway.

Trimite un comentariu

sus