Joi seara la TV. Cei mai mulţi români s-au împărţit între Pro TV şi Kanal D. În prima parte majoritatea a ales Las Fierbinţi. Previzibil. Partea a doua a fost dominată însă de Negru cu noua lui emisiune de la Kanal D: Jocul cuvintelor.
Las Fierbinţi a condus clasamentul audienţelor pe toate targeturile, ca de obicei. Însă, odată ce s-a terminat comedia şi a început emisiunea culinară MasterChef, Pro TV şi-a pierdut avantajul.
În partea a doua a serii românii s-au mutat pe Kanal D, care a difuzat noi episoade cu Zuleyha şi emisiunea lui Negru.
Cum s-a împărţit publicul serii, pe intervale?
- Las Fierbinţi (20.30-21.25): Serialul a fost pe primul loc pe toate targeturile de audienţă: naţional, urban şi comercial.
- MasterChef (21.26-23.30): S-a dus comedia, a căzut şi audienţa. Pe intervalul emisiunii Masterchef, Pro TV a coborât până pe trei, la nivel naţional şi urban, fiind întrecut de Antena 1 şi Kanal D. Doar pe publicul comercial Pro TV şi-a adjudecat, din nou, primul loc.
- Adela (20.30- 23.00): Adela a fost dominată de Zuleyha la nivel naţional, Antena 1 ocupând locul doi în clasament. În mediul urban a coborât până pe trei, fiind întrecută nu doar de Kanal D, ci şi de Pro TV. Abia pe publicul comercial Adela a învins-o pe Zuleyha, ajungând din nou pe doi, după Pro TV.
- Mă numesc Zuleyha (20.00-22.30). Pe intervalul său, serialul turcesc a condus clasamentul audienţelor, la nivel naţional şi urban. Însă a coborât pe doi pe publicul comercial, poziţionându-se după Pro TV.
- Jocul cuvintelor, cu Dan Negru (22.30-24.00): Pe intervalul său, Negru a fost pe primul loc în audienţe, la nivel naţional şi la oraşe. Însă pe publicul comercial s-a poziţionat pe trei, după Pro TV şi Antena 1. Distanţa faţă de lider a fost totuşi mică: 7.000 de telespectatori.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de joi, 28 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.25) şi Jocul cuvintelor (Kanal D, 22.30-24.00):
Las Fierbinţi, lider pe toate targeturile de audienţă
NAŢIONAL. Serialul de comedie rămâne prima alegere a românilor într-o seară petrecută în faţa televizoarelor. Aproape 1,9 milioane s-au uitat la Las Fierbinţi, Pro TV fiind la distanţă de jumătate de milion de telespectatori faţă de a doua clasată - Kanal D.
Pe acest interval, 1,4 milioane de persoane s-au uitat la Zuleyha, în timp ce Adela a fost aleasă de aproape 1,1 milioane de privitori. Astfel, Antena 1 s-a poziţionat pe trei, având cu cel puţin 300.000 de telespectatori în minus faţă de Kanal D.
Postul de ştiri România TV şi-a adjudecat locul patru, cu 348.000 de privitori, înaintea rivalei Antena 3 care s-a poziţionat pe şase, cu o audienţă de 267.000 de persoane. Televiziunea de ştiri a fost întrecută de colega de trust, Antena Stars, care a ocupat locul cinci, cu 322.000 de români care s-au uitat la show-ul Mireasa - Capriciile iubirii, pe intervalul Las Fierbinţi.
URBAN. Las Fierbinţi a condus topul şi la oraşe. Serialul de comedie de la Pro TV a fost urmărit de 837.000 de români.
Din nou Zuleyha a avut mai mulţi fani decât Adela. Astfel, serialul turcesc de la Kanal D s-a poziţionat pe doi, cu o audienţă de 691.000 de persoane, în timp ce Adela Antenei 1 s-a mulţumit cu locul trei, fiind la distanţă de aproape 200.000 de telespectatori. Telenovela românească a fost urmărită de 497.000 de români.
România TV şi-a păstrat şi ea locul patru în top, cu 210.000 de privitori, urmată de Antena Stars cu 180.000 şi de Antena 3 cu 158.000.
Comercial Urban 21-54 de ani. Clasamentul la nivel de vârf a rămas neschimbat şi pe publicul comercial: Pro TV, Kanal D şi Antena 1.
Las Fierbinţi a condus cu o audienţă de 452.000 de tineri de la oraşe.
Zuleyha s-a poziţionat pe doi, însă cu cifre la jumate - 235.000 de telespectatori de la oraşe cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Iar Adela s-a mulţumit cu acelaşi loc trei, având 212.000 de privitori pe intervalul serialului Las Fierbinţi.
Audienţa posturilor TV de joi, 28 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.861.000 | 10.6 | 22.5 |
2 | Kanal D | 1.480.000 | 8.4 | 17.9 |
3 | Antena 1 | 1.096.000 | 6.2 | 13.2 |
4 | Romania TV | 348.000 | 2.0 | 4.2 |
5 | Antena Stars | 322.000 | 1.8 | 3.9 |
6 | Antena 3 | 267.000 | 1.5 | 3.2 |
7 | Happy Channel | 210.000 | 1.2 | 2.5 |
8 | Digi 24 | 174.000 | 1.0 | 2.1 |
9 | Prima TV | 152.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 140.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 28 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 837.000 | 8.8 | 20.6 |
2 | Kanal D | 691.000 | 7.3 | 17.0 |
3 | Antena 1 | 497.000 | 5.2 | 12.2 |
4 | Romania TV | 210.000 | 2.2 | 5.2 |
5 | Antena Stars | 180.000 | 1.9 | 4.4 |
6 | Antena 3 | 158.000 | 1.7 | 3.9 |
7 | Digi 24 | 121.000 | 1.3 | 3.0 |
8 | Happy Channel | 93.000 | 1.0 | 2.3 |
9 | DigiSport 1 | 75.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | TVR 2 | 71.000 | 0.8 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 28 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 452.000 | 9.5 | 27.6 |
2 | Kanal D | 235.000 | 4.9 | 14.4 |
3 | Antena 1 | 212.000 | 4.5 | 12.9 |
4 | Antena Stars | 73.000 | 1.5 | 4.4 |
5 | Digi 24 | 59.000 | 1.2 | 3.6 |
6 | Antena 3 | 49.000 | 1.0 | 3.0 |
7 | Romania TV | 44.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | DigiSport 1 | 31.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Prima TV | 29.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | AXN | 27.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Jocul cuvintelor creşte în audienţe
NAŢIONAL. Emisiunea lui Dan Negru, care se află la a doua săptămâna de la debut (miercuri, 20 aprilie), creşte în audienţe.
Joi seară, Jocul cuvintelor a câştigat cei mai mulţi români, fiind urmărită de 915.000 de telespectatori, cu 200.000 mai mulţi faţă de prima ediţie. Astfel, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în top la nivel naţional.
La distanţă de aproape 20.000 de persoane s-a aflat Antena 1, care a difuzat în acest interval serialul Adela până la ora 23.00 şi apoi Observatorul şi o ediţie Dancing on ice, în reluare.
Iar pe trei s-a poziţionat Pro TV (639.000 de privitori), cu MasterChef până la 23.30 şi apoi ştirile serii.
URBAN. Negru a condus şi la oraşe, fiind urmărit de 448.000 de români. După el s-a aflat Antena 1, care a ocupat locul doi cu 404.000 de privitori. Iar pe trei a fost, din nou, Pro TV, cu 302.000 de telespectatori pe intervalul lui Negru.
Comercial Urban 21-54 de ani. Însă vedeta TV Dan Negru nu şi-a mai păstrat poziţia de lider şi pe publicul comercial. Aici i-au luat-o înainte şi Pro TV şi Antena 1, însă distanţa a fost destul de mică.
Astfel, Pro TV a câştigat publicul comercial, cu 202.00 de privitori, Antena 1 şi-a adjudecat locul doi, cu 197.000 de telespectatori, iar Kanal D a avut 195.000.
Audienţa posturilor TV de joi, 28 aprilie, pe intervalul Jocul Cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 915.000 | 5.2 | 16.4 |
2 | Antena 1 | 898.000 | 5.1 | 16.0 |
3 | Pro TV | 639.000 | 3.6 | 11.4 |
4 | Romania TV | 396.000 | 2.2 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 262.000 | 1.5 | 4.7 |
6 | Prima TV | 166.000 | 0.9 | 3.0 |
7 | Pro Arena | 152.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | Happy Channel | 135.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | National TV | 119.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Pro Cinema | 105.000 | 0.6 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 28 aprilie, pe intervalul Jocul Cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 448.000 | 4.7 | 15.8 |
2 | Antena 1 | 404.000 | 4.2 | 14.2 |
3 | Pro TV | 302.000 | 3.2 | 10.6 |
4 | Romania TV | 219.000 | 2.3 | 7.7 |
5 | Antena 3 | 160.000 | 1.7 | 5.6 |
6 | Pro Arena | 98.000 | 1.0 | 3.4 |
7 | Prima TV | 65.000 | 0.7 | 2.3 |
8 | Digi 24 | 62.000 | 0.7 | 2.2 |
9 | National TV | 61.000 | 0.6 | 2.1 |
10 | Diva | 58.000 | 0.6 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de joi, 28 aprilie, pe intervalul Jocul Cuvintelor (22:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
Units >> | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 202.000 | 4.2 | 16.1 |
2 | Antena 1 | 197.000 | 4.1 | 15.7 |
3 | Kanal D | 195.000 | 4.1 | 15.5 |
4 | Pro Arena | 53.000 | 1.1 | 4.2 |
5 | Antena 3 | 50.000 | 1.1 | 4.0 |
6 | Romania TV | 36.000 | 0.8 | 2.9 |
7 | Digi 24 | 32.000 | 0.7 | 2.5 |
8 | Comedy Central | 28.000 | 0.6 | 2.2 |
9 | National TV | 27.000 | 0.6 | 2.2 |
10 | Eurosport 1 | 24.000 | 0.5 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Rupe la pensionari, exact. Si Pro Arena rupe. Peste Antenuta Zero Stele, Happy Zero si Antenuta 3 Pensionari.