AUDIENŢE. Ce audienţe face emisiunea de dans pe gheaţă - Dancing on Ice - Vis în doi -, de pe Antena 1. La ediţia de sâmbătă, 2 aprilie, show-ul prezentat de Ştefan Bănică şi Irina Fodor a fost pe locul al doilea, după Pro TV.
La nivelul întregii ţări, de exemplu, aproape 900.000 de români s-au uitat în fiecare minut la emisiune, faţă de aproape 1,1 milioane la Pro TV. Pe toate segmentele, clasamentul a fost acelaşi: Pro TV, Antena 1, Kanal D. La ce diferenţe, în continuare.
Ce au difuzat sâmbătă posturile TV?
În timp ce pe Antena 1 era Dancing on Ice, Pro TV a difuzat două filme: Jumanji: Nivelul următor (până la 22.00) şi apoi Jumper: oriunde, oricând. În acelaşi timp, pe Kanal D au fost emisiunile Se strigă darul (până la 22.30) şi Ochii din umbră.
De notat locul al patrulea: România TV, pe toate targeturile, naţional, urban şi comercial.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul ediţiei Dancing on Ice din 2 aprilie (20.00-23.50):
Naţional. La nivelul întregii ţări, s-au uitat la Dancing on Ice, aproape 900.000 de români în fiecare minut. În acelaşi timp, Pro TV, primul loc, avea cu filmele aproape 1,1 milioane de români pe post.
Kanal D, într-o seară fără serial turcesc, a fost pe al treilea loc, la o distanţă de 70.000 de telespectatori de Antena 1.
România TV completează topul, cu 460.000 de români la TV sâmbătă seara.
Ce s-a întâmplat în Dancing on Ice, emisiune produsă de echima Monei Segall?
La ediţia de aseară Cosmin Natanticu şi Maria au părăsit competiţia.
Au rămas în concurs echipele Jean Gavril şi Ana, Carmen Grebenişan şi Lilian, Oase şi Andreea, Ruby şi Zsolt, Sore şi Graţiano
Urban. Diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost mai mică la oraşe: o medie de 540.000 de telespectatori pentru filmele de pe Pro TV şi de 520.000 pentru show-ul de dans.
Locul trei pentru Kanal D, cu 320.000 de telespectatori.
România TV a completat topul (270.000), urmată de distanţă de 20.000 de telespectatori de Antena 3.
Comercial Urban 21-54 de ani. Şi pe publicul comercial, Dancing on Ice a fost pe locul al doilea, după Pro TV.
Aproape 210.000 de telespectatori din segmentul comercial a avut emisiunea de pe Antena 1. În acelaşi timp, Pro TV a atras 340.000 de telespectatori din acest target.
Kanal D, pe locul trei, a numărat 134.000.
România TV a fost pe poziţia a patra pe acest segment, dar diferenţa de primele trei staţii este considerabilă.
O medie de 70.000 de telespectatori din targetul comercial pentru postul de ştiri, de aproape cinci ori mai puţini decât la Pro TV şi de două ori sub Kanal D.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 aprilie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.062.000 | 6,0 | 15,2 |
2 | Antena 1 | 894.000 | 5,1 | 12,8 |
3 | Kanal D | 824.000 | 4,7 | 11,8 |
4 | Romania TV | 460.000 | 2,6 | 6,6 |
5 | Antena 3 | 412.000 | 2,3 | 5,9 |
6 | DigiSport 1 | 252.000 | 1,4 | 3,6 |
7 | Happy Channel | 244.000 | 1,4 | 3,5 |
8 | TVR 1 | 193.000 | 1,1 | 2,8 |
9 | Realitatea Plus | 184.000 | 1,0 | 2,6 |
10 | National TV | 124.000 | 0,7 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 aprilie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:50), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 537.000 | 5,6 | 15,0 |
2 | Antena 1 | 516.000 | 5,4 | 14,4 |
3 | Kanal D | 318.000 | 3,3 | 8,9 |
4 | Romania TV | 267.000 | 2,8 | 7,5 |
5 | Antena 3 | 250.000 | 2,6 | 7,0 |
6 | DigiSport 1 | 127.000 | 1,3 | 3,5 |
7 | Happy Channel | 123.000 | 1,3 | 3,4 |
8 | TVR 1 | 102.000 | 1,1 | 2,9 |
9 | Realitatea Plus | 92.000 | 1,0 | 2,6 |
10 | TVR 2 | 72.000 | 0,8 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 aprilie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:50), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:
COMERCIAL 21-54 Urban | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 339.000 | 7,1 | 22,9 |
2 | Antena 1 | 208.000 | 4,4 | 14,0 |
3 | Kanal D | 134.000 | 2,8 | 9,1 |
4 | Romania TV | 69.000 | 1,5 | 4,7 |
5 | Antena 3 | 56.000 | 1,2 | 3,8 |
6 | DigiSport 1 | 46.000 | 1,0 | 3,1 |
7 | TVR 1 | 43.000 | 0,9 | 2,9 |
8 | Happy Channel | 37.000 | 0,8 | 2,5 |
9 | TV1000 | 32.000 | 0,7 | 2,2 |
10 | Digi 24 | 31.000 | 0,6 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Comentarii
La debut a avut 6,1 comercial. Acum un amarat de 4,4. Unde a crescut ?
https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-dancing-on-ice-debut-eurovision-20627254
Erori mari prin faptul ca isi saboteaza brand-urile proprii care aduceau audienta dar mai ales plus de identitate , de marca .. TCDU, Acces Direct .. care creau awareness .. Unde doar , trebuia imbunatatita calitatea productiei.
De unde sa ai audienta, Banica penibil,sec si anost,Fodor vid de charisma sau prezenta total neinspirata alegerea, Varciu banal si redundant!
Uite de fapt cine tine postul , regimentul crescut de Antena, Razvan , Dani, Gherghe, si Vaida era buna ..singurul care nu isi mai avea rostul era Capatos!