Skip to main content

AUDIENŢE. Prima ediţie Dancing on Ice pe Antena 1, după Pro TV. Câţi români s-au uitat? Dar la Eurovision şi la ştiri?

 
AUDIENŢE. Prima ediţie Dancing on Ice pe Antena 1, după Pro TV. Câţi români s-au uitat? Dar la Eurovision şi la ştiri?

AUDIENŢE. Cum a debutat show-ul Dancing on Ice - Visuri în doi de pe Antena 1? Ce cifre a scos, într-o seară cu filme pe Pro TV, cu finala selecţiei naţionale Eurovision pe TVR şi cu Breaking News despre războiul din Ucraina.

Publicitate

Pe scurt: Cu Dancing on Ice, show prezentat de Ştefan Bănică şi de Irina Fodor, Antena 1 a fost pe locul al doilea pe toate segmentele de public, după Pro TV, care a avut filmele Gemini şi Jack Ryan - Agentul din umbră.

Posturile de ştiri au avut şi sâmbătă seară audienţe mult peste media lor obişnuită, cu România TV cea mai urmărită staţie (la oraşe şi pe publicul comercial a fost pe locul trei în clasamentul general!)

Cu selecţia naţională Eurovision, câştigată de WRS, TVR 1 a fost în Top 10 pe toate targeturile.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de sâmbătă seara, pe intervalul Dancing on Ice (20.00-23.15): 

Naţional. La nivelul întregii ţări, Dancing on Ice a fost urmărită de puţin peste un milion de români pe minut. Antena 1 a fost pe locul al doilea, la 400.000 de români distanţă de Pro TV, primul loc cu filme.

TVR, cu selecţia naţională, a fost pe locul nouă, cu 200.000 de români pe post.

Cifre mari pentru posturile de ştiri, cu România TV cea mai vizionată.

Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:

  • România TV - 595.000
  • Antena 3 - 545.000
  • Realitatea Plus - 237.000
  • Digi 24 - 200.000

Urban. Antena 1 şi Pro TV au fost foarte aproape la oraşe. O medie de 645.000 de telespectatori pentru filmele de pe Pro TV şi de 620.000 pentru show-ul de dans pe gheaţă de pe Antena 1, cu Mihai Petre, Elwira Petre, Cornel Gheorghe şi Simona Pungă în juriu.

România TV a fost, la oraşe, pe locul al treilea în clasamentul general, după Pro TV şi Antena 1 şi peste Antena 3 şi Kanal D. Poziţie bună şi pentru Digi 24 - locul şase.

La oraşe, selecţia naţională Eurovision a fost urmărită de aproape 110.000 de români.

Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:

  • România TV - 309.000
  • Antena 3 - 275.000
  • Digi 24 - 120.000

COMERCIAL URBAN 21-54 de ani. Şi pe publicul comercial, cea mai urmărită staţie a fost Pro TV, cu o medie de peste 380.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani la oraşe. Locul al doilea pentru Dancing on Ice, de pe Antena 1, la 100.000 de telespectatori distanţă.

România TV a fost şi aici pe locul al treilea, cu aproape 100.000 de telespectatori din acest segment. 

Audienţa posturilor de ştiri din Top 10:

  • România TV - 100.000
  • Antena 3 - 75.000
  • Digi 24 - 65.000

GALERIE FOTO. Prima ediţie Dancing on Ice - Vis în doi în imagini

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 5 martie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:15), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.441.000 8,2 18,9
2 Antena 1 1.034.000 5,9 13,5
3 Kanal D 805.000 4,6 10,5
4 Romania TV 594.000 3,4 7,8
5 Antena 3 544.000 3,1 7,1
6 Realitatea Plus 237.000 1,3 3,1
7 Happy Channel 222.000 1,3 2,9
8 Digi 24 200.000 1,1 2,6
9 TVR 1 197.000 1,1 2,6
10 TVR 2 177.000 1,0 2,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 5 martie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:15), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 646.000 6,8 17,0
2 Antena 1 621.000 6,5 16,3
3 Romania TV 309.000 3,2 8,1
4 Antena 3 273.000 2,9 7,2
5 Kanal D 234.000 2,5 6,1
6 Digi 24 120.000 1,3 3,2
7 DigiSport 1 114.000 1,2 3,0
8 TVR 2 108.000 1,1 2,9
9 TVR 1 107.000 1,1 2,8
10 Happy Channel 105.000 1,1 2,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 5 martie, pe intervalul Dancing on Ice (20:00-23:15), la nivel COMERCIAL-URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 382.000 8,0 24,0
2 Antena 1 290.000 6,1 18,2
3 Romania TV 98.000 2,1 6,1
4 Kanal D 85.000 1,8 5,3
5 Antena 3 75.000 1,6 4,7
6 Digi 24 65.000 1,4 4,1
7 TVR 1 39.000 0,8 2,4
8 DigiSport 1 35.000 0,7 2,2
9 Pro Cinema 33.000 0,7 2,1
10 National TV 27.000 0,6 1,7

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Românii au talent şi-a lăsat în urmă concurenţa. Antena 1 a fost "Frumoasa adormită"

CITEŞTE ŞI: Românii au talent - iUmor, un meci câştigat la scor! Pro TV, peste două milioane de români în faţa Antenei 1

CITEŞTE ŞI: Audienţe istorice. Cum a debutat show-ul Românii au talent, în cei 12 ani? Până în 2019, cifrele săreau de trei milioane de români

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Românii au talent, vârfuri de 3,5 milioane. De câteva ori peste restul. Zuleyha l-a "executat" pe Lunetistul Antenei

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Alina Alina
    Arată mai bine ca varianta originala din UK
  • Marcel Marcel
    Show-ul în sine a fost bun. Mona Segall e unul dintre puținii producători care aduce amprentă locală formatelor. M-au bucurat momentele speciale extra concurs. Din păcate, organizarea nu a fost prea bună, tehnic au fost probleme. Cifrele de audiență nu își justifică investiția. Acest proiect are nevoie de minim 9 rating să fie pe plus.
  • Vitalie Vitalie
    200.000 la Eurovision? Cum au suportat? Publicul din camăruța aia era așezat în așa fel încât vedeau partea de jos a scenei, prezentatorii s-au contrazis între ei privitor la modul în care să prezinte clasamentul. Un show scârbos, plin de clișee. Am dat puțin după Dancing On Ice. Au fost și la Antenă unele scăpări. Dar la TVR a fost jale. Se vede că domnu' șef dă la TVR vine de la oficina de partid Digi și își permite să-și bată joc de banii românilor în așa hal.
  • Marica Marica
    Audienta mare ca te bagi cu filme. De ce nu muta emisiunea vineri sau duminica ? E frica prea mare ?
  • Marius Marius
    Emisiunea a tinut 3 ore si 15 minute, din care, dansul cam 30 minute ? Restul, vorbarie...
  • Antica Antica
    Dezastru pe postacii Mile mile. Emisiunea de 2 lei batuta de filme antice.
  • Gogu Gogu
    Deci nici emisiunea asta nu a prins la antena 1. Tot ProTV-ul a câștigat. E bine ca altfel si pro-ul probabil ar fi încercat cu dansez pentru tine la toamna. Nu mai vrem ciorbe reîncălzite! Ca si vis in doi e exact dansez pentru tine dar pe gheață. Băgați ceva emisiuni noi! Dacă nu aveți idei originale uitati-va la posturile principale străine din SUA, Franța, Italia ,Spania etc la toate formatele pe care le-au avut alegeți cele mai interesante , faceți niște proiectii test cu public din Romania si cele la care spun oamenii ca s-ar uita si la noi încercați sa le produceți un sezon să vedeți cum merg. Poate fi orice gen de emisiune despre orice.
  • Andrei Andrei
    Era momentul sa umpleti bucurestiul cu show-ul asta cum ati facut cu grila de toamna din 2017. S au bazat prea mult pe social media si reclamele platite si prea putin pe rezultatele lor efective. La asa decor...daca iti permiti sa intretii gheata, sa construiesti mastodontul ala de platou cred ca iti permiti si sa faci o promovare corecta
  • Andrei Andrei
    Mda, promovarea show-ului a fost la pamant. Cred ca o sa creasca duoa ce afla lumea de el. E chiar foarte bun.
  • Ionuț Ionuț
    Are un uriaș potențial show-ul.

Trimite un comentariu

sus