AUDIENŢE de vară. După câteva zile doar pe locul trei, Antena 1 reuşit să câştige locul doi la tineri miercuri seară, cu Chefi la cuţite. Totuşi, cooking show-ul a fost devansat la oraşe şi în ţară.
Show-ul cu Bontea, Scărlătescu şi Dumitrescu a scos o medie de aproape 750.000 de telespectatori din toată ţara pe minut.
Cel mai urmărit program a fost Las Fierbinţi, cu cifre de peste 1,4 milioane de persoane la nivel naţional.
Posturile TV au pus la bătaie, aseară, următoarele producţii:
- Chefi la cuţite s-a văzut aproape patru ore pe Antena 1.
- Las Fierbinţi a dominat topurile o oră, fiind urmat de filmul Metro cu Eddie Murphy, care s-a menţinut la o medie de peste un milion de telespectatori pe minut.
- Kanal D a avut serialul turcesc Hercai, care în funcţie de programul concurent s-a clasat pe locurile doi şi trei. După serialul turcesc a avut o reluare - Asta-i România.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:00):
Naţional. Antena 1 s-a clasat pe trei la nivel naţional, în topul audienţelor. Aproape 750.000 de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la reluarea emisiunii Chefi la cuţite.
Primul loc, cu 1,1 milioane de oameni în medie, era ocupat de Pro TV. Pe doi, cu aproape un milion de persoane, se clasa Kanal D.
Urban. Lucrurile s-au repetat la oraşe, unde Antena 1 ocupat locul trei cu o audienţă medie de 430.000 de privitori.
Pe interval, Kanal D adunat 480.000 de persoane de pe locul secund. Liderul era Pro TV, cu peste 580.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ridicat Antena 1. Peste 160.000 de persoane s-au uitat la Chefi la cuţite. După mai multe zile pe trei, Antena 1 a bifat miercuri seară locul doi.
Pe primul loc pe interval era Pro TV, cu 260.000 de persoane. Podiumul era completat Kanal D, cu 155.000 de telespectatori pe minut.
Audienta posturilor TV miercuri, 21 iulie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.135.000 | 6.4 | 18.8 |
2 | Kanal D | 984.000 | 5.6 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 746.000 | 4.2 | 12.3 |
4 | Romania TV | 415.000 | 2.3 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 236.000 | 1.3 | 3.9 |
6 | National TV | 226.000 | 1.3 | 3.7 |
7 | Happy Channel | 179.000 | 1.0 | 3.0 |
8 | Antena Stars | 139.000 | 0.8 | 2.3 |
9 | Realitatea Plus | 133.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Pro 2 | 130.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 21 iulie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 583.000 | 6.1 | 17.8 |
2 | Kanal D | 479.000 | 5.0 | 14.6 |
3 | Antena 1 | 430.000 | 4.5 | 13.1 |
4 | Romania TV | 244.000 | 2.5 | 7.4 |
5 | Antena 3 | 134.000 | 1.4 | 4.1 |
6 | Happy Channel | 106.000 | 1.1 | 3.2 |
7 | National TV | 93.000 | 1.0 | 2.8 |
8 | Antena Stars | 80.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 78.000 | 0.8 | 2.4 |
10 | Diva | 77.000 | 0.8 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 21 iulie, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 259.000 | 6.1 | 24.3 |
2 | Antena 1 | 161.000 | 3.8 | 15.1 |
3 | Kanal D | 155.000 | 3.7 | 14.6 |
4 | National TV | 34.000 | 0.8 | 3.2 |
5 | Happy Channel | 28.000 | 0.7 | 2.6 |
6 | Antena Stars | 25.000 | 0.6 | 2.3 |
7 | Digi 24 | 24.000 | 0.6 | 2.3 |
8 | DigiSport 1 | 24.000 | 0.6 | 2.2 |
9 | Romania TV | 24.000 | 0.6 | 2.2 |
10 | Diva | 20.000 | 0.5 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
De ce sa bage emisiuni bolovane ? Pro TV are dublu fata de Antenuta Zero cu filme antice. De ce sa bage emisiuni ?