Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider detaşat cu noile sezoane Las Fierbinţi şi Vlad. Antena 1, pe doi şi trei cu X Factor. Cum arată cifrele pe noul comercial?

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

AUDIENŢE. Start pentru grile de toamnă, cu noi sezoane Las Fierbinţi şi Vlad pe Pro TV şi cu X-Factor pe Antena 1. Cum au stat cifrele?

Publicitate

Pro TV a dominat seara, cu noile episoade Las Fierbinţi şi Vlad. Antena 1, în schimb, a fost toată seara pe locurile doi şi trei cu debutul X Factor.

De notat şi care sunt cifrele pe noul public comercial pe care Pro TV vinde publicitate. Noul public comercial al staţiei este dat de telespectatorii între 21 şi 54 de ani, de la nivelul întregii ţări (nu numai urban, ca până acum), după cum Paginademedia.ro a scris AICI.

Câteva concluzii după seara de luni:

- Pro TV a început seara pe primul loc cu Las Fierbinţi. Primul episod al sezonului 19 a fost urmărit de peste 1,9 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţări. Producţia cu Celentano, Bobiţă sau Firicel punea Pro TV-ul pe primul loc pe toate segmentele de public.

- Cifre bune a scos şi serialul Vlad. Chiar dacă audienţele au fost mai mici decât pe intervalul Las Fierbinţi, Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi cât a rulat primul episod al sezonului patru.

- Antena 1 a fost pe locul trei pe naţional şi urban atât pe intervalul celor două seriale de pe Pro TV. Pe Kanal D era serialul turcesc Doctorul minune.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, lider detaşat cu debutul noului sezon

NAŢIONAL. Comedia prinde la români. Peste 1,9 milioane de telespectatori au ales să urmărească debutul sezonului 19 din Las Fierbinţi, pe Pro TV.

La mare distanţă se clasa pe locul doi Kanal D, cu 1.037.000 de privitori. Debutul X Factor punea Antena 1 doar pe locul trei, cu 841.000 de urmăritori.

URBAN. Românii de la oraşe au avut acelaşi program favorit: Las Fierbinţi. Serialul de comedie era urmărit de 962.000 de telespectatori.

A doua staţie TV din clasament a fost tot Kanal D, cu 519.000 de privitori. Podiumul îl completa Antena 1, care difuza premiera X Factor - 434.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Cum arată situaţia pe noul comercial? Pro TV a fost lider detaşat şi pe acest segment de public. Fie că vorbim de comercial clasic (18-49 Urban) sau noul comercial (21-54 de ani Naţional ABCD), Pro TV a câştigat „lupta” cu celelalte televiziuni.

Situaţia s-a schimbat doar în ceea ce priveşte bătălia pentru locul secund. Antena 1 a depăşit Kanal D în audienţe.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.947.000 11,0 27,7
2 Kanal D 1.037.000 5,9 14,7
3 Antena 1 841.000 4,8 12,0
4 Romania TV 439.000 2,5 6,2
5 Antena 3 382.000 2,2 5,4
6 Happy Channel 236.000 1,3 3,3
7 Prima TV 235.000 1,3 3,3
8 TVR 1 129.000 0,7 1,8
9 Realitatea Plus 124.000 0,7 1,8
10 Digi 24 96.000 0,5 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 962.000 10,0 26,0
2 Kanal D 519.000 5,4 14,0
3 Antena 1 434.000 4,5 11,7
4 Antena 3 256.000 2,7 6,9
5 Romania TV 220.000 2,3 5,9
6 Happy Channel 141.000 1,5 3,8
7 Prima TV 93.000 1,0 2,5
8 Realitatea Plus 79.000 0,8 2,1
9 Digi 24 67.000 0,7 1,8
10 Diva 58.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL (18-49 ani Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 404.000 9,7 36,2
2 Antena 1 146.000 3,5 13,1
3 Kanal D 132.000 3,2 11,8
4 Digi 24 33.000 0,8 3,0
5 Happy Channel 28.000 0,7 2,5
6 Antena 3 24.000 0,6 2,2
7 Prima TV 20.000 0,5 1,8
8 DigiSport 1 20.000 0,5 1,8
9 TVR 1 19.000 0,4 1,7
10 Antena Stars 18.000 0,4 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL (21-54 de ani ABCD naţional):

  COMERCIAL (21-54 National) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 868.000 12,4 39,0
2 Antena 1 333.000 4,8 15,0
3 Kanal D 280.000 4,0 12,6
4 Antena 3 63.000 0,9 2,8
5 Romania TV 55.000 0,8 2,5
6 Digi 24 48.000 0,7 2,2
7 Happy Channel 45.000 0,6 2,0
8 Prima TV 40.000 0,6 1,8
9 TVR 1 27.000 0,4 1,2
10 DigiSport 1 25.000 0,4 1,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.


2. Vlad „s-a răzbunat” pe competiţie

NAŢIONAL. Serialul Vlad s-a întors. Şi nu oricum, ci pe primul loc în audienţe. Producţia cu Adi Nartea era urmărită de 1.126.000 de telespectatori.

Diferenţa dintre Pro TV şi restul televiziunilor s-au mai micşorat pe intervalul Vlad. A doua staţie TV în clasament era Kanal D, cu 1.037.000 de privitori. Pe trei se clasa Antena 1 - 829.000 de urmăritori.

URBAN. Şi la oraşe s-a văzut bine serialul Vlad. Pro TV se menţinea pe primul loc şi pe acest segment de public, cu 607.000 de telespectatori.

În lupta pentru locul secund Kanal D a avut câştig de cauză. Aproximativ 551.00 de români se uitau la serialele turceşti. Podiumul era completat de Antena 1, cu 400.000 de privitori.

COMERCIAL. La fel ca pe intervalul Las Fierbinţi, serialul Vlad punea Pro TV pe primul loc atât pe comercial urban, cât şi pe comercialul naţional.

Podiumul staţiilor TV era completat de Antena 1 şi Kanal D (la fel ca pe intervalul Las Fierbinţi).

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.126.000 6,4 17,1
2 Kanal D 1.037.000 5,9 15,8
3 Antena 1 829.000 4,7 12,6
4 Antena 3 482.000 2,7 7,3
5 Romania TV 400.000 2,3 6,1
6 Realitatea Plus 270.000 1,5 4,1
7 Prima TV 254.000 1,4 3,9
8 National TV 135.000 0,8 2,1
9 Happy Channel 130.000 0,7 2,0
10 Antena Stars 101.000 0,6 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 607.000 6,3 17,3
2 Kanal D 551.000 5,8 15,7
3 Antena 1 400.000 4,2 11,4
4 Antena 3 301.000 3,1 8,6
5 Romania TV 212.000 2,2 6,1
6 Realitatea Plus 138.000 1,4 3,9
7 Prima TV 118.000 1,2 3,4
8 Digi 24 71.000 0,7 2,0
9 Happy Channel 70.000 0,7 2,0
10 National TV 56.000 0,6 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel COMERCIAL (18-49 de ani urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 320.000 7,6 27,1
2 Antena 1 164.000 3,9 13,9
3 Kanal D 155.000 3,7 13,2
4 Antena 3 45.000 1,1 3,8
5 Digi 24 39.000 0,9 3,3
6 Prima TV 35.000 0,8 3,0
7 Antena Stars 22.000 0,5 1,8
8 Romania TV 19.000 0,4 1,6
9 Pro Cinema 18.000 0,4 1,5
10 National TV 16.000 0,4 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 6 septembrie, pe intervalul serialului Vlad (21:30-23:25), la nivel COMERCIAL (21-54 de ani naţional):

  COMERCIAL (21-54 National) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 534.000 7,7 23,6
2 Antena 1 367.000 5,3 16,2
3 Kanal D 337.000 4,8 14,9
4 Antena 3 89.000 1,3 3,9
5 Prima TV 76.000 1,1 3,4
6 Realitatea Plus 53.000 0,8 2,4
7 Romania TV 48.000 0,7 2,1
8 Digi 24 45.000 0,6 2,0
9 National TV 43.000 0,6 1,9
10 Pro Cinema 36.000 0,5 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • B.A.M B.A.M
    Era interesant să contopiți cele 2 intervale pentru a vedea audiența cap-coadă a X Factor sau al Doctorului Minune. Dar de, nu aveți imaginație/spirit de jurnalism, se pare...
  • Anonimul Anonimul
    Asia are multi fani nerăbdători se înceapă sezonul nou,poate nu va întrece las fierbinți dar in ziua de duminica si pe intervalul vlad si a altei emisuni după 21:30 va castiga
  • Marian Marian
    Toata lumea zice ,ca Asia va drege , va fi sperietoare pentru concurenta sa inceapa si vom vedea daca va fi sau nu , in primul rand a fost pandemia si in al doilea rand era chef Bontea ,
  • Andreas Andreas
    Audiențele sunt normale, X factor e doar o parodie. Asia Express nu va trece sub nicio forma de Las Fierbinți, nu mai visați anteniștilor.
  • Haha Haha
    Valentin, x factor doar a avut premiera aseară, ziua obișnuită e de vineri, asia va scoate mult mai bine evident
  • Valentin Valentin
    X Factor cred că îl vor muta din nou pentru a face loc emisiuni Asia Express care se poate bate cu Las Fierbinți și VLAD !
  • RzV RzV
    Ziua 1 grila toamna : ProTV - Antena : 1-0
  • Andrei Andrei
    Xenox, ca si serialul Adela, Vlad e facut din bani de la Guvern. Deci serialul e pe profit.
  • MileS MileS
    Miles ,nu sunt ofticata
    Din contra, cam tu ,gen sa o luam asa
    Romanii au talent 2 zile pe săptămână:esec
    Las fierbinți 3 zile pe săptămână:vedem ce iese
    Chefi si asia au fost din totdeauna 3 si 4 zile pe săptămână,degeaba zici
    Si da apropo ,sa nu uitam ca x factor ade ziua de difuzare vineri, nu luni,la bataie cu superstar,audientele vor fi cel mai probabil mai mari

    Ce visezi ofticato ?
    Talentele vineri stergea pe jos cu Antenuta Zero si cu Survivor. Apropo, si Bucatarii Zero au luat bataie timp de 2-3 luni duminica de la Survivor. Ai uitat ?
    Fierbintii SIGUR lideri o ora in fiecare zi.
    Bucatarii in primele 2-3-4 sezoane au fost doar 2 zile, pe urma fricosii au bagat 3 zile.
    La fel si Asiaticii, cam 2 zile primul sezon. Pe urma au bagat 3-4. Fricosii, nu ?
    Factoratii audienta mai mare vineri, dar tot sub SuperStar. Sa nu plangi, da ?
  • Camila Camila
    Miles ,nu sunt ofticata
    Din contra, cam tu ,gen sa o luam asa
    Romanii au talent 2 zile pe săptămână:esec
    Las fierbinți 3 zile pe săptămână:vedem ce iese
    Chefi si asia au fost din totdeauna 3 si 4 zile pe săptămână,degeaba zici
    Si da apropo ,sa nu uitam ca x factor ade ziua de difuzare vineri, nu luni,la bataie cu superstar,audientele vor fi cel mai probabil mai mari
  • Alex Alex
    @Iuli au The four-Cei patru, dar nu a mai fost difuzată de 3-4 ani
  • ABC+ ABC+
    @Xenox, pentru serialul Vlad sunt bani de la Guvern pentru proiectul “Teatru și film” la fel și Adela sau alte seriale românești realizate de ProTV și Antena1 în ultima vreme.
    ProTV a încercat să ia bani și pentru Las Fierbinți, nu știu dacă au reușit.

    X Factorul Antenei este un mare fail, cred că cel mai mare din 2021. Până și obosita de Adela scoate cifre mai mari
  • Andrei Andrei
    Foarte bine ca a schimbat target-ul. Nu m-as mira sa faca si Antena 1 sau Kanal D la fel. Diferenta foarte mare pe comercial. Sa ne uitam pe intervalul Las Fierbinti, COMERCIAL (18-49 ani Urban) cu 404.000 de persoane. COMERCIAL (21-54 de ani ABCD naţional) cu 868.000.
    Dublu...
  • MileS MileS
    Proteviestul(a) da si la voi las fierbinți ,mai nou 3 zile pe săptămână, ca daca erau 2 erau nasol stii..

    Foarte bine ofticato. Cum Antenuta Zero are Bucatarii 3 zile din 7, si Asiaticii 4-5 zile din 7, lasa ca e bine ca a bagat 3 zile Fierbintenii.
    Din partea mea, bagam Fierbintii 5 zile din 7, luni-vineri cate o ora.
  • Adi Adi
    Încă se chinuie să distrugă xfactor. Dar e dovadă de ,,inteligență,, să persiști.

Trimite un comentariu

sus