Skip to main content

AUDIENŢE. S-au uitat românii la Dinamo-Clinceni? Da! Cei mai mulţi pe DigiSport 1. Las Fierbinţi, programul serii

 
Foto: hepta
Foto: hepta

AUDIENŢE. Victoria celor de la Dinamo contra echipei Academica Clinceni a adus cifre bune pentru Digi Sport 1, luni seară. Meciul a fost dat şi pe Look Sport şi Telekom, însă cifrele celor două posturi au fost mult mai mici comparativ cu Digi. 

Publicitate

Detalii, în continuare:

Dinamo-Clinceni (scor 3-2) a adus audienţe bune pentru Digi Sport 1, post care a fost pe locul patru, raportat la segmentul tânăr. Telekom Sport 1 şi Look Sport, celelalte posturi care au transmis meciul, nu s-au regăsit între primele zece posturi din top. 

Liderul serii a fost, la fel ca în ultimele zile, Pro TV. Postul din Pache a condus topul audienţelor pe intervalul ştirilor (cu o medie de 931.000 de telespectatori la nivel naţional), pe intervalul Las Fierbinţi (peste 1,3 milioane de români la nivel naţional), dar şi pe intervalul filmului „Cartelul ucigaş”.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Dinamo-Academica Clinceni (21:30-23:30):

Naţional. Mai bine de 280.000 de români se uitau la meciul din Liga 1 pe Digi Sport 1, post TV care ocupa locul al şaselea în clasament.

Pe Look Sport se uitau 42.000 de telespectatori la meci, iar pe Telekom Sport 1 35.000.

Liderul serii era Pro TV, care difuza filmul „Cartelul ucigaş” pe interval. Peste 1,2 milioane de români se uitau pe Pro TV. A doua staţie TV din clasament era Antena 1 - 831.000 de privitori pe minut.

Urban. Digi Sport 1 a prins un loc mai bun în clasament la oraşe. Aproximativ 194.000 de telespectatori se uitau la meciul Dinamo-Clinceni.

Pentru Look Sport şi Telekom Sport 1 au fost cifre mai mici: 14.000 de telespectatori (pe Look Sport) şi 19.000 (pe Telekom Sport).

Şi de această dată s-a clasat pe primul loc Pro TV - 619.000 de privitori pe minut. Pe doi era Antena 1 - 437.000 de urmăritori pe minut.

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la meci şi au pus Digi Sport 1 pe locul 4, cu 55.000 de telespectatori.

Aproximativ 3.000 de tineri se uitau pe Telekom Sport 1 şi 1.000 pe Look Sport.

Un nou clasament, acelaşi lider. Pro TV mai bifa un succes aseară în topul audienţelor, cu 259.000 de telespectatori pe minut. Podiumul era completat de Antena 1 şi Kanal D.

Audienta posturilor TV luni, 2 august, pe intervalul meciului Dinamo-Clinceni (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.230.000 7,0 19,9
2 Antena 1 831.000 4,7 13,4
3 Kanal D 676.000 3,8 10,9
4 Romania TV 388.000 2,2 6,3
5 Antena 3 384.000 2,2 6,2
6 DigiSport 1 284.000 1,6 4,6
7 Happy Channel 185.000 1,0 3,0
8 National TV 146.000 0,8 2,4
9 TVR 1 113.000 0,6 1,8
10 Diva 109.000 0,6 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 2 august, pe intervalul meciului Dinamo-Clinceni (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 619.000 6,5 18,7
2 Antena 1 437.000 4,6 13,2
3 Kanal D 334.000 3,5 10,1
4 Antena 3 239.000 2,5 7,2
5 DigiSport 1 194.000 2,0 5,9
6 Romania TV 192.000 2,0 5,8
7 Happy Channel 111.000 1,2 3,4
8 TVR 2 82.000 0,9 2,5
9 National TV 68.000 0,7 2,1
10 Diva 68.000 0,7 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 2 august, pe intervalul meciului Dinamo-Clinceni (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 259.000 6,2 24,6
2 Antena 1 140.000 3,3 13,2
3 Kanal D 103.000 2,5 9,8
4 DigiSport 1 55.000 1,3 5,2
5 Romania TV 31.000 0,7 2,9
6 Pro 2 29.000 0,7 2,7
7 National TV 27.000 0,7 2,6
8 Happy Channel 26.000 0,6 2,4
9 Antena 3 26.000 0,6 2,4
10 TVR 2 24.000 0,6 2,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Știe cineva de ce nu mai începe "Te cunosc de undeva" ? Nu au dat nici un articol până acum,că toamna aceasta va lipsi de pe sticlă. Adică, înainte spuneau că vor începe un nou sezon, iar acum nimic. Voi de la "pagina de media", știți care este motivul ? Mulțumesc frumos.
  • ddd ddd
    se poate observa o ușoară creștere Uneori chiar semnificativă odată cu revenirea echipelor mai de tradiție mai importante prin Liga 1 ceea ce nu e un lucru rău că până acuma era aiurea să dai banii tu ca televiziune aproape pe nimic
  • jk jk
    Si pentru celelalte meciuri din Liga1,macar cele de la 22?
  • D D
    Dati si audientele serialului Povesti de familie ,a fost lider pe comercial

Trimite un comentariu

sus