AUDIENŢE. Toamna a început cu Pro TV pe primul loc în audienţe. Kanal D şi Antena 1, în schimb, s-au luptat pentru locul doi în top.
Detalii, în continuare:
Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune în prima seară din septembrie. Postul din Pache Protpopescu a obţinut audienţe foarte bune cu o reluare din Las Fierbinţi. Serialul de comedie a dat cifrele serii: 1.979.000 de telespectatori la nivel naţional.
Apoi, Pro TV a difuzat filmul „Mumia: Mormântul Împăratului Dragon” şi era pe primul loc la nivel naţional şi pe comercial, în timp ce pe urban s-a clasat pe doi.
În ceea ce priveşte lupta pentru locul doi, Kanal D a stat mai bine pe intervalul serialului Doctorul minune, unde a depăşit Antena 1 pe naţional şi urban.
Postul Dogan a pierdut, însă, a doua poziţie în mediul urban pe intervalul unei reluări din Chefi la cuţite, emisiune ce s-a întins după miezul nopţii.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Doctorul minune (20:00-22.50):
Naţional. Cea mai urmărită televiziune pe intervalul serialului turcesc era Pro TV. Postul din Pache Protopopescu avea 1.520.000 de telespectatori la nivel naţional.
Peste 1 milion de privitori a strâns şi Kanal D, care era a doua televiziune din top. Pe trei se clasa Antena 1, cu 783.000 de urmăritori.
Urban. La oraşe a fost acelaşi lider. Programele de Pro TV au fost cele mai urmărite, în prima seară de toamnă: 682.000 de telespectatori.
Cifre bune şi pentru Kanal D cu serialul Doctorul minune: 522.000 de privitori. A treia staţie TV din clasament: Antena 1 - 437.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii au ales programele de pe Pro TV. Aproximativ 319.000 de telespectatori s-au uitat la Las Fierbinţi şi filmul „Mumia: Mormântul Împăratului Dragon”.
Distanţa era mare faţă de locurile doi şi trei. Antena 1 a câştigat bătălia cu Kanal D pe acest segment de public. Pe postul Intact erau 188.000 de privitori, iar pe postul Dogan aproximativ 138.000.
Audienta posturilor TV miercuri, 1 septembrie, pe intervalul serialului Doctorul Minune (20:00-22:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.520.000 | 8,6 | 21,2 |
2 | Kanal D | 1.067.000 | 6,1 | 14,9 |
3 | Antena 1 | 783.000 | 4,4 | 10,9 |
4 | Romania TV | 475.000 | 2,7 | 6,6 |
5 | Antena 3 | 424.000 | 2,4 | 5,9 |
6 | Prima TV | 221.000 | 1,3 | 3,1 |
7 | Happy Channel | 218.000 | 1,2 | 3,0 |
8 | DigiSport 1 | 137.000 | 0,8 | 1,9 |
9 | Realitatea Plus | 133.000 | 0,8 | 1,9 |
10 | Antena Stars | 131.000 | 0,7 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 1 septembrie, pe intervalul serialului Doctorul Minune (20:00-22:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 682.000 | 7,1 | 17,9 |
2 | Kanal D | 522.000 | 5,5 | 13,7 |
3 | Antena 1 | 437.000 | 4,6 | 11,5 |
4 | Antena 3 | 279.000 | 2,9 | 7,3 |
5 | Romania TV | 267.000 | 2,8 | 7,0 |
6 | Happy Channel | 138.000 | 1,4 | 3,6 |
7 | Prima TV | 98.000 | 1,0 | 2,6 |
8 | DigiSport 1 | 78.000 | 0,8 | 2,1 |
9 | Digi 24 | 73.000 | 0,8 | 1,9 |
10 | Realitatea Plus | 67.000 | 0,7 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 1 septembrie, pe intervalul serialului Doctorul Minune (20:00-22:50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 319.000 | 7,6 | 25,6 |
2 | Antena 1 | 188.000 | 4,5 | 15,1 |
3 | Kanal D | 138.000 | 3,3 | 11,1 |
4 | DigiSport 1 | 39.000 | 0,9 | 3,1 |
5 | Digi 24 | 38.000 | 0,9 | 3,1 |
6 | Antena 3 | 32.000 | 0,8 | 2,6 |
7 | Prima TV | 26.000 | 0,6 | 2,1 |
8 | Romania TV | 24.000 | 0,6 | 1,9 |
9 | Happy Channel | 21.000 | 0,5 | 1,7 |
10 | Comedy Central | 20.000 | 0,5 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii